קורס אימון אישי - Coaching

קורס אימון אישי - Coaching

איזה קורסים של אימון אישי קיימים?

מה אני צריך כדי ללמוד לימודי קואוצ'ינג?

יש עוד דברים שעלי לדעת?

קורס אימון אישי (coaching) למי זה מתאים?

את דיאטנית ויש לך קליניקה ולא מעט מטופלים? את מרגישה שיכולים להיות לך כלי עבודה נוספים לעזור לאנשים ולדרבן אותם לעשות את השינוי שאליו הם שואפים? קורס אימון אישי (coaching) או אימון אישי להרזיה יכול לתת לך עוד דרכים ועוד שיטות להניע את הלקוחות שלך לפעולה ולעזור להם. יש לך גישה מדהימה עם אנשים ואתה תמיד יודע מה להגיד ואיך לעזור להם? אולי תלך רגע עם הלב שלך ותקשיב למה שהחיים משדרים לך ותתחיל ללמוד קורס אימון אישי? תוכל לעשות מהטבע שלך קריירה וסייע לאנשים להגיע למקומות שאליהם הם רוצים להגיע. אם הגעתם לשלב בחיים שבו אתם רוצים לעשות שינוי ולתת מקום לשינויים שאחרים רוצים לעשות בחייהם? קורס אימון יאפשר לכם להתקדם בעצמכם ולקדם אחרים הן מהבחינה האישית, הן מהבחינה המשפחתית והן מהבחינה העסקית.

איזה קורסים של אימון אישי קיימים?

קורס מאמנים אישיים כולל לימוד עיוני של התכנים ועבודה מעשית של אימון אישי, הן לכם כמאמנים לעתיד והן למטופל חיצוני. במסגרת לימודי קואוצ'ינג תלמדו מהו אימון, אתיקה באימון, זיהוי חזון וערכים אצל הלקוחות, דרכי הנעה לפעולה, סגנונות אימון שונים, התמודדות עם כישלון, תקשורת בין אישית, מנהיגות, פיתוח סביבה תומכת לשינויים, תכירו את הפסיכולוגיה שמאחורי האימון, בניית תוכנית עבודה במהלך אימון, הגדרת מטרות ועוד הרבה כלים שייתנו לכם יכולות לעזור לכל מי שפונה אליכם. חלק מהקורסים העוסקים באימון אישי כוללים גם טכניקות הרפיה ודמיון מודרך שבהן ניתן לעשות שימוש במהלך אימון, וכן בניית תוכנית עסקית למאמנים והקמת עסק אימון. לימודי אימון אישי בתזונה יקנו לכם כלי עבודה כמאמנים תוך שתתמחו בעולם התזונה ובהנעה ליצירת שינויים תזונתיים והתנהגותיים בתחום זה. תלמדו איך לאתר חסמים בפני שינוי, איך להתמודד עם חששות ופחדים, איך להגדיר יעדים בתזונה, איך לבנות תוכנית אימון בתזונה, אימון לאיכות חיים וכן הלאה. אם התמודדתם עם סיטואציה שבה בן משפחה או אדם קרוב אליכם היה חולה, ועכשיו אתם רוצים לסייע לאחרים להתמודד עם המצבים הללו, קורס אימון אישי בבריאות (המוכר גם בשם אימון רפואי) יקנה לכם את הכלים שאותם אתם מחפשים. תלמדו להגדיר את המשבר המשפחתי שנוצר בעקבות חולי של אדם קרוב, תלמדו מודלים במצבי לחץ וטכניקות התמודדות איתם, תלמדו איך ללמד אחרים כיצד לגייס מקורות עזרה וסיוע, תלמדו על הקשר בין בריאות אישית לבין מצבי לחץ נפשי, תכירו טכניקות ריפוי להקלה על עומס ולחץ (דמיון מודרך, NLP, מדיטציה ועוד) ותעמיקו בנושאים אלו כדי לעזור לאחרים ולסייע להם.

מה אני צריך כדי ללמוד לימודי אימון אישי (coaching) ?

ראיון אישי הוא בדרך כלל הבסיס לקבלה למגוון מסלולי לימוד המציעים קורס קואוצ'ינג. עם זאת, בחלק מהקורסים המתקדמים יותר או אלו הממוקדים פר נושא (עסקי, בריאות וכד') תצטרכו להוכיח קשר לתחום או מספר שנות ניסיון אישי בתת נושא שאותו אתם רוצים ללמוד.

יש עוד דברים שעלי לדעת?

רבים מבין הקורסים המוצעים במסגרת לימודי קואוצ'ינג נלמדים במכללות פרטיות שיש להן נטייה לימודית אמונית. כדי ללמוד את הנושא לעומקו כדאי לכם לבחון את הזווית שממנה לומדים במקום הספציפי ולוודא שהוא מתאים לאמונות שלכם ולדרך החיים שלכם. עוד משהו: קורס אימון אישי לעתים מוכר על ידי משרד הביטחון לחיילים משוחררים ולפורשי המשרד וצה''ל, וכן מוכר במשרד החינוך לקרן השתלמות. אם אתם עונים על ההגדרה כדאי לברר את כל הפרטים ובאמת להרוויח את המרב מהקורס שאליו אתם נרשמים.

לקבלת מידע ללא התחייבות
מלאו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר