הכנה למבחן אמי

קורס הכנה למבחן אמי

איזה קורסים של הכנה למבחן אמיר קיימים?


מה אני צריך כדי ללמוד קורס הכנה למבחן אמיר?


יש עוד דברים שעלי לדעת?


עשית פסיכומטרי ופספסת את הפטור מקורסי חובה באנגלית בשלוש נקודות בלבד? את לא מתכוונת לעשות את אותה טעות עם מבחן אמיר? קורס הכנה למבחן אמיר יעזור לך לשים את לימודי האנגלית בצד אחת ולתמיד ולהשיג את הפטור שאותו את רוצה. החלטת לגשת למבחן אמיר כי פשוט אין לך מה להפסיד? קורס הכנה למבחן אמיר ישפר את הסיכויים שלך להפחית את מספר קורסי החובה באנגלית ויעזור לך לצמצם את השעות שבהן תצטרך לשבור את השיניים באוניברסיטה. כשהחלטתם לגשת לבחינה הפסיכומטרית לא היה לכם ספק שאתם חייבים לקחת קורס הכנה? אותו הדבר לגבי מבחן אמיר! קורס הכנה למבחן אמיר יכול לעזור לכם לשפר את הציון ולהקטין את מספר הקורסים שתצטרכו לקחת בסופו של דבר, וזאת בעצם כל המטרה.

איזה קורסים של הכנה למבחן אמיר קיימים?

באופן כללי זה לא משנה אם החלטתם לקחת קורס הכנה למבחן אמיר בשעות הבוקר או קורס הכנה מרוכז למבחן אמיר, שכן מטרתם של כל הקורסים שיכינו אתכם למבחן אמיר היא אחת: שהמבחן עצמו יעבור הכי טוב שאפשר ושתוציאו בו את הציון הגבוה ביותר שאליו אתם מסוגלים להגיע. קורס הכנה למבחן אמי''ר פונה לכל מי שמתכוון להתחיל ללמוד במכללה אקדמית או באוניברסיטה ורוצה להפחית את מספר קורסי החובה באנגלית שהוא יצטרך לקחת. מה שתעשו בקורס זה להכיר לעומק את מבנה המבחן, תלמדו להתמודד עם שאלות מסוגים שונים באנגלית, תעשירו את אוצר המילים שלכם, תתרגלו השלמת משפטים, תנסחו שוב ושוב משפטים ופסקאות, תקראו עוד ועוד קטנים באנגלית כדי לשפר את הבנת הנקרא שלכם ותלמדו הרבה טיפים ועצות מהמדריכים המנוסים שיעמדו בראשות הכיתה במהלך הקורס. מעבר ללימודים היבשים ולהגדלת הידע שיהיו חלק מהקורס, החלק החשוב הוא דווקא התרגול החוזר ונשנה של בחינות אמיר ממועדים קודמים ומשנים קודמות, שיכירו לכם את סגנון השאלות ואת השיטות וקיצורי הדרך בעת מתן התשובות. אם החלטתם שאתם רוצים להצטרף למסגרת של קורס שמציע הכנה למבחן אמי''ר כדאי שתבדקו באתר של המרכז הארצי לבחינות והערכה, שכן הקורסים עצמם מתחילים קצת לפני תאריך המבחן. הזמן שהם דורשים משתנה בין קורס לקורס, כך שחלק מקורסי הכנה למבחן אמיר יבקשו מכם להשתתף בשלושים ושתיים שעות אקדמיות, חלקן חמש עשרה שעות אקדמיות, חלקן נקבעות באופן פרטני על ידי המורה והתלמיד וכן הלאה. קורס הכנה למבחן אמיר מתקיים במספר מסגרות, ביניהן מסגרות פרטיות ופרטניות או מסגרות קבוצתיות. בדרך כלל תמצאו קורסי הכנה למבחן אמיר באותם המכונים שבהם ביררתם לגבי לימודים לקראת הבחינה הפסיכומטרית וגם אצל מורים פרטים, במכללות, באוניברסיטאות וביחידות ללימודי חוץ.

מה אני צריך כדי ללמוד קורס הכנה למבחן אמיר?

רוצים ללמוד קורס הכנה למבחן אמיר? אין בעיה. לקורס זה אין תנאי קבלה או דרישות סף, בגלל שהמטרה המרכזית של הקורס היא להכין אתכם לקראת מבחן אמיר וזהו.

יש עוד דברים שעלי לדעת?

אם אתם מתלבטים אם לגשת למבחן אמיר או לא, כדאי שתדעו שאם תיגשו לבחינה אין בזה כמעט שמץ של סיכון מבחינתכם. שרוב האוניברסיטאות והמכללות מכירות בציון הגבוה בין מבחן אמיר לבין הציון בפרק האנגלית בבחינה הפסיכומטרית לצורך קביעת מספר קורסי החובה באנגלית. מה שאומר שגם אם הציון הסופי במבחן אמי''ר מחייב יותר קורסים מהציון שקיבלתם בפסיכומטרי, הגבוה מביניהם הם זה שקובע.

לקבלת מידע ללא התחייבות
מלאו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר