קורס תקשורת חזותית

קורס תקשורת חזותית

איזה קורסים של תקשורת חזותית קיימים?

 מה אני צריך כדי ללמוד לימודי תקשורת חזותית?

יש עוד דברים שעלי לדעת?

את מעצבת גרפית שיודעת מה היא עושה, אבל הרוחות נושבות לכיוון שילובים של גרפיקה עם עולמות טכנולוגיים אחרים ואת לא רוצה לפספס את הרכבת? לימודי תקשורת חזותית יפתחו לך אופציות פיתוח רבות בשוק העבודה ויאפשרו לך ליצור בכל מיני כיוונים וטכניקות. אתה איש של אפקטים ושל יצירה, מצד שני אתה אוהב שיווק ויודע איך להלביש מסר ולהפשיט אותו כרצונך? לימודי תקשורת חזותית יאפשרו לך לשלב את כל היכולות הייחודיות לך ולנתב אותן לקריירה יצירתית, רווחית ומבוקשת. אתם אוהבים תקשורת, נמשכים למולטימדיה ורוצים לפתח את הקריירה שלכם בעולם החזותי והגרפי? תקשורת חזותית הוא תחום כל כך רחב שאם תבחרו להצטרף ולהתחיל לימודי תקשורת חזותית, תוכלו לבטח למצוא את כל מה שאתם מחפשים בעצמכם ובעתיד.

איזה קורסים של תקשורת חזותית קיימים?

לימודי תקשורת חזותית שבסופן תקבלו תואר ראשון בתקשורת חזותית הוא בעצם תואר ראשון בעיצוב כלומר B.Designבתקשורת חזותית (ולא B.A). בהתחשב בכך שלימודים אלו הם מעמיקים וארוכים (ארבע שנים מלאות) תוכנית הלימודים היא מקיפה מאוד וכוללת נושאים רבים בעיצוב ובטכנולוגיה. תלמדו רישום וציור, צילום, תוכנות מחשב לעבודה גרפית, טיפוגרפיה, יצירת שפה עיצובית, תולדות האומנות, כתיבת תוכן, עיצוב למדיה אינטראקטיבית, עיצוב לפרינט (דפוס), עיצוב לקולנוע ולטלוויזיה ועוד הרבה תחומים ותתי תחומים מרתקים ויצירתיים. אם אתם רוצים ללמוד עיצוב תקשורת חזותית אבל מסלול מלא של לימודים לתואר ראשון הם לא רלבנטיים עבורכם מסיבות שונות, תוכלו ללמוד קורס עיצוב תקשורת חזותית קצר יותר שיאפשר לכם להתחיל לעבוד בתחום מייד עם תום הלימודים. תלמדו על יסודות העיצוב, תכירו טכניקות עיצוב באמצעות תוכנות מחשב ובשיטות ידניות, תצרו דמויות, קומפוזיציות ובעיקר תעבדו על ההקשרים שנוצרים מהן, תלמדו איך לקשר בין תחום העיסוק שבו תבחרו ולמדיה הספציפית לבין היכולות החדשות שלכם ותבצעו פרויקטים שיקיפו את כל מה שלמדתם ויהוו את תיק העבודות שלכם לקראת ראיונות עבודה עתידיים. קורס עיצוב תקשורת חזותית אורך במקרים רבים כשנה וחצי של לימודים פעמיים בשבוע, והרבה מאוד תרגול עצמי ופיתוח יצירתיות וטכניקות עצמאיים. מעצבי מולטימדיה, תקשורת חזותית ואתרים לסמארטפונים הם בוגרי קורס בכותרת ארוכה זו שלמדו איך להשתמש בכלי העיצוב שלמדו לצורך עיצוב אתרים ומולטימדיה לסמארטפונים. לימודים אלו כוללים לימודי תקשורת חזותית ויש בהם נטייה לעיצוב לאינטרנט ולסלולר, שאלו התחומים המבוקשים ביותר היום. תלמדו במסלול זה על המהות של תקשורת חזותית, תוכנות עיצוב ממוחשבות, פיתוח יצירתיות ויכולות עיצוב, בניית אתרים לסמארטפונים, תכנות בסיסי ועוד הרבה תחומים שיהפכו אתכם למעצבי מולטימדיה מהשורה הראשונה.

מה אני צריך כדי ללמוד לימודי תקשורת חזותית?

לימודי תקשורת חזותית באופן כללי פתוחים בפני כל אחד שרוצה ללמוד את התחום ולפתח את עצמו בעולם יצירתי וטכנולוגי כאחד. עם זאת, ברוב המסלולים שמלמדים עיצוב תקשורת חזותית יבקשו מכם להציג יכולות יצירתיות כדרישות סף ולכן פעמים רבות יבקשו מכם להכין תיק עבודות או לעשות מבחני כניסה למכללה שבה אתם רוצים ללמוד.

יש עוד דברים שעלי לדעת?

קיימים מספר קורסים ברשימה של לימודי תקשורת חזותית שמוכרים על ידי משרד התמ''ת במסגרת הכשרה מקצועית, וכן כמה קורסים שמוכרים ללימודים על חשבון הפיקדון לחיילים משוחררים (מעבר ללימודי תואר ראשון לצורך העניין). כדאי לברר לגבי המכללה שבה אתם מתכוונים ללמוד אם היא עומדת בתנאים אלו ולחסוך כך הרבה מאוד משכר הלימוד.

לקבלת מידע ללא התחייבות
מלאו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר