קורס מזכירות משפטיות

לימודי מזכירות משפטיות

איזה קורסים של מזכירות משפטית קיימים?

מה אני צריך כדי ללמוד קורס מזכירות משפטית?

יש עוד דברים שעלי לדעת?

עולם המשפט תמיד עניין אותך ואת יודעת שאת רוצה להיות חלק ממנו? קורס מזכירות משפטית יפתח לך את הדלת לעבודה מבוקשת ומרתקת ויאפשר לך לעסוק בתחום שעליו חלמת. את עובדת כמזכירה כבר מספר שנים ועכשיו את מרגישה שהגיע הזמן להתקדם וללכת לכיוון אחר? את לא רוצה לעזוב את מה שאת מכירה אבל שינוי בהחלט בא בחשבון? קורס מזכירות משפטית יפתח אותך לכיוונים אחרים לגמרי וגם ייתן לך להישאר במקום שבו את מרגישה הכי בנוח. יש לכן נטייה לחוקים, דינים ותקנות ואתן רוצות לקחת קורס של משרד העבודה שעוסק בתחום? לימודי מזכירות משפטית עונים גם על הדרישה הזאת וגם על הדרישה הזאת, אז למה לא?

איזה קורסים של מזכירות משפטית קיימים?

קורס מזכירות משפטית ירחיב לכן את הידע בכל מה שקשור לענפי המשפט השונים ובמהלכו תלמדו הרבה נושאים שקשורים גם לעבודה הישירה של מזכירה משפטית וגם לעולם המושגים שבתוכו היא פועלת. תכירו את מערכת המשפט בישראל, תלמדו דיני חוזים ומכר, דיני קניין, דיני נזיקין, דיני תאגידים, דיני עבודה, דיני עונשין, אכיפת החוק, דיני מעמד אישי ודיני שטרות. מהצד המקצועי של מזכירות משפטית תלמדו על עבודה במשרד עורכי דין ממוחשב, תכירו תוכנות ספציפיות למשרדי עורכי דין, תלמדו על מאגרי מידע משפטיים ממוחשבים ועל החשיבות של שמירה על פרטיות, תלמדו על ארגון וניהול נכון של משרד, הנהלת חשבונות, כתיבה מנהלית, ניהול טפסים ומסמכים משפטיים, תלמדו איך לרשום פרוטוקולים בצורה נכונה ואיך לארגן תיקייה משפטית כך שהיא תהיה גם יעילה וגם מסודרת. הקורס ידרוש מכן בסביבות מאה שעות השתתפות ותוכלו למצוא אותו במסלולים שונים כולל לימודי בוקר, לימודי ערב, ימי שישי מרוכזים וכן הלאה. אם את כבר מזכירה במשרד עורכי דין, במפעל או בארגון פעיל ואת רוצה להעמיק את הידיעות שלך בתחום המשפטי, יש קורס שמעניק השתלמות משפטית והתמחות בהוצאה לפועל למזכירות והוא יכול בהחלט לעניין אותך. תלמדו בקורס זה על מערכת המשפט בישראל ועל דינים וחוקים בתחומים שונים, תכירו מושגים בהוצאה לפועל כולל אכיפות וחיובים, הגבלים ומסמכים וכן הלאה, תלמדו איך לתת שירות במשרד שבו אתן עובדות ולהנחות את הבוסים שלכן בנושאים שונים, כמו פירעון צ'קים, איחוד תיקים, שטחי חוב וכו', תכירו מושגים משפטיים באנגלית, מאגרי משפט ממוחשבים, תקשורת שוטפת עם רשויות מנהליות שונות, אתיקה מקצועית משפטית ועוד הרבה נושאים ותחומי עניין.

מה אני צריך כדי ללמוד קורס מזכירות משפטית?

רוב המכללות שמציעות קורס מזכירות משפטית ידרשו מכן לעבור ראיון אישי, להציג 12 שנות לימוד ולעבור מבחן קבלה (לא תמיד את כל התנאים). לקורסים המתקדמים יותר או לאלו שמבקשים לעשות הסבה למזכירות בפועל יתכן ותתבקשו להציג יכולות ארגון וניהול משרד או ניסיון בתחום המזכירות.

יש עוד דברים שעלי לדעת?

רבים מבין הקורסים שמכשירים אתכן לתפקיד מזכירות משפטית מפוקחים על ידי משרד התעשייה, המסחר והתעסוקה. מה שזה אומר זה שהבחינות לעתים נערכות על ידי המשרד וכן שתוכלו ללמוד את הקורס בסיועו של משרד העבודה, לפחות בכל מה שקשור לשכר הלימוד. כך שאם אתן חושבות על קורס מזכירות משפטית או על לימודי מזכירות משפטית, כדאי לכן לברר אם אתן עומדות בתנאי משרד התמ''ת ולחסוך הרבה כסף בזמן הלימודים.

לקבלת מידע ללא התחייבות
מלאו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר