לימודי פוטושופ

לימודי פוטושופ

איזה קורסים של לימוד פוטושופ קיימים?

מה אני צריך כדי ללמוד קורס פוטושופ?

יש עוד דברים שעלי לדעת?


את אוהבת להדפיס תמונות של הילדים ושל המשפחה וליצור אלבומים במחשב? חבל לך שרואים פה ושם את הפגמים ואת רוצה לעשות עם זה משהו? קורס פוטושופ יעזור לך לטפל בכל הקטנות ולעזור לכולם להיות יפים בתמונות כמו שהם במציאות. אתה מתעניין בגרפיקה אבל עדיין לא מוכן לקפוץ למים העמוקים? קורס פוטושופ ייתן לך את הכלים העיקריים לעבודה עם תמונות ולעיבוד תמונה. משם הדרך היא רק שלך. אתם יודעים מה זה פוטושופ ואתם מכירים את השימושים הבסיסיים שאפשר לעשות עם התוכנה, אבל רוצים לדעת עוד? קורס פוטושופ ייתן לכם את כל התמונה ויאפשר לכם לעשות את כל מה שאתם רוצים בתחום זה.

איזה קורסים של לימוד פוטו שופ קיימים?

קורס פוטושופ ככלל עוסק בהכרת התוכנה פוטושופ לכל מי שמעוניין להשתמש בה. במהלך הקורס תלמדו כיצד להתקין פוטושופ במחשב הביתי או המשרדי שלכם, תכירו את ההבדלים בין הגרסאות שפועלות על מערכת ההפעלה של מקינטוש לבין אלו שנתמכות במערכת ההפעלה windows, תלמדו את כלי התוכנה הבסיסיים, את כלי הציור והתצוגה, את הדרך הנכונה לעשות עיבוד תמונה בפוטושופ בעזרת שכבות, תלמדו איך להוסיף ממל ולעצב אותו, איך לעבוד עם פילטרים ומסיכות, איך לפתוח קובץ ולשמור אותו באיכויות שונות, איך לייבא קבצים ולעבוד איתם ותרכשו עוד כלים רבים של פוטושופ. קורס פוטושופ בסביבות עשרה עד עשרים מפגשים, כולל שעות תרגול בבית והגשת עבודת גמר בסוף הלימודים. אם אתם צלמים שרוצים ללמוד איך לעבוד עם התמונות שאתם מצלמים ואיך להפיק תיק עבודות איכותי, קורס פוטושופ לצלמים בהחלט מתאים לכם. קורס פוטושופ לצלמים מלמד את כל התכנים שמועברים בקורס פוטושופ בסיסי כאשר הנטייה הלימודית שלו היא לתת מענה באופן ספציפי לצד של הצלם בעניין. קורס פוטושופ לצלמים ילמד אתכם איך לרטש תמונה, איך לערוך צבע בצורה מתקדמת, איך לשנות גודל תמונה ורזולוציה, איך לתקן עיוותי מצלמה, איך לעבוד בשכבות, איך לסגור קבצים באיכויות שונות והוא יכלול עוד כלי עבודה רבים בפוטושופ שהם שימושיים מאוד לצלמים. בסוף הקורס תצאו עם תיק עבודות מצולם איכותי ביותר שכולל מגוון תמונות פרי ידכם בעיבודים שונים קונבנציונליים ויצירתיים. אם אתם מכירים את התוכנה ברמה הבסיסית שלה ורוצים להעמיק את הידיעות שלכם בפוטושופ, קיים גם קורס פוטושופ למתקדמים שיכול לעזור לכם לעשות את זה. במסגרת קורס פוטושופ למתקדמים תלמדו את כלי העבודה העמוקים יותר של התוכנה ותתמקצעו עוד ועוד בשימושים הרבים שלה, ביישומים הייחודיים לה ובאופן שבו היא יכולה להקל על עבודתכם ולשכלל אותה.

מה אני צריך כדי ללמוד קורס פוטושופ?

באופן כללי ניתן לומר שכל אחד יכול ללמוד קורס פוטושופ. צלמים, גרפיקאים, סטודנטים לגרפיקה, אדריכלים, מעצבים תעשייתיים, שרטטים, אנשי דפוס וכל אדם שרוצה להכיר את התוכנה ולעשות ליטושים ועיבודי תמונה בעצמו מוזמנים ללמוד קורס פוטושופ. קורס פוטושופ למתקדמים או קורס פוטושופ ייחודי לבעלי מקצוע ספציפיים דורשים תנאי קבלה משלהם וכדאי לברר זאת טרם ההרשמה למכללה זו או אחרת. אם אתם רוצים ללמוד קורס פוטושופ לצורך קידום מקצועי בתחום הגרפיקה, חשוב שתדעו שלא על הפוטושופ לבדו יחיה הגרפיקאי, ולכן עדיף לכם לחפש קורס פוטושופ שכולל גם לימודים של תוכנות עיצוב נוספות או לימודי עיצוב גרפי מלאים כדי להגשים את החלום שלכם.

לקבלת מידע ללא התחייבות
מלאו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר