לימודי קיובייס

לימודי קיובייס

איזה קורסים של לימוד קיובייס קיימים?

מה אני צריך כדי ללמוד קורס קיובייס?

יש עוד דברים שעלי לדעת?

אתה רואה בעצמך יוצר של מוזיקה ובייחוד אוהב להתמקד במוזיקה אלקטרונית? עד עכשיו אולי עבדת עם האינטואיציה אבל אחרי שתיקח קורס קיובייס תבין מה עוד אתה יכול להוציא מעצמך, וכל זאת באמצעות המחשב הביתי בלבד. אחרי שעבדת עם תוכנות שמצאת במקרה ולמדת לחיות עם החסרונות שלהן ועם היתרונות שלהן, את רוצה להפיק את המוזיקה שלך ברמה גבוהה יותר? למה שלא תלמדי קורס קיובייס ותכירי את כל מה שאת יכולה לעשות כדי לצמוח ולהתפתח בתחום? כבר מזמן רציתם ללמוד קורס קיובייס אבל משום מה זה אף פעם לא נראה לך הזמן המתאים? כדי להצטרף לקורס קיובייס לא תצטרכו לפנות חודשי לימוד רבים או לקחת הפסקה מהעבודה או מהחיים, פשוט להתייצב לקורס פעם או פעמיים בשבוע וליהנות מכל רגע. אז די עם התירוצים, זה הזמן שלכם.

איזה קורסים של לימוד קיובייס קיימים?

קורס קיובייס ילמד אתכם כל מה שאתם צריכים לדעת כדי לעבוד עם תוכנת קיובייס Cubase להפקה ממוחשבת של סאונד באולפן המקצועי ובאולפן הביתי. הייחודיות של תוכנה זו טמונה בעובדה שכיום קיובייס נחשבת לתוכנה הפופולארית ביותר להפקת מוזיקה, גם בארץ וגם בעולם, אבל כמו כל תוכנה כיום, גם זה יכול להשתנות בין לילה. את קורס קיובייס תפתחו בשיעור הכרות עם התוכנה ועם האביזרים שלהם תזדקקו אם תרצו לבנות לעצמכם אולפן ביתי, תלמדו איך לפתוח פרויקט בתוכנה ואיך לשמור אותו בצורה שתגן עליו ושתאפשר לכם לעבוד איתו. בהמשך תלמדו הקלטה על ערוץ בודד ועל מספר עצורים, פונקציות הקלטה שונות בקיובייס, כלי עבודה באודיו, סינתזה בסיסית, הקלטת סאונד חיצוני ועיבודו לתוך ערוץ קיים, שימוש באפקטים נפוצים בסאונד, יצירת מיקסים ובניית טרקים אלקטרוניים, מעברים וחיתוכים במוזיקה אלקטרונית, טכניקות עבודה עם מיקסים, יצירת מאסטרים וייצוא קטעי מוזיקה. אם אתם מתעניינים בקיובייס אבל רוצים להעשיר את הידע שלכם בכל המעטפת הקשורה להפקת סאונד באולפן הביתי, תוכלו ללמוד קורס קיובייס במסגרת קורס מקיף ביצירה והפקה באולפן הביתי. מלבד קורס קיובייס תלמדו במסלול לימודים זה גם מבוא לסאונד, מבוא לאקוסטיקה, עבודה עם מיקרופונים שונים, הרכב האולפן הביתי, בחירה נכונה של פלטפורמות הפקה והיכרות עם טווח רחב יותר של תוכנות שימושיות לעניין זה, הקלטת סאונד ויצירת קול ייחודי, סינתזה, חיווט, הקלטת כלים חיים ומוזיקה חיה, אפקטים, ייצוא מוזיקה לדיסק ועוד הרבה נושאים מקיפים, מרתקים ויצירתיים.

מה אני צריך כדי ללמוד קורס קיובייס?

מלבד רצון עז להפיק מוזיקה ועניין הולך וגובר בתחום? היכרות בסיסית עם המחשב, כמה מושגי יסוד במוזיקה וזהו. עם זאת, חשוב לציין שקיימים לא מעט מסלולי לימוד במסגרת קורס קיובייס שפונים לקהל יעד של אנשי סאונד וטכנאי סאונד שרוצים להתמקצע בתוכנה זו, ולכן עליכם לבדוק את ההתאמה שלכם לכל קורס באופן ישיר מול המכללה שבה אתם רוצים ללמוד.

יש עוד דברים שעלי לדעת?

מכללות רבות שמציעות קורס קיובייס (בתוך מסלול של לימודי סאונד או כקורס שעומד בפני עצמו) מוכרות ללימודים על חשבון הפיקדון לחיילים משוחררים. אם אתם משוחררים טריים או שאתם נמצאים בתוך טווח זמן של חמש שנים מהשחרור וברצונכם ללמוד קורס קיובייס, כדאי לכם לברר אם המכללה שבה אתם רוצים ללמוד מוכרת לצורך לימודים על חשבון הפיקדון לחיילים משוחררים, וכך תוכלו להשתמש בפיקדון למימון הלימודים ותוכלו באמת ללמוד בראש שקט.

לקבלת מידע ללא התחייבות
מלאו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר