קורס אבחון וטיפול בלקויות למידה

קורס אבחון לקויות למידה

איזה קורסים של לימודי אבחון וטיפול בלקויות למידה קיימים?


מה אני צריך כדי ללמוד אבחון וטיפול בלקויות למידה?

יש עוד משהו שעלי לדעת?


את פסיכולוגית חינוכית ורוצה להרחיב את ארגז הכלים המקצועי שלך ולאפשר לעצמך לצמוח גם מחוץ למערכת החינוך? קורסי אבחון לקויות למידה יכולים לסייע לך לעשות את זה. אתה עוסק בהוראה במסגרת החינוך המיוחד ועוזר לתלמידים להתקדם בהתאם ליכולות שלהם, אך מרגיש שחסר לך הכלי הבסיסי ביותר שיסייע לך לאבחן בדיוק את הצרכים ואת הכישורים? לימודי אבחון דידקטי יאפשרו לך לשים את האצבע על המקום הנכון. אתם מורים שעומדים לצאת לשנת שבתון ומחפשים ללמוד קורס שגם יעניק לכם גמול השתלמות וגם יאפשר לך להתאוורר מבחינה מקצועית? לימודי אבחון דידקטי הם תחום שכדאי לכם לבדוק אותו.

איזה קורסים של אבחון וטיפול בלקויות למידה קיימים?


קורס טיפולי מגע בילדים עם הפרעות קשב וריכוז ADHD הוא אחד הקורסים המבוקשים ביותר בתחום, גם אם אתם אנשי מקצוע מהחינוך המיוחד וגם אם אתם הורים לילדים הסובלים מהפרעות קשב וריכוז. במסגרת קורס טיפולי מגע בילדים עם הפרעות ADHD תלמדו על הסממנים הפסיכולוגיים והפיזיולוגיים של בעיות אלו, תכירו את התיאוריה של הרפואה הסינית לעניין זה, תלמדו שיטות הרפיה ומדיטציה, תלמדו איך לבנות תוכנית טיפולית ותכירו הרבה מאוד שיטות שיאפשרו לכם להדריך הורים ואנשי מקצוע שרוצים להתמחות בשיטה זו, או לטפל באמצעותה באופן אישי. אם אתם רוצים להשתלב בעבודה עם אוכלוסיית החינוך המיוחד אבל לא מעוניינים ללמוד את התחום לתואר ראשון מלא, קורס סייעות לחינוך המיוחד יכול לאפשר לכם לעשות את זה. קורס זה נלמד במשך כמעט שנה על בסיס של שני מפגשים בשבוע והוא כולל לימוד של תחום החינוך המיוחד ושל העבודה עם ילדי חינוך מיוחד. במהלך הקורס תלמדו על הילד בעל הצרכים המיוחדים, על ליקויי למידה ושיטות טיפול בהם, על הפרעות נפשיות, על קשיים חברתיים שמהם עלולים לסבול ילדים בעלי לקויות למידה, על עבודת הסייעת בתחום זה ועל נושאים רבים אחרים. קורס הכשרת מטפלים התנהגותיים ABA הוא עוד אופציה למי שרוצה לעסוק בטיפול בלקויות למידה ברמה המקצועית. קורס זה מלמד את הגישה המובילה בעולם ובישראל לטיפול בילדים עם עיכוב התפתחותי בדגש על רצף האוטיזם. מה שזה אומר זה שבמסגרת הקורס תלמדו על ניתוח התנהגות תוך דגש חינוכי, על חיזוקים חיוביים והגברת התנהגויות רצויות, על שילוב בעלי לקויות למידה ואוטיסטים בקהילה, על שיטות לימוד לקהלים אלו ועל הרבה נושאים אחרים.

מה אני צריך כדי ללמוד קורס אבחון וטיפול בלקויות למידה?

חלק מהקורסים שמוצעים במסגרת אבחון וטיפול בלקויות למידה ידרשו מכם להוכיח ניסיון בתחום הטיפול או בתחום החינוך כתנאי קבלה בסיסי לצד ראיון אישי או מפגש הכנה. אבל גם אם אתם לא עומדים בתנאים אלו ורוצים להשתלב בעולם זה, כדאי לכם לברר היטב בכל קורס בנפרד איך תוכלו לעשות זאת.

יש עוד דברים שעלי לדעת?

אם אתם מורים או אנשי מערכת החינוך כדאי שתדעו שלימודי אבחון וטיפול בלקויות למידה פעמים רבות יזכו אתכם בנקודות לצורך גמול השתלמות. כך תוכלו גם ללמוד מקצוע נוסף וגם לזכות בגמול השתלמות במכה אחת.

לקבלת מידע ללא התחייבות
מלאו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר