לימודי נדלן

לימודי נדל

קריירה בנדל"ן

איזה קורסים של לימודי נדל''ן קיימים?

מה אני צריך כדי ללמוד קורס נדל''ן?

יש עוד דברים שעלי לדעת?

למרות שיש לך עבודה מסודרת אתה מחפש עוד תחום תעסוקה שיאפשר לך להרוויח כסף נוסף כדי להשלים את העוגה התקציבית של הבית? קורס נדל''ן יכול לפתוח עבורך דלת לעולם חדש שידרוש ממך את הזמן שאתה מוכן להשקיע ושיחזיר הרבה יותר ממה שהוא יגזול. אנשים תמיד יחפשו מקום לגור ושוק הנדל''ן הישראלי, למרות העליות והמורדות שלו, לעולם לא יפסיק להזדקק לעוד ועוד אנשי מקצוע. כך לפחות את מאמינה. למה שלא תצטרפי למסגרת שמציעה לימודי נדל''ן ותיקחי את האמונות שלך עד למסלול הקריירה המתבקש? אתם רוצים להפוך ליזמי נדל''ן ויש לכם כבר הרבה רעיונות ואפילו מקורות מימון? קורס נדל''ן שעוסק ביזמות ובדיני נדל''ן ושמאות יעזור לכם להפוך את החלום למקצוע ויאפשר לכם להבין את התחום הרבה יותר לעומק, בדיוק כמו שאתם רוצים.

קורס נדלן מומלץ

איזה קורסים של לימודי נדל''ן קיימים?

קורס תיווך נדלן עוסק בעיקר בהכנה לקראת מבחני הנדל''ן שעליהם אחראי רשם המתווכים במשרד המשפטים. מה שתלמדו בקורס תיווך נדל''ן זה הרבה מאוד חוקים הקשורים לנדל''ן, כמו: חוק שמאי מקרקעין, חוק המתווכים, חוק החוזים, חוק הגנת הצרכן ועוד; וגם נושאים נוספים שקשורים לעבודת המתווך, כמו איך להקים משרד תיווך, מושגים בבנקאות ובמשכנתאות, איך לזהות התנגדויות אצל לקוחות ואיך להתאים להם את הנכס שהם צריכים, אתיקה מקצועית בנדל''ן, גיוס לקוחות ועוד הרבה מאוד שיעורים מרתקים בתחום. קורס נדל''ן שמיועד לאנשים שרוצים להפוך למתווכי נדל''ן אורך בדרך כלל בסביבות 60 שעות לימוד, ואולי גם כמה מפגשים מרוכזים לקראת בחינת הרישוי. גם אם יש לכם רישיון תיווך נדל''ן זה לא אומר שהלקוחות מייד יקפצו אליכם ויבקשו את עזרתכם, ולכן קורס שיווק נדל''ן יכול לעזור לכם לפתח את העסק שלכם ולהתחיל לעבוד בתחום שבו רציתם לעסוק ברגע שהתחלתם ללמוד. קורס שיווק נדל''ן ייתן לכם טיפים לבניית איזור התמחות, הוא ילמד אתכם איך למתג את עצמכם כך שיכירו אתכם וידעו לפנות למשרד שתפתחו, תלמדו איך לגייס נכסים בבלעדיות, איך לבצע משא ומתן, איך להתמודד עם התנגדויות ואפילו תתרגלו את הנושאים האלו באופן מעשי, כי רק דרך הרגליים באמת אפשר ללמוד. קורס יזמות נדל''ן אולי לא יקנה לכם רישיון לעסוק בנדל''ן אבל הוא כן יעשיר את הידע שלכם בכל מה שקשור ליזמות בתחום הנדל''ן ולחוקים הקשורים לנושא. במהלך הקורס תכירו נושאים רבים, ביניהם: דיני חוזים, דיני מקרקעין, סוגי עסקאות בנדל''ן (קבוצות רכישה, עסקת תמורות, תמ''א 38 ועוד), תרשים הזרימה של עסקת נדל''ן, פרקים בשמאות מקרקעין, זיהוי נדל''ן מניב והזדמנויות בנדל''ן ועוד הרבה מאוד שיעורים מרתקים בתחום היזמות בכלל ובתחום הנדל''ן בפרט.

נדלן לימודים

מה אני צריך כדי ללמוד קורס נדל''ן?

קורס נדל''ן לא ידרוש מכם להציג תואר אקדמי וכל מה שתצטרכו זה להיות מעל גיל 18 כדי להצטרף לקורס וללמוד את התחום ואת הנושא.

יש עוד דברים שעלי לדעת?

אם אתם לומדים קורס נדל''ן כדי להפוך למתווכים כדאי שתדעו שלא מספיקה תעודת הגמר של המכללה שבה למדתם כדי לעסוק בתחום שיווק נדל''ן, אלא צריך את הרישיון שמעניקים משרד המשפטים ורשם המתווכים. במילים אחרות: אם אתם רוצים להיות מתווכי נדל''ן אתם חייבים לעבור את הבחינות של משרד המשפטים אחרת לא תוכלו לעבוד בתחום בצורה רשמית ופעילה.

לקבלת מידע ללא התחייבות
מלאו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר