הנדסאי חשמל

לימודי הנדסאי חשמל

איזה קורסים הכוללים לימודי הנדסאי חשמל קיימים?

מה אני צריך כדי ללמוד הנדסאי חשמל?

יש עוד דברים שעלי לדעת?

יש לך ידיים טובות והתחום של חשמל ואלקטרוניקה תמיד משך אותך? לימודי הנדסאי חשמל יכולים להפוך את הכישרון הטבעי שלך לקריירה ולאפשר לך להשתלב בשוק העבודה במקצוע מרתק, מגוון ומבוקש. תמיד נהגת לפרק מוצרי חשמל, לבדוק מה מסתתר מאחורי הקופסאות השחורות וסיקרן אותך להבין את מהותו של המעגל החשמלי? לימודי הנדסאי חשמל פתוחים בפניך ומציעים לך להסתקרן עוד יותר וליהנות מכל רגע ורגע. אתם מבינים שהעתיד נמצא בחשמל ובתפקידים הרבים שלו בתעשייה? רוצים למצוא את מקומכם ולהתפתח בתחומים הרבים שחשמל מאפשר לכם, בעזרת לימודים מקצועיים מרתקים? לימודי הנדסאי חשמל יפתחו עבורכם ערוצים רבים להתמחות וטווח גדול של אופציות קריירה שכל אחד היה חולם עליהן.

איזה קורסים הכוללים לימודי הנדסאי חשמל קיימים?

לימודי הנדסאי חשמל יכשירו אתכם לעבוד עם מערכות חשמל בתעשיות השונות ויקנו לכם ידע נרחב בנושאי אנרגיה וחשמל (כולל לימוד של מערכות הפועלות על שילוב זה), פרקים באלקטרוניקה ומערכות חשמל ומכשירי חשמל ביתיים. מה שתלמדו במסגרת לימודי הנדסאי חשמל זה מבואות מדעיים (מתמטיקה, פיזיקה, מחשבים וכו'), תורת החשמל ורשתות חשמל, הספק, אלקטרוניקה, מכונות חשמל, מערכות הינע, מערכות ויסות בקרה, בקרים מתוכנתים ועוד הרבה נושאים מעניינים. לימודי הנדסאי חשמל אורכים בדרך כלל שנתיים של לימודים, כאשר ניתן ללמוד במסגרת לימודי בוקר מלאים או במכללות שמציעות לימודי ערב בהנדסאי חשמל. אולם חשוב שתדעו שאם בחרתם בלימודי ערב רוב הסיכויים שיידרשו לכם יותר משנתיים כדי להשלים את הלימודים באופן סופי. אם אתם מהנדסים שכבר עוסקים בחשמל או בהנדסת חומרים, קורוזיה או הנדסה אזרחית ואתם מחפשים השתלמות נוספת בתחום, קורס תכנון מערכות ומתקני הגנה קתודית ונושאי צבעים, ציפויים וחומרים יכול לעניין אתכם. העבודה שקורס זה לא פתוח בפני כל מי שרוצה להירשם אליו, מבטיחה לכם רמת לימודים גבוהה והכשרה מקצועית בלתי מתפשרת. במסגרת תכנון מערכות ומתקני הגנה קתודית ונושאי צבעים, ציפויים וחומרים תלמדו על הגנה קתודית, על נושא הקורוזיה ובניית הגנה קתודית, שיטות הגנה, עצמת ההגנה ומיקום נכון שלה בהתאם לזרם החשמל, תכנון כבלים חשמליים, נקודות חלוקת זרם, נטרול השפעות חשמל בלתי רצויות ועוד הרבה נושאים שקשורים לעניין זה. מעבר לשיעורים העיוניים תתרגלו את הנושאים הנלמדים במעבדות שונות וכך תגדילו את היכולות שלכם, הן בידע והן ביכולות משוכללות יותר.

מה אני צריך כדי ללמוד הנדסאי חשמל?

בהתחשב בזה שלימודי הנדסאי חשמל נחשבים לימודים מקצועיים ואקדמיים לכל דבר, הרי שגם דרישות הקבלה שבהם תצטרכו לעמוד כוללים תנאים מאוד ספציפיים. כדי להתקבל למסגרות המציעות לימודי הנדסאי חשמל תצטרכו להציג תעודת בגרות מלאה או ציון עובר בלפחות שלושה מבחני בגרות (מתמטיקה, אנגלית, עברית). לחילופין, אם אתם מעל גיל 35 התנאים הרלבנטיים עבורכם הם קיומם של 12 שנות לימוד. מכללות רבות שמציעות לימודי הנדסאי חשמל פותחות בפניכם את האפשרות ללמוד במכינה קדם הנדסאים ולשדרג את התנאים הבסיסיים שאיתם אתם ניגשים לראיון הקבלה.

יש עוד דברים שעלי לדעת?

לימודי הנדסאי חשמל מוכרים ללימודים על חשבון הפיקדון לחיילים משוחררים ולכן אם אתם עומדים ללמוד הנדסאי חשמל והשתחררתם לפני פחות מחמש שנים, תוכלו לחסוך סכום גדול ולהיעזר בפיקדון לצורך תשלום שכר הלימוד.

לקבלת מידע ללא התחייבות
מלאו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר

מוצרים קשורים