קורס הסרת שיער

לימודי הסרת שיער

מה נדרש ללימודי הסרת שיער?

אפשרויות קידום והרחבה מקצועית

יתרונות ללימודי הסרת שיער

כמה ימים בשנה אנחנו מסתובבים בבגדים ארוכים במזג האוויר הים תיכוני? כולנו מחזיקים כמובן מעילים בארון הבגדים, אבל ההזדמנויות ללבוש אותם בארץ בהחלט אינן רבות. את רוב ימינו אנחנו מבלים בבגדים קצרים, החושפים לשמש ולציבור את גופינו. כאשר העור שלנו משמש כתחליף לבגד, הוא נדרש לתחזוקה כמו בד כדי לשמור אותו ייצוגי ונאה. הפרווה המכסה אותו, אצל מי יותר ואצל מי פחות, אינה נחשבת היום כסממן אופנתי בלשון המעטה. אפילו אצל גברים נשבר המחסום, ואם תראו בקיץ מי שמסתובב בגופייה שמסגירה עורף וכתפיים שעירות, יהיה מדובר בדרך כלל באדם מבוגר בעל מודעות אופנתית נמוכה ביותר. הסרת שיער תורמת גם לניקיון ולשיפור ריח הגוף. שיער גוף הוא גם כר פורה להתרבות חיידקים אשר משגשגים בלחות, מייצרים ריח רע, אוגרים ומשמרים אותו. הסרת השיעור המיותר מאפשרת לא רק להיראות טוב יותר, אלא גם להריח כך. ישנן מספר דרכים להסיר שיער, והן נבדלות זו מזו בטכניקה, בתועלת, ובאורך זמן השפעת הטיפול; החל מגילוח, שלאחריו נמשכת הצמיחה כסדרה, דרך תלישת השיערה אשר מעכבת את צמיחתה של חדשה, ועד לטיפולי הסרה מלאה ומניעת הישנות הגדילה. משום הפופולריות הרבה של הסרת השיער, ישנם מכונים רבים, ובכללם גם רשתות גדולות, אשר זוהי התמחותם הבלעדית. מלבדם, מתבצעים הטיפולים בעיקר אצל קוסמטיקאיות, כחלק מסל השירותים הניתן במכון יופי. ככל שתכיר ותתמקצע הקוסמטיקאית ביותר דרכים למשימה, כך תוכל להציע ללקוחותיה סל מוצרים רחב יותר. השיטות המרכזיות המשמשות בתהליך הן: שעווה – מריטה באמצעות שעווה חמה, קרה או תרכובת גלוקוזה דביקה המשמשת לתלישה מהירה של גושי שיער. הבזק אור IPL – הסרת שיער לצמיתות באמצעות אור אינפרא אדום בספקטרום רחב; האנרגיה מומרת לחום, פוגעת בכלי הדם המזינים את השיערה ומשמידה אותם. אפילציה – החדרת מחט לזקיק, שם מופעל זרם חשמלי אשר צורב את השורש, מלחים פריצות כלי דם, ומנתק אותם מהמטריקס. מניעת המפגש בין שני הגורמים היא שמונעת צמיחה חוזרת לצמיתות. לייזר – משמש עבור משטחים גדולים, הקרן עוברת דרך העור הבהיר, נקלטת באזור השיערה הכהה ממנו, הופכת לאנרגיית חום ומשמידה אותה – בתקווה לתמיד.

מה נדרש ללימודי הסרת שיער

מלבד שעווה, מצריכה המלאכה מכשור מתאים וייעודי, חלקו בעלות לא מבוטלת. הטכניקות משתכללות עם הזמן, וככל שיהיה הציוד הטיפולי חדשני יותר, כך יתבטא הדבר באיכות התוצאות והרחבת אפשרות הטיפול בסוגי עור שונים. מלבד זאת, אין לשכוח כי מדובר במכשור שעלול לגרום נזקים, ועל כן חובה להיות מיומנים בהפעלתו. במקרה של טיפול לייזר, נדרשת גם השגחת רופא על התהליך. אפילו במקרה של מריטה בשעווה, רמת המיומנות היא בעלת השפעה רבה על איכות התוצאה, וגדולה אף יותר על עוצמת הכאב למטופלים. גם בלימודי שעווה וגם בלימודי אפילציה אין כל תנאי קבלה, ומדובר בקורסי הכשרה קצרים, פשוטים ויעילים. לימודי השעווה למשל הם כה פשוטים, עד שנהוג לשלב אותם עם לימודי עיצוב גבות לקורס אחד ושימושי. המיומנות אולי אינה מורכבת וההסמכות שמעניקים הלימודים אינן רשמיות או מחייבות, אבל מכיוון שהנזקים והכאבים שבטיפול רשלני הם גדולים, מומלץ מאוד לא לעבוד במקצוע טרם ההשתלמות המקצועית הנדרשת עבורו. לימודי שתי שיטות אלו זמינים במקומות רבים מאוד בארץ ונגישים לכל אחד. לימודי אינפרה ולייזר שונים במתכונתם, משום שאינם נלמדים בדרך כלל במכללות ובתי ספר, אלא במסגרות פנימיות של המכונים, החברות המפעילות אותם או יבואני הציוד, אשר מכשירים פנימית את המטפלות לקראת שימוש במכשירים אותו הם משווקים.

אפשרויות קידום והרחבה מקצועית

המודעות להסרת שיער אינה תכתיב אופנתי זמני, אלא מגמה רחבה שהולכת ומתחזקת כבר שנים. בהתאמה לכך, רק עולה וגובר הביקוש ואתו גם הזמינות. אם ניקח בחשבון את העובדה שההתחממות הגלובלית רק הופכת את החום בארץ למעיק יותר משנה לשנה, וגב או רגליים שעירות לא יהפכו כנראה לטרנד הבא, הרי שעתיד המקצוע נראה יציב. מכשור מתקדם יותר יוצא לשוק מדי תקופה ומציע אפשרויות יעילות וטיפול אפקטיבי יותר עבור סוגי עור ושיער שונים.

יתרונות ללימודי הסרת שיער

בעסק קוסמטי יכול הדבר לשמש לא רק להרחבת סל הטיפולים המוצע והרחבת ההכנסה מכל לקוחה, אלא גם כמנוף להשגת לקוחות חדשים, ובעיקר גברים אשר קודם לכן לא הגיעו לשערי המכון. משחצו אותם, ניתן לשווק להם גם מוצרים טיפוליים נוספים.

לקבלת מידע ללא התחייבות
מלאו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר