לימודי חשבי שכר בכירים

לימודי חשבי שכר בכירים

איזה קורסים של לימודי חשבי שכר בכירים קיימים?

מה אני צריך כדי ללמוד קורס חשבי שכר בכירים?

יש עוד דברים שעלי לדעת?

למה כדאי ללמוד קורס חשבי שכר בכירים?

למדת בעבר ניהול כספים וחשבות שכר, אבל אף פעם לא ניגשת לבחינות של לשכת רואי החשבון? קורס זה ירענן לך את מה שאת כבר יודעת ויכין אותך למבחנים ולקבלת התעודה (שבדרך כלל גם תועיל לך מבחינת הקידום המקצועי וגם מבחינת השכר עצמו). אתה יודע שברצונך להשתלב בעולם הכספים והשכר, אבל אין לך מושג מה הקורס המתאים ביותר ומאיפה כדאי לך להתחיל לחדור לתחום? אחת מנקודות הפתיחה הטובות לך יכולה להיות השתתפות בקורס חשבי שכר בכירים והצלחה בבחינות לשכת רואי החשבון ומשרד התמ''ת בתחום. אתם אחרי תואר ראשון בחשבונאות או במנהל עסקים, ואתם מרגישים שחסרים לכם כלים מעשיים לעבודה בעולם הפיננסיים והשכר? לימודים יעשיר את ארגז הכלים המקצועי שלכם וייתן לכם את אותו משהו נוסף שאותו מחפשים המעסיקים הפוטנציאליים שאליהם אתם פונים.

איזה קורסים של לימודי חשבי שכר בכירים קיימים?

קורס זה יעשיר את הידע שלכם בכל מה שקשור לתפקידו של חשב השכר בעסק, בתעשייה ובארגונים גדולים וקטנים וגם יכין אתכם לקראת בחינות לשכת רואי החשבון ומשרד התמ''ת הנדרשות כדי לעבוד בתחום. חוקי מס הכנסה לגבי משכורות והטבות מס, קופות גמל, עקרונות חוק הביטוח הלאומי וזכאויות שונות, חקיקה ופסקי דין בביטוח לאומי, דיני עבודה (חוק עבודת נשים, חוק דמי מחלה, חוק עבודת נוער, חוקי הגנת שכר וכו'), ביטוחים סוציאליים שונים והקפאת זכויות, תוכנות שכר, נהלי עבודה ועוד הרבה מאוד נושאים הם חלק מהלימודים בקורס זה, כאשר תרגול על בחינות מהשנים הקודמות, לימוד טכניקות מענה לשאלות הבחינה ושילובי מערכות ממוחשבות בחשבות שכר נלמדים גם הם במסגרות רבות כחלק מהקורס או כתוספת אליו. אם חשבות שכר מעניינת אתכם אבל אתם רוצים גם לשלב פרקים ניהוליים במהלך הלימודים, קורס מנהלי כספים וחשבי שכר בכירים יכול להיות המקום המתאים לכם. קורס זה כולל את כל מה שנלמד במהלך קורס חשבי שכר בכירים לצד פרקים מעמיקים בתורת הניהול בכלל ובתורת הניהול הפיננסי באופן ספציפי. מה שתלמדו זה מבנה ארגוני, מערך הכספים של הארגון, בניית תקציב ארגוני, גיוס הון, אחריות אישית ואתיקה של מנהלי כספים, עבודה מול גורמים פיננסיים ועוד הרבה נושאים.

מה אני צריך כדי ללמוד קורס חשבי שכר בכירים?

באופן כללי נדרשת הוכחה שהמיועד ללימודים סיים 12 שנות לימוד ולעבור ועדת קבלה בסיסית. אם יש לכם ידע בהנהלת חשבונות, אם אתם אנשי כוח אדם או מנהלים ואם אתם חשבי שכר שרוצים לגשת לבחינות ולקבל את התעודה, יהיה לכם יתרון, אבל אלו לא תנאים מוגדרים מראש.

יש עוד דברים שעלי לדעת?

על מנת לעסוק בתחום עליכם לא רק להשתתף בקורס, אלא גם (ובעיקר) לעבור את הבחינות שמועברות על ידי לשכת רואי החשבון ומשרד התמ''ת. גם אם תעברו את הקורס בהצלחה ותקבלו תעודה מהמכללה שבה למדתם, לא תוכלו לעבוד בתחום באופן רשמי בלי שתעברו את המבחנים ותקבלו את התעודה של לשכת רואי החשבון.

לקבלת מידע ללא התחייבות
מלאו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר