קורס פלאש

קורס פלאש
איזה קורסים של לימוד פלאש קיימים? מה אני צריך כדי ללמוד קורס פלאש? יש עוד דברים שעלי לדעת? יש לך סטודיו לעיצוב אתרים, אבל את מעסיקה פלאשיסט פרילנסר? למה להוציא את הכסף על מישהו אחר כשאת יכולה ללמוד את התוכנה בעצמך? קורס פלאש יקנה לך את כל הכלים לתת שירות עד הסוף ללקוחות שלך ולהגדיל את הרווחים בו זמנית. אתה גרפיקאי במשרד פרסום ונורא בא לך לקחת את הקריירה שלך לכיוון אחר? קורס פלאש ישאיר אותך בתחום אבל ישנה לך את החיים (ובעיקר את המשכורת). אתם נמשכים לעולם העיצוב הגרפי אבל לימודים מלאים בתחום לא באים בחשבון מבחינתכם? לימוד פלאש יכשיר אתכם לאחד התפקידים המבוקשים ביותר בגרפיקה ויאפשר לכם לחלק את היום על פני מספר פרויקטים במקביל ולהגדיל את העניין ואת התלוש בסוף החודש.

איזה קורסים של לימוד פלאש קיימים?

קורס פלאש שמטרתו ללמד את התוכנה למשתמשים החדשים ילמד אתכם כיצד ליצור סרטוני אנימציה ואפקטים של תנועה ושל קול באתרי האינטרנט השונים. הידע שתרכשו בקורס יכלול שילוב סרטים בבאנרים, שילוב אנימציה וקבצי קול באתרי אינטרנט, יצירת מצגות אינטראקטיביות, בניית אנימציה מתקדמת והפקת המיטב מהתוכנה פלאש. כלי העבודה שתכירו במהלך לימוד פלאש יכללו עבודה בשכבות, עבודה עם ציר זמן (בדומה לעבודה עם עורך וידאו דיגיטלי), שילוב של אלמנטים גרפיים מתוכנות אחרות ועוד. קורס פלאש אורך בדרך כלל כעשרה עד חמישה עשר מפגשים של פעם בשבוע, כאשר שעות התרגול הרבות בבית הן שיהפכו אתכם לפלאשיסטים ברמה גבוהה יותר. אם אתם רוצים לקחת את הידיעות שלכם בפלאש צעד אחד קדימה, קורס פלאש אינטראקטיב יכול לעזור לכם לעשות את זה. קורס פלאש אינטראקטיב ילמד אתכם אפקטים מתקדמים בפלאש, עבודה מתקדמת עם תוכנות עריכת וידאו בשיתוף פלאש, יצירת באנרים אינטראקטיביים ושילוב וידאו בבאנרים ועוד הרבה כלי עבודה מתקדמים בפלאש ובתוכנות נוספות. אתם פלאשיסטים מנוסים ושמתם עין על הנושא של עיצוב משחקי אינטרנט? קורס בניה, עיצוב ותכנון משחקים בפלאש הוא אחד היצירתיים והמרתקים בתחום, ובהחלט כדאי לכם לחשוב עליו ברצינות. תלמדו את הפסיכולוגיה שנמצאת מאחורי עיצוב משחקים, איך להתאים את המשחק לקהל היעד הספציפי שחשבתם עליו (או איך לשנות גישה), תלמדו תכנות בסיסי, עבודה עם אירועים, זיהוי תקלות ומתן פתרונות וכיצד לחבר בין העיצוב לבין התוכנה בצורה יעילה ומהנה.

מה אני צריך כדי ללמוד קורס פלאש?

חלק מהקורסים העוסקים בנושא לימוד פלאש יקבלו אתכם בזרועות פתוחות גם אם אין לכם ניסיון בתחום כלל. כל מה שתצטרכו להוכיח זה יצירתיות, זיקה לתחום ורצון להצטרף לקורס. עם זאת, קיימים קורסים שפונים לקהל יעד של בעלי מקצוע שמכירים את התוכנה ורוצים לעשות בה שימוש מתקדם יותר, ואז כדי להצטרף אליהם תצטרכו לענות על הדרישות הללו.

יש עוד דברים שעלי לדעת?

כמו כל תוכנה גרפית, גם לפלאש יש שדרוגים ותוכנות מתקדמות, ולכן קורס פלאש נלמד במכללות שונות בהתאם לגרסת התוכנה שמותקנת אצלם ולחידושים שהוסיפו. עם זאת, לפעמים תמצאו את עצמכם בקיאים בגרסה החדשה ביותר של פלאש, אבל המשרדים שבהם תבקשו להתחיל לעבוד יחזיקו דווקא את הגרסאות הבסיסיות ביותר ולכן הקדישו תשומת רבה לכל הפרטים במהלך קורס פלאש, הקטנים והגדולים כאחד. ועוד משהו: יש מכללות שבהן קורס פלאש מוכר לצורך לימודים על חשבון הפיקדון לחיילים משוחררים. אם אתם עומדים בתנאים, כדאי לכם לבדוק את זה ולחסוך את שכר הלימוד.
לקבלת מידע ללא התחייבות
מלאו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר