קורס סאונד

קורס סאונד

איזה לימודי סאונד קיימים?

מה אני צריך כדי ללמוד קורס סאונד?

יש עוד דברים שעלי לדעת?


יש לך אוזן טובה למוסיקה ואתה אוהב לשחק עם מקצבים ועם שירים במחשב הביתי שלך? קורס סאונד יכול לעזור לך לשדרג את התחביב ואולי אפילו להפוך אותו למקצוע. את עורכת וידאו כבר מספר שנים ופתאום התחילה לחלחל אצלך המחשבה שאולי כדאי לך ללמוד עוד משהו כזה שישלים לך את הידיעות ויגדיל את האפשרויות שלך? לימודי סאונד ועריכת סאונד יהפכו את קורות החיים להרבה יותר עשירים ויפתחו לך הרבה יותר אופציות לתעסוקה בשווקים השונים. אתם שייכים לעולם הבידור והסצנה המוסיקלית היא חלק גדול ממי שאתם. למרות הניסיון הרחב שלכם בענף, עדיין חסרה לכם השכלה מסודרת והבנה מעמיקה של כל התחומים שעליהם אחראי המפיק המוסיקלי ואתם מעוניינים לנתב דווקא לשם את הקריירה שלכם? לימודי סאונד מתאימים לכם ולשאיפות שלכם בול.

איזה לימודי סאונד קיימים?

קורס סאונד והפקה באולפן הביתי הוא אחד הקורסים המבוקשים ביותר בתחום הסאונד, בעיקר בגלל שהוא נותן טעימה של המקצוע לאנשים שעדיין לא בטוחים שהם רוצים ממש להיכנס אליו לטווח ארוך. מה שתלמדו בקורס סאונד והפקה באולפן הביתי הוא מושגים מעולם המוסיקה, שימוש נכון באלמנטים מוסיקליים בסיסיים ומתקדמים, עצמת הקלטה, מיקרופונים שונים והתאמתם לצרכים המשתנים של ההקלטה, קולות רקע, כלי הקשה, שירה ועוד הרבה תחומים שיעזרו לכם להתקדם עוד צעד בדרך לחוויה המוסיקלית המושלמת שלכם. קורס סאונד והפקה באולפן הביתי אורך ברוב המסגרות בסביבות חמישה חודשים, המורכבים משעות לימוד עיוניות ומהרבה שעות תרגול במעבדת סאונד ובאולפן הביתי. לימודי הגברת מופעים יעניקו לכם מקצוע מבוקש ורווחי וילמדו אתכם איך לתפעל מערכות הגברה באירועים גדולים וקטנים כאחד. אם יש לכם להקה ואתם לא רואים צורך בתשלום לאיש סאונד, אם יש לכם אולם שבו מתקיימים לא מעט כנסים הזקוקים למערכות הגברה, אם אתם רוצים לעבוד באולפני רדיו או טלוויזיה ואם אתם אחראי תחזוקה בבתי ספר או בחברות גדולות וזקוקים ללמוד על מערכות הגברה כחלק מהתפקיד, הקורס הזה בהחלט מתאים לכם. הנושאים שתלמדו בקורס כוללים חשמל, מבנה מערכת הגברה, קונסולות הפעלה, מיקרופונים, סוגי מגברים, הרכבת מערכת והתאמתה לגודל אירוע ולמיקום שלו וכן הלאה. קורס הפקה מוסיקלית יכשיר אתכם להיות מפיקים מוסיקליים הבקיאים בכל תחומי המוסיקה הנדרשים ובכל תחומי הניהול שעליהם אמון המפיק המוסיקלי. מפיק מוסיקלי קובע את תהליך הקלטת השיר, את הנגנים, את תהליך ההפצה שלו והוא בעצם זה שמכוון את גורלו של השיר ואת הייעוד שלו. לימודי הפקה מוסיקלית כוללים שיעורים העוסקים בהיסטוריה של המוסיקה, תיאוריה מוסיקלית, תורת הצליל, עבודה באולפן הקלטות, עיבודים לשירים וכלי ניהול בתחום המוסיקה. לימודים אלו נלמדים פעמים רבות כחלק ממסלול מעמיק יותר בתחום לימודי סאונד, אך קיימים לא מעט בתי ספר לסאונד המציעים קורס הפקה מוסיקלית כיחידה פרטנית.

מה אני צריך כדי ללמוד קורס סאונד?

הרבה מבין הקורסים המוצעים במסגרת לימודי סאונד אינם מציבים תנאי קבלה מחמירים והם מבוססים על העובדה שיש לכם אהבה גדולה לסאונד, שאתם רוצים לפתח את היכולות שלכם בתחום ושאתם מעל גיל 18 (למרות שגם את המהמורה הזאת אפשר לעקוף בעזרת ועדת חריגים).

יש עוד דברים שעלי לדעת?

לימודי סאונד במוסדות רבים מוכרים לצורך לימודים על חשבון הפיקדון לחיילים משוחררים, ולכן אם התחום מעניין אתכם ואתם רוצים להעמיק את הידיעות שלכם מייד לאחר הצבא, כדאי לכם לבדוק את המכללה שבה אתם רוצים ללמוד מוכרת לצורך זה ולחסוך הרבה כסף בתשלום שכר לימוד.

לקבלת מידע ללא התחייבות
מלאו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר