לימודי אילוסטרייטור

לימודי אילוסטרייטור

איזה קורסים של לימוד אילוסטרייטור קיימים?

מה אני צריך כדי ללמוד קורס אילוסטרייטור?

יש עוד דברים שעלי לדעת?

את גרפיקאית כבר מספר שנים ולמרות שכל יום את רואה איזה תוכנה חדשה ששווה ללמוד אותה, החדירה של אילוסטרייטור בהחלט משמעותית ואת לא יכולה לפסוח עליה? קורס אילוסטרייטור ילמד אותך את כל מה שאת צריכה לדעת כדי להגדיל את התוכנות המקצועיות שבהן את שולטת. לימודי גרפיקה מעניינים אותך אבל אתה עדיין לא בטוח שזה המקום שלך בחיים? קורס אילוסטרייטור ייתן לך את הבסיס, יכיר לך את התחום ויאפשר לך להתחיל לעבוד בגרפיקה בלי להתחייב לשנות לימודים מפרכות. אתם עוסקים באופנה, בצילום, באיור ובתחומים חופשיים אחרים ומחפשים תוכנה שתעזור לכם להעביר את היצירות שלכם למחשב ולטפל בהן? קורס אילוסטרייטור נועדה בדיוק לשם כך, ובגלל זה היא הפכה להיות אחת התוכנות המובילות כיום לצרכים אלו.

איזה קורסים של לימוד אילוסטרייטור קיימים?

קורס אילוסטרייטור עוסק בכל הכלים שיש לתוכנה להציע והוא ילמד אתכם איך לעבוד בצורה נכונה עם אחת התוכנות המובילות בשוק הגרפיקה. בתחילת קורס אילוסטרייטור תלמדו פקודות בסיס, פתיחה ושמירה נכונה של קבצים, התאמת קבצים לאינטרנט ולדפוס ועוד פרטים טכניים שאולי נראים קטנים, אבל הם חשובים לאין שיעור. בהמשך הקורס תלמדו איך לבנות טקסטורות ודמויות, איך ליצור קומפוזיציה, איך לעשות עיבוד של אלמנטים, איך ליצור פרופורציות, איך לשלב טקסטים ולבנות מודעות, איך לעבוד עם אפקטים, מה ההבדל בין הצבעים שתראו על המסך לבין הצבעים שיוצאים בדפוס בעבודה המוגמרת, תמונות ואפקטים וקטוריים ועוד הרבה נושאים. קורס אילוסטרייטור אורך בדרך כלל בסביבות ארבעים שעות לימוד אקדמיות. שעות אלו לא כוללות רק לימוד עיוני, אלא גם הרבה מאוד תרגול מעשי שיעזור לכם להוציא אל הפועל את כל מה שתלמדו בקורס. הייחודיות של תוכנת אילוסטרייטור טמונה בעובדה שהיא נוחה לשימושם של בעלי מקצוע רבים. כך אם אתם מעצבי אופנה שרוצים לבנות תיק עבודות בעזרת המחשב קורס אילוסטרייטור למעצבי אופנה הוא הקורס המתאים לכם. במסגרת הקורס תלמדו את כל הנושאים שלומדים משתתפים אחרים בקורס אילוסטרייטור בסיסי, תוך שהמרצים יתאימו לכם את היישומים לתחום האופנה. תלמדו איך לאייר בגדים בתנועה ובתלת ממד, איך לצייר דוגמנים, איך לשלב אובייקטים בעיצוב, איך ליצור דוגמאות בדים וטקסטורות, איך לשמור על פרופורציות נכונות, איך לעוות תמונות ועוד. בסוף הקורס תוכלו לצרף את כל העבודה שעשיתם ולבנות קולקציה ותיק מוצר ברמה גבוהה.

מה אני צריך כדי ללמוד קורס אילוסטרייטור?

בגלל שברוב המקרים קורס אילוסטרייטור לא נתפש כקורס אקדמי, אלא יותר כקורס יצירתי, כל מה שתצטרכו כדי ללמוד קורס אילוסטרייטור זה להציג 12 שנות לימוד ואולי גם לעבור ראיון אישי (וגם זה לא תמיד). עם זאת, קורס אילוסטרייטור שנלמד כחלק מלימודי עיצוב רחבים יותר ידרוש פעמים רבות שתפגינו יכולות עיצוב וזיקה של כישרון כדי להתקבל אליו.

יש עוד דברים שעלי לדעת?

חלק מהמכללות שמציעות קורס אילוסטרייטור מוכרות לצורך לימודים על חשבון הפיקדון לחיילים משוחררים. אם אתם בונים על הפיקדון כדי ללמוד קורס אילוסטרייטור כדאי לכם לברר את הנושא לפני שאתם נרשמים ומתחילים בקורס.

לקבלת מידע ללא התחייבות
מלאו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר