לימודי סטיילינג

לימודי סטיילינג

איזה קורסים של לימודי סטיילינג קיימים?

מה אני צריך כדי ללמוד קורס סטיילינג?

יש עוד דברים שעלי לדעת?


את מאמינה שהרושם הראשוני הוא שקובע ואת יודעת שהרבה מאוד (אם לא הכול) טמון באופן שבו את מציגה את עצמך? לימודי סטיילינג יעזרו לך להפוך את דרך החיים שלך למקצוע מבוקש ומגוון. מאז שאתה זוכר את עצמך רצית להשתלב בעולם האופנה ותמיד ידעת לזהות מה חסר מבחינת המראה לכל אישה ולכל גבר שעברו ברחוב וכן לכל דוגמנית על פוסטר קטן או גדול? לימודי סטיילינג יתנו לך את החותמת המקצועית לכישרון שיש לך גם ככה, ויפתחו בפניך אופציות תעסוקה רבות ומגוונות. אתם רוצים לעזור לאנשים להרגיש טוב עם עצמם ועדיין לא בטוחים איך לעשות את זה? יש לכם גישה לאופנה וזיקה חזקה לעיצוב? לימודי סטיילינג יכולים לחבר בין הרצון שלכם לעזור לבין תחומי העניין שלכם. כך שגם אם לא חשבתם על זה, קורס סטיילינג הוא המקום הטבעי ביותר עבורכם.

איזה קורסים של לימודי סטיילינג קיימים?

קורס סטיילינג, שהפך להיות יותר ויותר מבוקש בשנים האחרונות, יעניק לכם כלי עבודה עשירים ומגוונים בענף הסטיילינג, הן לצורך סטיילינג לעסקים והן לצורך סטיילינג אישי. תלמדו בקורס על תפקידו של הסטייליסט, על הפקות אופנה ומיקומו של הסטיילינג בהפקות אלו, תכירו את ההבדל בין סטיילינג למקצוע ובין סטיילינג ללקוחות פרטיים, תלמדו איך להוביל מהלכי שינוי אישיים ואיך להתאים את המהלך ללקוח הספציפי, תלמדו על מבני גוף שונים ועל התאמת סגנונות לבוש לכל מבנה גוף, תכירו את עולם האופנה הישראלי ואת זה שקיים בחוץ לארץ, תלמדו על טרנדים בעולם האופנה ועל הדרכים שבהם ניתן לחזות טרנדים (באופן בסיסי), תכירו את המושג תדמיתנות ואת המשמעויות המעשיות שלו, תעשו סטיילינג אישי כחלק מפרויקט הגמר ומדרישות הקורס, תכירו טכניקות סטיילינג בהתאם לקונספט, תלמדו על שימוש באביזרים נלווים (תכשיטים, נעליים, צעיפים וכדו'), מלתחת בסיס, סידור ארון, יחסים בינאישיים, שיווק ופרסום, סטיילינג למזון, לחלונות ראווה, ללקוחות פרטיים ועוד הרבה נושאים שקשורים לסטיילינג ולאופנה. אם את סך הכול רוצה ללמוד סטיילינג כדי לפתח את עצמך (ואם את מתחת לגיל 17), את  יכולה לקחת קורס Cool Style לילדות ולנערות. בקורס תלמדי איך לבנות מלתחה אישית וייחודית רק לך, תלמדי ציור אופנה, תפירה בסיסית, קישוט בגדים בעזרת פאייטים ובאמצעות טכניקות נוספות שיעזרו לך לייחד את הבגד שלך לעומת בגדיהן של חברותיך, תלמדי לעשות שימוש נכון בצבעים, איפור וטיפוח, קניות במסגרת תקציב ונושאים נוספים שמכוונים למה שאת רוצה בגיל זה ואולי גם בעתיד.

מה אני צריך כדי ללמוד קורס סטיילינג?

רוב המכללות שמציעות לימודי סטיילינג לא ידרשו מכם דבר מלבד הרצון ללמוד סטיילינג וחוש אופנה מפותח. מסיבה זו תוכלו למצוא בין חבריכם לספסל הלימודים אנשים שעוסקים במגוון מקצועות שקשורים לעולם האופנה או שאינם קשורים לעולם זה כלל, ורוצים ללמוד את הנושא כדי לעסוק בו באופן אישי או לצאת לדרך חדשה בחיים.

יש עוד דברים שעלי לדעת?

קיים הבדל בין קורס סטיילינג לבין קורס תדמיתנות לבין קורס תפירה לבין קורס עיצוב אופנה. לכן אם אתם רוצים להשתלב בעולם האופנה ולא יודעים איפה להתחיל, כדאי לכם לברר היטב מה משמעותם של כל הקורסים ורק לאחר מכן לקבל החלטה על פי מה שמתאים לכם והתחום שמושך אתכם ביותר.

לקבלת מידע ללא התחייבות
מלאו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר