קורס סוכנויות נסיעות ומארגני טיולים

לימודי סוכני נסיעות

מה נדרש ללימודי סוכני נסיעות ותיירות?

 אפשרויות קידום והרחבה מקצועית

יתרונות ללימודי סוכני נסיעות ותיירות

קריירה כסוכן נסיעות ותיירות יכולה להיות דרך מדהימה עבור אלה עם תשוקה לנסיעות ומוסר שירות חזק. עם זאת, להצליח בענף תחרותי זה דורש הכשרה ומומחיות משמעותיים. לימודי קורס סוכני נסיעות ותיירות מספק את הדרך האידיאלית להשיג את הכישורים והידע הדרושים.

לימודי קורס סוכני נסיעות ותיירות 

בעזרת לימודים אלו תוכלו להפיק את המירב ולהפיק מכך את הדברים הבאים :

  1. למידת היסודות של תעשיית הנסיעות - קבלו הבנה מעמיקה של פעילות סוכנויות נסיעות, ספקי תעשייה, יעדי תיירות, והמגמות האחרונות.
    מוצרים ושירותי נסיעות  - הפכו למומחים בהזמנת טיסות, יצירת חבילות טיולים, הזמנת שייט, לינה בבתי מלון, צרכי ביטוח וטיפול בבקשות לקוחות.
  2. פיתוח מצוינות בשירות לקוחות - הקורסים מדגישים כישורים בינאישיים כמו תקשורת, פתרון בעיות וניהול לקוחות קשים.
  3. הסמכה מקצועית - קורסים מלאים מעניקים אישורים (למשל אישורי מיומנות של סוכן נסיעות) המעניקים לך יתרון תחרותי.
  4. יצירת קשרים שימושיים - רשת/נטוורקינג  עם עמיתים בענף הנסיעות שיכולים להפוך לאנשי קשר עתידיים בעלי ערך.

בין אם אתם בוחרים ללמוד קורס פרונטלי או מקוון, ההכשרה הממוקדת עוזרת לכם להשיג מיומנות אמיתית לעומת ניסיון ללמוד בעבודה כסוכן חדש.

 

קהל היעד- קורס סוכני נסיעות ותיירות

קורס סוכני נסיעות יכול להיות מתאים לכל מי שמעוניין להשתלב בענף הנסיעות והתיירות, לדוגמה:

  • עובדים לשעבר בענף הנסיעות המעוניינים לעבור לתפקיד סוכן נסיעות
  • רקע אירוח כמו עובדי מלון המעוניינים ללמוד את הצד של מכירת נסיעות
  • מומחי תיירות כמו מדריכי טיולים או רכזי פעילות שרוצים לשפר מיומנויות
  • בוגרים טריים מהווים מועמדים אידיאליים לקורסי סוכני נסיעות, במיוחד אלה עם תארים ב:לימודי אירוח, תיירות או פנאי, מנהל עסקים או תקשורת, תוכניות ממוקדות שיווק או שירות לקוחות.
  • כאלו שהנפש שלהם והאופי שלהם הם מייטלים נלהבים - הופכים את התחביב למקצוע בעזרת שימוש בידע, חוויות אישיות ועוד.

לא משנה הרקע שלך, קורס סוכני נסיעות איכותי יכול לספק את השער לקריירה     המהנה והמספקת הזו.
 


יתרונות ללימודי סוכני נסיעות ותיירות

עם כל הקושי המלווה עיסוק שבמרכזו שירות לקוחות וטיפול בבעיותיהם, מדובר בעיסוק בצד היפה והמהנה של החיים. מכירה תיירותית שיווק של חלומות והנאה, על כן העיסוק בה מהנה ביסודו. כסוכני נסיעות עצמאים וכאנשי מקצוע מיומנים תדעו לעשות טוב ללקוחותיכם ולספק להם חוויות חיים נפלאות. משמעות הצלחה בכך היא פידבקים שמרוממים את הלב ולקוחות שמבקשים להמשיך ולעבוד בנאמנות רק איתכם. רכישת קליינטורה קבועה מאפשרת גם לעבוד בקלות רבה מהבית, בחיבור למערכת המשרדית וללא תלות לוגיסטית נוספת, בין אם כמשרה חלקית או מלאה. 

אפשרויות קידום והרחבה מקצועית

מאחר וניתן כיום להזמין מוצרי תיירות מגוונים באופן עצמאי, ניגשים לקוחות לסוכן כאשר הם נדרשים לשירות וייעוץ מורכבים יותר מעבר לפתרונות הלוגיסטיים. הערך המוסף של הסוכן הוא ייעוץ לגבי אתרים ומלונות, ובניית מסלולים פרטניים בהתאם לדרישות ספציפיות. אמנם לשם כך משלמים עוד קצת, אבל הטרחה וכאבי הראש שנחסכים שווים לא פעם הרבה יותר. מוצרי תיירות הם יקרים מטבעם, ועלול להיות מסוכן ומתסכל לטעות ברכישתם. סוכן הנסיעות לא יכול כמובן להיות בקי בכל יעד מבוקש ולהעיד על רשמים אישיים מכל אחד מהם, לכן עליו להכיר יעדים רבים וירטואלית, ומתוך רשמים של לקוחות אחרים שביקרו בהם. מי שבוחר לעבוד לא כשכיר, אלא כעצמאי בענף, יוכל למנף את התמצאותו לפעילויות כמו שיווק והפצת מוצרי תיירות פרטניים (שירותי מלון, פעילות, חברה או אתר מסויים, קו שייט תענוגות וכו') דרך כל צינור שיווקי ולהרוויח עמלת מכירה בתור פרילאנסר. ניתן לעבוד עצמאית גם דרך משרד פעיל אך ללא תלות בו, לנהל שיווק עצמאי, לספק לסוכנות לקוחות ולהתחלק ברווחים.

 

 

 

 

לקבלת מידע ללא התחייבות
מלאו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר