לימודי הנדסאי תעשיה וניהול

לימודי הנדסאי תעשייה וניהול

איזה קורסים של לימודי הנדסאי תעשיה וניהול קיימים?

מה אני צריך כדי ללמוד לימודי הנדסאי תעשיה וניהול?

יש עוד דברים שעלי לדעת?

אתה איש של יכולות רבות, עם ראש ריאלי וראייה ארגונית רחבה? לימודי הנדסאי תעשיה וניהול יכולים להפוך את הכישורים הטבעיים שלך לקריירה משגשגת ולאפשר לך להתפתח בערוצים שבהם אתה חזק ושמהם אתה נהנה. תמיד ידעת לשים את האצבע בדיוק על הנקודות הנכונות ולזהות את המקומות שבהם המערכת נופלת וקמה? את ספוג שקולט הרבה תחומים ויודעת לעבוד במקביל בערוצים שונים (הן מבחינת האופי שלהם והן מבחינת המספר)? לימודי הנדסאי תעשיה וניהול ייקחו אותך צעד אחד קדימה ויפתחו לך יופי של אפשרויות קידום בעולם שעובד על כמה ערוצים בבת אחת. אתם שואפים להתקדם בעולם התעשייה, אבל רוצים לעשות זאת בתחומים רבים בעיקר בתפקידי ניהול ברמות השונות? לימודי הנדסאי תעשיה וניהול יכירו לכם את עולם התעשייה לעומק וייתנו לכם לבחור את התפקיד שאליו אתם שואפים ולכוון את הקריירה שלכם לשם.

איזה קורסים של לימודי הנדסאי תעשיה וניהול קיימים?

לימודי הנדסאי תעשיה וניהול נלמדים בדרך כלל במסלולי לימוד דומים בכל המכללות ובכל המסגרות המקצועיות, כאשר בחלק השני של הלימודים תתבקשו לבחור התמחות מבין כל ההתמחויות המוצעות בתחום. בתחילת לימודי הנדסאי תעשיה וניהול הקורסים שבהם תשתתפו יהיו קורסים בסיסיים שהמטרה שלהם היא להכיר לכם את התחום ואת הלימודים שאליהם הצטרפתם זה עתה. קורסים אלו יכללו מתמטיקה, סטטיסטיקה, אנגלית טכנית, פרקים בהנדסה וטכנולוגיה (חשמל, רובוטיקה וכו'), שיעורים בתעשייה שכוללים ייצור, אבטחת איכות, מערכות מידע, בטיחות, לוגיסטיקה ועוד. תלמדו גם קורסים רבים שעוסקים בניהול ובנושאים כלכליים, כמו: מימון, חשבונאות, כוח אדם (גיוס, הכשרה וכן הלאה), תמחיר ועוד. בהמשך הלימודים תבחרו התמחות, כמו מערכות ייצור ושירות, מערכות מידע עסקיות, מערכות מידע, מערכות תפעול, ניהול שרשרת אספקה, ניהול משאבי אנוש ועוד. לימודי הנדסאי תעשיה וניהול אורכים בדרך כלל ארבעה סמסטרים במסגרת לימודים מלאה (ארבעה או חמישה ימים בשבוע), או שמונה סמסטרים של לימודי ערב, תלוי במכללה שבה תבחרו ללמוד. אם אתם כבר הנדסאי תעשייה וניהול ואתם רוצים לשכלל את היכולות שלכם, אתם יכולים ללמודקורס כתיבת נהלים משולבי מחשב. מה שתלמדו בקורס זה הוא כיצד לכתוב נהלים בצורה נכונה, שדרוג בקרת איכות על ידי כתיבת נהלים, נהלי ייצור, נהלי שירות, נהלי פיתוח ונהלים רבים נוספים.

מה אני צריך כדי ללמוד לימודי הנדסאי תעשיה וניהול?

תנאי הקבלה ללימודי הנדסאי תעשיה וניהול דומים לתנאי הקבלה ללימודי הנדסאים במסגרות שונות ובנושאים אחרים. תצרכו להציג תעודת בגרות מלאה או ציון עובר בלפחות שלושה מבחני בגרות (מתמטיקה, אנגלית, עברית). לחילופין, אם אתם מעל גיל 35 התנאים הרלבנטיים עבורכם הם קיומם של 12 שנות לימוד. מכללות רבות שמציעות לימודי הנדסאי תעשיה וניהול פותחות בפניכם את האפשרות ללמוד במכינה קדם הנדסאים ולשדרג את התנאים הבסיסיים שאיתם אתם ניגשים לראיון הקבלה.

יש עוד דברים שעלי לדעת?

כמו לימודים אקדמיים אחרים כך גם לימודי הנדסאי תעשיה וניהול מוכרים לצורך לימודים על חשבון הפיקדון לחיילים משוחררים. עוד משהו שחשוב לדעת הוא שלא כל המכללות מציעות את כל ההתמחויות במסגרת לימודי הנדסאי תעשיה וניהול, ולכן אם אתם יודעים את הכיוון שאליו אתם שואפים כדאי לכם לבחור גם את המכללה שבה תלמדו בהתאם. חבל שאחרי שנת לימודים מלאה תגלו שאין שם את התחום שאתם רוצים ללמוד ושבו אתם רוצים לעסוק בעתיד.

לקבלת מידע ללא התחייבות
מלאו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר

מוצרים קשורים