קורסי נהיגה

לימודי נהיגה ורכב

איזה קורסים של לימודי נהיגה מקצועית קיימים?

מה אני צריך כדי ללמוד קורס נהגים?

יש עוד דברים שעלי לדעת?


אתה אוהב להיות מאחורי ההגה ולתת לכביש לרוץ לך מתחת לגלגלים? לימודי נהיגה מקצועית יאפשרו לך להשתלב בעולם הנהיגה באופן מקצועי וליהנות מהחופש שמקנה הנהיגה כחלק מהשגרה היומיומית שלך. תמיד נמשכת לעולם הרפואה אבל את לא רוצה ללמוד רפואה או אפילו רפואת חירום? את אוהבת לנהוג ולהגיש עזרה למי שזקוק? קורס נהגים שמכשיר אותך להיות נהגת אמבולנס יכול לשלב בין המשיכה שלך לבין הכביש ובין העזרה לאנשים לבין נהיגה. אז למה לא? אתם מחפשים מקצוע שיהיה לכם זמין, מיידי ולא יתבע מכם לשהות שעות באקדמיה? אתם מעדיפים משהו שישלב בין חוץ לפנים ויכלול עבודה בשעות לא שגרתיות, כי אתם פשוט לא אנשים שגרתיים? קורס נהגים יכול לתת לכם את כל מה שאתם מבקשים לעצמכם ואפילו יותר.

איזה קורסים של לימודי נהיגה מקצועית קיימים?

קורס נהגי רכב ציבורי הוא קורס שיכשיר אתכם לנהוג על מונית או על אוטובוס ויכין אתכם לקראת הבחינות המתאימות הן ברמת הלימודים והן ברמת מבחן הנהיגה המעשי. הנושאים שתלמדו במסגרת קורס רכב ציבורי כוללים אנגלית בסיסית, דיני תעבורה וחוקים ייחודיים לרכב ציבורי, עזרה ראשונה, כיבוי אש, ידיעת הארץ, נהיגה מונעת, פרקים בהסעת ילדים, הכרת הרכב וטיפול בתקלות ועוד תחומים רבים ומגוונים בתחום הרכב הציבורי. מי שיבחנו אתכם בסוף הקורס זה גם משרד התחבורה, גם משרד העבודה וגם טסטר של משרד הרישוי, כאשר מספר גורמים חיצוניים גם מהווים חלק מהתהליך (כמו אלו שמעבירים את הקורס שעוסק בעזרה ראשונה) רק אחרי שתצליחו לעבור את כל המבחנים תקבלו את הרישיון לנהיגה על רכב ציבורי. אם אתם אוהבים להרגיש את העוצמה של כלי הרכב שבו אתם נוהגים, קורס רכב כבד יכול לתת לכם את מלוא התחושה שאתם מחפשים. הלימודים בקורס זה יעניקו לכם רישיון בדרגה C והם כוללים דיני תעבורה, מילוא מסמכי הובלה, עזרה ראשונה, כיבוי אש, תקנות הובלה ברכב כבד, חומרים מסוכנים, טעינה ופריקה, נהיגה נכונה, תקלות ברכב כבד ועוד נושאים קשורים לתחום זה. בהתחשב בעובדה שכל רכב באשר הוא זקוק לרישיון כדי לנהוג עליו, אם אתם רוצים לנהוג על שופל, על מטאטא כביש או אפילו על בגר, תצטרכו לקחת קורס רישיון מכונה ניידת. במסגרת קורס זה תלמדו לנהוג על כלי צ.מ.ה (ציוד מכני הנדסי), תכירו את חוקי התעבורה הספציפיים לכלים אלו ותתרגלו נהיגה מעשית לקראת הטסט.

מה אני צריך כדי ללמוד קורס נהגים?

תנאי הקבלה לכל המסגרות המציעות לימודי נהיגה מקצועית משתנים מקורס לקורס, כאשר חלק דורשים הפנייה של משרד התחבורה, תעודת יושר ומינימום גיל של 17 שנים; ואחרים יבקשו מכם להיות לפחות בני 21, בעלי רישיון נהיגה של למעלה משנתיים, תעודת יושר והצלחה בבחינות אלו ואחרות.

יש עוד דברים שעלי לדעת?

מסגרות רבות ובתי ספר רבים לנהיגה מציעים קורסים לנהיגה מקצועית ברמות השונות, כאשר לא מעט מהם מוכרים על ידי התמ''ת לצורך לימודים על חשבון המדינה. אם אתם רוצים ללמוד נהיגה באופן מקצועי כדאי לכם לבדוק אם אתם עומדים בתנאים שמציב משרד העבודה לסבסוד הלימודים, וכך תוכלו לחסוך את תשלום שכר הלימוד במהלך הקורס.

לקבלת מידע ללא התחייבות
מלאו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר