קורס עיצוב פנים

לימודי עיצוב פנים

איזה לימודי עיצוב פנים קיימים?

 מה אני צריך כדי ללמוד לימודי עיצוב פנים?

 יש עוד דברים שעלי לדעת?

את נכנסת לחדר והדבר הראשון שקופץ לך לעין הוא לא האנשים שנמצאים בו, אלא האופן שבו החלל מחולק והמיקום של הרהיטים? לימודי עיצוב פנים יסדרו לך את הראש ואת הקריירה.

כל החברים אומרים שהבית שלך נראה כמו קטלוג גם כשהוא מבולגן? קורס עיצוב פנים יעזור לך להפוך את העיסוק הפרטי למקצוע מבוקש.

אתם אוהבים לחשוב איך אפשר לשבור קירות כדי ליצור בית נכון יותר, אתם יוצרים בדמיונכם תפאורות שונות באותו חלל סתם בשביל הספורט ואתם נקראים לדגל כך פעם שאחד מבני המשפחה עובר דירה וצריך שתעשו איתו סיבוב בדרום העיר כדי לחפש ריהוט מתאים? לימודי עיצוב פנים יתנו לכם את כל מה שאתם מחפשים בשוק העבודה.

איזה לימודי עיצוב פנים קיימים?

קורס עיצוב פנים הוא קורס במסגרת לימודי תעודה שיכשיר אתכם להיות מעצבי פנים, על כל מה שזה אומר. קורס עיצוב פנים הוא מעמיק ותובעני ומיועד לאנשים שרוצים להיות מעצבי פנים ולפתח קריירה בתחום זה. הנושאים בקורס מקיפים את כל התחומים שאיתם מתעסק מעצב הפנים במסגרת עבודתו כגון הכנת תוכניות, רישום אדריכלי, טכנולוגיות בנייה, עבודה עם לקוחות, עיצוב פנים ותאורה, בחירת חומרים ועוד הרבה נושאים.
קורס עיצוב פנים אורך בדרך כלל כשנה וחצי במסלול לימודי ערב של פעם בשבוע (עם השלמות נוספות מידי פעם), כאשר כדי לסיים את הקורס, על המשתתפים להציג עבודת גמר של עיצוב פנים שאותה ביצעו.

לימודי הום סטיילינג מכירים את התחום החדש יחסית של הום סטיילינג לאנשים שרוצים לעסוק בתחום ופותחים אפשרויות נוספות למעצבים ולאדריכלים שרוצים להרחיב את הדעת ואת היכולות המקצועיות שלהם. קורס הום סטיילינג מכיר למשתתפים בו מושגים מעולם העיצוב, זרמים וסגנונות עיצוב מהארץ ומהעולם, רישום בעיצוב פנים, חשיבה מקורית, עבודה בתוך חללים נתונים או במגבלות אחרות וכן הלאה. בנוסף לומדים המשתתפים הום סטיילינג לחדרי שינה, הום סטיילינג לסלון, אביזרים ותוספות, צבעים והתאמתם לצרכים השונים, פאנג שוואי, תוכנות עיצוב ועוד הרבה נושאים מרתקים ומגוונים.
קורס הום סטיילינג אורך כשבעה חודשים במסלול של פעם בשבוע בשעות הערב או פעם בשבוע בשעות הבוקר, לנוחיות הרבה של כל משתתף.

אם אתם אוהבים להסתכל על עיצובים שונים אבל לא ממש רוצים להפוך את זה לקריירה, ואם אתם משפצים את הבית ורוצים ללמוד איך לעשות את הבחירות הנכונות, מפגשי העשרה בעיצוב ודקורציה יכולים להתאים לכם. מפגשים אלו נלמדים כהרצאות העשרה וכוללים סיורים בנושאי עיצוב פנים, הרצאות הנוגעות לעיצוב פנים ועוסקות בצבעים, עיצוב חללים, טקסטיל, תאורה, פתחים, אביזרים ועוד הרבה נושאים מגוונים.

מה אני צריך כדי ללמוד לימודי עיצוב פנים?

על מנת להתקבל למסלול לימודי עיצוב פנים אינטנסיביים שמכשירים אתכם לתפקיד מעצבי פנים יהיה עליכם לעמדו בתנאי הקבלה של המוסד שבו תרצו ללמוד. פעמים רבות יבקשו מכם לעבור מבחני כניסה פסיכוטכניים, להציג תיק עבודות, לעבור ראיון אישי ולעמוד בתנאי קבלה ספציפיים.

לימודי עיצוב פנים אחרים המיועדים להנאה אישית או שנלמדים כקורסים בסיסיים יותר לרוב לא ידרשו תנאי קבלה מעבר לראיון אישי או לתיק עבודות בסיסי.

יש עוד דברים שעלי לדעת?

חלק מהקורסים הרבים במסגרת לימודי עיצוב פנים מתאימים לשימוש בפיקדון לחיילים משוחררים מתוקף הגדרתם כלימודי מקצוע. אם ברצונכם לעשות שימוש בפיקדון ללימודים אלו עליכם להציג את הניירות הרלבנטיים בפני הבנק (אישור המוסד לצורך הכרה בפיקדון וכו') ולכן כדאי לבדוק טרם ההרשמה אם המוסד עומד בתנאים אלו או שעדיף לכם לפנות למקום אחר.

לקבלת מידע ללא התחייבות
מלאו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר

מוצרים קשורים