לימודי NLP

לימודי NLP

איזה קורסים של לימודי NLP קיימים?

מה אני צריך כדי ללמוד קורס NLP?

יש עוד דברים שעלי לדעת?

אתה מטפל ותיק ברפואה משלימה ומחפש כלי עבודה נוספים שיכולים לשנות את הטיפול שלך, לגוון אותו ולהעניק ללקוחות שלך עוד דרך להתמודד עם מה שהם מבקשים לפתור? קורס NLP יכול לסייע לך בדיוק במקום שבו אתה מרגיש שאתה זקוק בו לסיוע. את דולה שאוהבת לעזור לזוגות במהלך הלידה ובמהלך אחד המעברים המשמעותיים ביותר בחייהם? קורס NLP ייתן לך עוד דרך לסייע ליולדת להקל על כאבי הלידה שלה ויפתח בפניך אפשרות נוספת לתמוך בה ברגעים אלו. אתם עוסקים במקצועות מסודרים ואוהבים את מה שאתם עושים, אבל בזמן האחרון ההרגשה שמשהו חסר ושאתם רוצים ללכת לכיוון קצת אחר מפעמת בכם יותר מפעם ביום? לימודי NLP יאפשרו לכם להכיר את עצמכם מחדש ולסייע לאנשים אחרים לעשות בדיוק את אותו תהליך.

איזה קורסים של לימודי NLP קיימים?

קורס NLP שמעניק הסמכה בסיסית בתחום ילמד אתכם טכניקות NLP וייתן לכם כלים משמעותיים לחיים ולפיתוח עצמי בתחום. לימודי NLP כוללים יצירת קשר אישי, זיהוי תבניות חשיבה של אנשים שונים, מניעת התנגדויות, יצירת השפעה, הצבת מטרות אישיות ומקצועיות שמתאימות לכל אדם באופן ספציפי, זיהוי מחסומים ויכולות פירוק מחסומים, אסטרטגיות הצלחה, טכניקות ביטול פחדים וחששות ועוד הרבה כלים ונושאים. במהלך הקורס לא תלמדו את השיטות רק בלימוד עיוני, אלא גם תתרגלו את התכנים שלמדתם באופן מעשי על חבריכם לספסל הלימודים ועל אחרים שיתנדבו לצורך זה. אם אתם מוצאים את עצמכם מתקשים שוב ושוב באותן נקודות ונתקלים שוב ושוב באותם קשיים שמעוררים בכם כעסים עזים, סדנה לניהול כעסים בשיטת NLP יכולה לעזור לכם להתמודד ולפתור את הנטייה הזאת באופן פעיל. מה שתעשו בסדנה זה שתכירו את המקום שממנו נוצרים כעסים, תלמדו עקרונות לשינוי דפוסי התנהגות, תלמדו על הקשר בין אזורי נוחות לבין כעסים ובעיקר תלמדו ותתרגלו טכניקות לשחרור כעסים ולהתמודדות טובה עם כעסים שנוצרים. אם שמעתם על NLP ואתם רוצים ללמוד עוד על הנושא, אבל קורס NLP קצת גדול עליכם, תוכלו להשתתף בסדנת טעימות NLP ולהכיר את השיטה מהבסיס ומהיסוד שלה. קורס טעימות NLP נלמד במשך יומיים מלאים והוא עוסק ביצירת אמון ובקשרים בינאישיים, בחיזוק אישי ובאיתור יכולות, בהשגת גמישות מחשבתית, בהעלאת מודעות לגורמים שמגבילים אותנו ושחוסמים אותנו (החיצוניים והפנימיים, האובייקטיביים והסובייקטיביים), בשינוי אמונות ותפיסות מגבילות, בהרפיה ובדמיון מודרך ובעוד נושאים שבאים מעולם NLP.

מה אני צריך כדי ללמוד קורס NLP?

בהתחשב בעובדה שרוב המסלולים שמציעים קורס NLP אינם מסלולים אקדמיים, אלא יותר חווייתיים, הרי שתנאי הקבלה למסגרות לימודי NLP בדרך כלל אינם תובעניים במיוחד, וכל מה שתצטרכו להראות זה רצון ללמוד NLPולהכיר את השיטה.

יש עוד דברים שעלי לדעת?

אם לא ידעתם את זה עד עכשיו, NLP משמעותו Neuro Linguistic Programming שזה ניתוב לשוני פיזיולוגי. מה שמטפלים בשיטת NLP מנסים לעשות זה לארגן את הפעילות המוחית והלשונית ועל פי זה לבנות תוכנית טיפולית. שיטת NLP יעילה בתחומים רבים, החל מפיתוח אישי ברמה הזוגית, ברמה העסקית וברמה המשפחתית, דרך תמיכה בטיפולים קונבנציונאליים וכלה בהתמודדות עם כאב במצבים שונים (לידה, מחלות ספציפיות וכן הלאה).

לקבלת מידע ללא התחייבות
מלאו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר