קורס תסרוקות

לימודי עיצוב תסרוקות

איזה קורסים של לימודי תסרוקות קיימים?

מה אני צריך כדי ללמוד קורס תסרוקות?

יש עוד דברים שעלי לדעת?

השתחררת מהצבא ממש עכשיו ואת רוצה ללמוד קורס מקצועי שיאפשר לך להתחיל לעבוד מייד? התחום של עיצוב שיער מושך אותך ואת מחפשת תחת הכותרת הזאת? לימוד תסרוקות בסיסי (ואחר כך גם מתקדם) יכול להתאים לך ולעזור לך בדרך החדשה בחיים. אתה מאפר מוכר שעובד כבר כמה שנים בתחום? למה שלא תלמד קורס תסרוקות וכך תגדיל את היכולות שלך ואת מאגר הלקוחות שאתה גם ככה משרת? קצת קידום מקצועי אף פעם לא הזיק לאף אחד. עובדים במספרה? רוצים להתקדם מעבר לחפיפה ולפן אקראי? לימוד תסרוקות יאפשר לכם להציע למעסיקים שלכם עוד כישורים ועוד יכולות ויפתח בפניכם אופציות תעסוקה רבות יותר בעולם שבו אתם כבר נמצאים.

איזה קורסים של לימודי תסרוקות קיימים?

עיצוב תסרוקות כלה וערב הוא קורס שבו תלמדו איך לעבוד עם לקוחות ולהעניק להן את המראה שהן רוצות לקראת אירוע חשוב בחייהן. מה שתלמדו זה איך לעבוד עם אביזרים שונים בעיצוב שיער, איך ליצור תסרוקות ייחודיות וגם איך לחקות תסרוקות קיימות, איך להשתמש נכון בפן, איך להפעיל בייביליס, איך לעצב בעזרת ספריי לעיצוב, איך להשתמש בסיכות ובעוד כלים שעומדים לרשותו של מעצב תסרוקות במהלך העבודה. מעבר לצד הטכני והיצירתי של התסרוקות עצמן, תלמדו לזהות תווי פנים ובייחוד לבנות תסרוקות בהתאם למבנה הפנים הספציפי של כל לקוחה, איך להכין את השיער לתסרוקת ואיך ליצור בסיס לקוחות חדש ומתחדש בתחום זה. אם אתם לא באים מתחום התסרוקות ורוצים ללמוד אותו (לשימוש אישי או מקצועי) קורס תסרוקות בסיסי הוא הקורס המתאים לכם. תכירו סגנונות שונים של תסרוקות כלה ושל תסרוקות לאירועים, תלמדו עבודה עם בייביליס, תסרוקות לפאה, שילוב אביזרים שונים במסגרת תסרוקת, עבודה עם פן ועם מחליקים וקרמים, יצירת מראה על פי בקשה ועוד הרבה נושאים שיעמיקו את הידע שלכם בעולם התסרוקות. מאפרים? סטייליסטים? בונות ציפורניים? שייכים לעולם מקצועות היופי אבל לא מהכיוון של השיער? אם תצטרפו לאחד המסלולים שמציעים קורס הכנה לתסרוקות תוכלו להכיר גם את הצד הזה של המקצוע ולהיעזר בידיעות שלכם במהלך העבודה לצורך שדרוג היכולות המקצועיות שלכם בכמה רמות. תכירו סוגי שיער ודרכי טיפול שונות לכל סוג, סוגי פנים, חלוקת שיער, שיטות לעיצוב שיער, התאמת תסרוקות למבנה הפנים, מושגי יסוד ומיומנויות בסיסיות בעיצוב שיער ועוד הרבה נושאים שקשורים גם לתחום שממנו אתם מגיעים וגם לתחום השיער והתסרוקות.

מה אני צריך כדי ללמוד קורס תסרוקות?

לימוד תסרוקות בסיסי וכן קורסים שמלמדים את נושא התסרוקות מהבסיס שלו ועד לרמה מתקדמת לרוב לא ידרשו מכם תנאי קבלה ספציפיים או תנאי סף אקדמיים. ככל הנראה תתבקשו לעבור ראיון אישי או אפילו רק להביע התעניינות, להירשם ולהגיע. קורסים המכוונים לאנשי מקצוע מהתחום או מתחומים אחרים יציבו בדרך כלל דרישה של ניסיון פעיל במקצוע הספציפי, אבל יש לברר בכל מסלול של לימוד תסרוקות בנפרד כדי לקבל את הפרטים המלאים.

יש עוד דברים שעלי לדעת?

משרד התמ''ת (או משרד העבודה, איך שלא תקראו לזה) מציע מספר לא קטן של קורסים העוסקים בנושאי לימוד תסרוקות כחלק מהכשרה המקצועית וקידום לתעסוקה. אם אתם מתעניינים בתחום תסרוקות ועיצוב שיער ורוצים ללמוד את הנושא, כדאי לברר בלשכת התעסוקה הקרובה אם אתם זכאים ללימודים על חשבון משרד התמ''ת וכך תוכלו לחסוך את שכר הלימוד ולפעמים אף לקבל דמי אבטלה במהלך הקורס.

לקבלת מידע ללא התחייבות
מלאו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר