לימודי מנעולנות

לימודי מנעולנות

מה נדרש ללימודי מנעולנות?

אפשרויות קידום והרחבה מקצועית

יתרונות ללימודי מנעולנות

כשצריכים מנעולן, תהיה הדרישה לרוב בתנאי חירום ולחץ; רכב שנתקע עם המפתחות בפנים ברגע הכי לא נכון, קודן המכונית שהחליט פתאום להשתגע, דלת הבית שנטרקה עם סבתא כלואה בפנים, או כשסתם נעלם עותק מפתח החירום שחשבנו שיש לנו, וישמש כשייאבד הצרור הקבוע. בעת צרה שכזו, איש המקצוע הנגיש הראשון שיושיע אותנו לא יסולא בפז, ושירותיו יתוגמלו בהתאם לגודל המשבר אותו פתר. קורס מנעולנות הוא אחד המקצועות היעילים ביותר ללמידה. ההכשרה היא מהירה – בין חמישים למאה שעות לימוד להסמכה מלאה, כולל התרגול המעשי הנדרש. תמורת מאמץ זה וכמה אלפי שקלים, ניתן לרכוש מקצוע שלם ורווחי, שילווה משך שנים וימשיך לייצר עוד ועוד הכנסות לאורך זמן. למעשה, מדובר באחד המקצועות התכליתיים ביותר. מעטות הן ההסמכות שנרכשות בזמן כה קצר, ובכל בתי הספר בהם נלמד, מוצע המסלול במתכונת לימודי ערב, כזו המאפשרת למשתתפים להמשיך בתעסוקה הסדירה תוך כדי הקורס, ולא להפר את שגרת הבוקר.

 

מה נדרש ללימודי מנעולנות

למען האמת – מעט מאוד. תנאי הקבלה ללימודי מנעולנות הם לא יותר מאשר 10-11 שנות לימוד, בצירוף תעודת יושר, שתבטיח כי הידע והנסיון שנרכשו לא ישמשו למטרות זדון או עבריינות. משך התהליך של לימודים מקצועיים אלו הוא בין שלושה חודשים לחצי שנה לכל היותר, ובסיומם ניתן ישר לקפוץ למים המקצועיים. חלק מן ההכשרות מציע גם פרק הרחבה המתרכז בפתיחת וניהול עסק פרטי מצליח. מעטים הם המנעולנים המועסקים כשכירים לאחר קבלת תעודת מנעולן, וטבע הפעילות בענף הוא עצמאי. רובו המכריע של ציוד העבודה ניתן לריכוז במטען של רכב מסחרי קטן, ונדיר שהמלאכה מצריכה יותר מאשר זוג ידיים אחד. יכולת תפעול שוטפת של עסק מנעולנות קטן הוא המפתח להצלחה לא פחות מאשר לימוד טכני יסודי של המלאכה. משום שמדובר כמעט תמיד בעסק קטן, שדפוס הצריכה של שירותיו הוא אקראי ובלתי מתוכנן, המשרת לרוב לקוחות מקומיים, הרי שיכולתו לפרסם בתשלום אינה גדולה, ולכן ישנה חשיבות רבה לשיווק עצמי מוצלח. ההבדל בין מנעולן שלא מצליח למנף את מיומנותו לכדי עבודה במשרה מלאה, לבין עסק משגשג שמכניס עשרות אלפים בחודש, יתבטא לרוב בשיווק מוצלח יותר, יזמות עצמאית ויזמות מקצועית, מוניטין העובר מפה לאוזן ותודעת שירות טובה לעומת כושלת.
בלימודי המנעולנות הלימודים מעשיים ובכך מאפשרים לכם  לרכוש ניסיון פרקטי בתחום ולפתח קריירה במנעולנות. הקורס הוא קורס נדרש והלמידה בו היא די מהירה ומקצועית כזו שתאפשר לכם די במהירות לפתוח עסק עצמאי משגשג. 

 

 

אפשרויות קידום והרחבה מקצועית

לימודי מנעולנות נלמדת באופן חד פעמי ומרוכז, אשר לא דורש תיאורטית השלמות עתידיות, אלא שבאופן קבוע נכנסות לשוק טכנולוגיות חדשות, שיטות ופטנטים שיש ללמוד ולהכיר כדי לא להשתרך מאחור. חלק מאותן הרחבות ניתן לרכוש במסגרת השתלמויות מקצועיות המקודמות על ידי ספקי הציוד והטכנולוגיה עצמם. את יתרת הכלים נאלץ בעל המקצוע לספוג ולהפנים תוך כדי מלאכתו השוטפת. אופי הפעילות המקובל הוא לפתוח בתחילה עסק נייד עם רכב מסחרי קטן ומצוייד, ועם ההתבססות, להקים חנות מסודרת עם מעבדה שלמה יותר, וכלים המאפשרים לא רק מתן פתרונות מיידיים בשטח, אלא גם שירותים כמו שכפול מפתחות מורכבים למשל.

 

 

יתרונות ללימודי מנעולנות

כל מי שהתברך בקצת חוש טכני וזוג ידיים טובות יוכל להפוך לימודי מנעולנות למקצוע מכניס. מי שמוכן להשקיע בו יותר (כמו למשל לזנק לקריאה באמצע הלילה שעה מהבית) יכול גם להתפרנס מהתחום באופן מכובד ביותר, וכל זאת בהשקעת כסף, זמן ומאמץ נמוכים משמעותית מרכישת מקצועות אחרים. כמו חשמלאי, מנהל חשבונות או שיפוצניק, מנעולן נדרש בכל מקום, והצורך בשירותיו אינו מאופיין בהכרח בתלות גיאוגרפית או כלכלית. במהלך ההכשרה נלמדים העקרונות האתיים והמשפטים של המקצוע, המכלולים והמנגנונים הטכניים של כספות, מנעולים מכניים ואלקטרוניים, מפתחות וצילינדרים לדלתות, שימוש בכלי פריצה וחילוץ, ועוד שפע מיומנויות המאפשרות לפתור כל תקלה ולמגן כל רכב, מבנה או נכס. במהלך הלימודים נצבר ידע מעודכן, יעיל ושימושי המאפשר עצמאות כלכלית עתידית ומעניק פתח לעתיד מבטיח. 
יתרון נוסף, לימודי המנעולנות ניתן ללמוד בכל רחבי הארץ במגוון מוסדות לימוד שחלקם אף מציעים קורס אינטרנטי מקוון.

 

לקבלת מידע ללא התחייבות
מלאו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר

מוצרים קשורים