קורס תיאטרון

לימודי תיאטרון

איזה קורסים של לימודי תיאטרון קיימים?

מה אני צריך כדי ללמוד חוגי תיאטרון?

יש עוד דברים שעלי לדעת?

האהבה לתיאטרון תמיד הייתה טבועה בך ולמרות שיש לך עבודה שאת אוהבת (שלא קשורה בכלל לתחום), את רוצה להיות קצת על במה וקצת לטעום מאור הזרקורים? לימודי תיאטרון יכולים להעשיר לך את הידע ולגוון לך את שעות הפנאי בכיף ובצורה שתמיד רצית. אתה איש של סיפורים? אוהב לקרוא סיפורים? יודע איך לספר סיפורים? תמיד מרתק את כל מי שסביבך באלף סיפורי לילה ולילה (ויום)? לימודי תיאטרון שכוללים קורס מספרי סיפורים יעשירו את הכלים הטבעיים הטבועים בך, ואולי גם יפתחו לך עוד דרך להרוויח את לחמך בהנאה. אתם רוצים להיות שחקנים? אוהבים את התיאטרון? לימודי תיאטרון שכוללים גם חוגי תיאטרון מעשיים וגם לימודי תיאטרון עיוניים יעזרו לכם להגשים את החלום ולהצטרף לעולם השעשועים כמו שתמיד פינטזתם.

איזה קורסים של לימודי תיאטרון קיימים?

מצחיקים את החבר'ה? קורס סטנד אפ יהפוך אתכם למצחיקים הרבה יותר ויעזור לכם לבנות בדיחה ולא רק לשדר אותה מייד כשהיא עולה לכם בראש. מה שתלמדו במסגרת קורס סטנד אפ זה להפיק מופע סטנד אפ, לכתוב טקסטים הומוריסטיים, לעבוד על טקסטים קומיים ועל מערכונים כדי לשכלל אותם ובסוף הקורס גם תבנו תיק עבודות שאותו תוכלו להציג במסגרת ראיונות עבודה בטלוויזיה ובחברות הפקה שונות. גם אם אתם לא מתכוונים לעשות מזה קריירה, תוכלו לפחות ליהנות מהקורס. אם אתם אוהבים לקרוא סיפורים ולספר אותם בצורה מעניינת ומושכת, ואם אתם רוצים להפוך את זה לעבודה קבועה או לפחות להכנסה צדדית, קורס מספרי סיפורים הוא הקורס שמתאים לכם. תלמדו על ההיסטוריה של מספרי הסיפורים, תלמדו איך לבנות קשר בין המספר (שזה אתם) לבין הצופה (שזה האנשים המקשיבים לכם) בהתאם לגיל, לאופי המפגש ולסיפור, תפתחו דרכים להעניק פרשנות בזמן סיפור, תלמדו איך לאלתר בזמן הסיפור כדי למשוך את קהל השומעים יותר ויותר, תפתחו מאגר סיפוריים אישי ותכירו עוד אנשים שיש להם את אותה התשוקה שיש לכם. מתעניינים בתיאטרון ורוצים לפתח קריירה בתחום, אבל הצד של הבמה הוא לא מה שמושך אתכם?קורס הפקה וניהול הצגה ייתן לכם את כל הכלים שלהם תזדקקו כדי להשתלב בתחום. במסגרת קורס הפקה וניהול הצגה תלמדו תפגשו אנשי מקצוע מעולים מכל תחומי התיאטרון, תבינו מה זה מנהל הפקה ומה תפקידו של המפיק, תכירו תפקידים שונים במסגרת הפקה תיאטרלית (מנהל תפאורה, מנהל תאורה, מעצב תלבושות, עוזר במאי, מפעיל סאונד ועוד), תבקרו בתיאטראות, בבתי מלאכה לבניית תפאורה, במחסני אביזרים ותלבושות, באולפני סאונד ובמחסני תאורה שונים ברחבי הארץ, תלמדו חוקים ותקנות בהפקות תיאטרון ותכירו את הנושא לעומק ולרוחב. קורס תיאטרון בובות טיפולי ימשוך אתכם בעיקר אם אתם מתעניינים בתיאטרון כדי לעשות בו שימוש טיפולי. מה שתלמדו בקורס תיאטרון בובות טיפולי זה איך לקשר בין הדמות לבין המפעיל שלה ואיך להשתמש בקשר זה כדי ליצור תהליך טיפולי ולהתחבר לגוף ולנפש. תלמדו פסיכולוגיה, תלמדו הפעלת בובות, תלמדו יצירת דמויות, תלמדו על העבודה הטיפולית ותשכללו את היכולות שלכם כדי לעזור לאחרים שמבקשים זאת.

מה אני צריך כדי ללמוד חוגי תיאטרון?

חוגי תיאטרון שנלמדים לצורך חוויה אישית או העשרה לרוב פתוחים בפני הקהל הרחב, ללא תנאי קבלה וללא דרישות מסוימות (מלבד חוסר ביישנות ורצון להשתתף). לימודי תיאטרון מקצועיים לצורך פיתוח קריירה לרוב כן יציבו דרישות סף שכוללות ראיון קבלה, תעודת בגרות או תנאים אחרים, ולכן אם אתם מעוניינים בלימודים אלו עליכם לבדוק בכל מוסד אקדמי בנפרד את התנאים הספציפיים שהוא דורש לכל מסלול.

יש עוד דברים שעלי לדעת?

לא מעט קורסים במסגרת לימודי תיאטרון מתקיימים במכללות שמוכרות לצורך לימודים על חשבון הפיקדון לחיילים משוחררים. אם אתם ממש אחרי צבא (או חמש שנים מיום השחרור), כדאי לבדוק את הנושא וכך תחסכו בשכר הלימוד בצורה משמעותית.

לקבלת מידע ללא התחייבות
מלאו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר