לימודי אבטחת איכות

לימודי אבטחת איכות

איזה קורסים של לימודי אבטחת איכות קיימים?

מה אני צריך כדי ללמוד קורס אבטחת איכות?

יש עוד דברים שעלי לדעת?

אתה מהנדס שעובד בתעשייה שנים רבות ויש לך ניסיון רב ורקורד עשיר, אבל אתה מחפש להתמקצע בתחום נוסף ולגוון קצת את קורות החיים ואת הקריירה? לימודי אבטחת איכות יכולים לעזור לך להתקדם ולהגיע למקום שבו אתה שואף להיות. תקנים וחוקים תמיד היו הבסיס עבורך ואת יודעת איך להניע מערכות קטנות וגדולות בתוך המגבלות שהמציאות מכתיבה להם ולהוביל לרווח ולהצלחה? קורס אבטחת איכות הוא בהחלט הכיוון המקצועי שלך. אתם מחפשים קידום מקצועי שיאפשר לכם לחיות בתוך עולם התעשייה שאותו אתם מכירים, אבל ישדרג את השכר ואת הדרג שאיתו אתם באים במגע יומיומי? לימודי ניהול איכות יקפיצו אתכם כלפי מעלה, הן מבחינת העבודה והן מבחינת המשכורת.

איזה קורסים של לימודי אבטחת איכות קיימים?

קורס בקרת איכות הוא הקורס הבסיסי ביותר בתוך עולם אבטחת האיכות והוא יאפשר לכם להתחיל להתמחות בתחום ולהחדיר את דריסת הרגל הראשונה שלכם בענף זה. לימודי בקרת איכות כוללים את נושא הביקורת והבחינה, דגימות ומדידות, כלי מדידה וכן הלאה, ויערכו לכם הכרות מעמיקה עם תקני איכות שנחקקים על ידי מכון התקנים בכל מה שנוגע לאיכות מבחינת המוצרים, התהליכים שהם עוברים, המבנה הניהולי של החברה ועוד. אם אתם מתעניינים בניהול איכות באופן גורף ורוצים לקחת צעד אחד אחורה כדי להתקדם, קורס ניהול הבטחת איכות יכול לעזור לכם לעשות את זה. במסגרת הקורס תלמדו מה ההגדרות של איכות בעבודה, איך לתמחר עלויות איכות, איך לבנות מערכות מחדש כך שיהיו הרבה יותר איכותיות והרבה יותר יעילות, איך לכלול את הגורם האנושי באיכות, סטטיסטיקה והסתברות, בקרת איכות בתהליכי עבודה, תקנים ומכון התקנים, כתיבת נהלי איכות ועוד הרבה מאוד תחומים שיהפכו אתכם למומחים בתחום מבוקש ומתקדם זה. גם אם אתם לא שייכים לתחום כלל והוא דווקא מאוד מושך אתכם, קורס מהנדסי איכות יאפשר לכם להשתלב בו ולהפוך לחלק בלתי נפרד ממערך האיכות של כל ארגון שבו תעבדו. מהנדסי איכות אחראים על פיתוח תהליכים מהיסוד ועד המוצר תוך התייחסות מתמדת לאיכות התהליך, איכות המוצר, איכות הבדיקות ואפילו איכות האנשים שמעורבים בעשייה. במסגרת קורס מהנדסי איכות תלמדו את עקרונות הנדסת האיכות, בניית מערך איכות, סטטיסטיקה ואבטחת איכות, הגורם האנושי באיכות, כלכלת איכות, אמינות מערכות, תורה מדידה, בחינות איכות ועוד הרבה מאוד נושאים מרתקים בעניין זה.

מה אני צריך כדי ללמוד קורס אבטחת איכות?

חלק ממסלולי הלימוד המציעים קורס אבטחת איכות מיועדים לאנשי תעשייה בעלי ניסיון ותואר אקדמי שרוצים להתקדם, ועל כן במקרים אלו תצטרכו להציג תואר וניסיון תעשייתי. אולם, ההבנה שאנשי איכות טובים יכולים להגיע גם מבחוץ תאפשר לאלו שאין להם ניסיון מקצועי בתעשייה או בתחום האיכות ללמוד בקורסי אבטחת איכות רבים ומגוונים. במקרים אלו רוב הסיכויים שתצטרכו להציג מספר שנות לימוד, לעבור בחינה בסיסית באנגלית ובמתמטיקה ואולי גם לעבור ראיון אישי כחלק מתהליך הקבלה לקורס.

יש עוד דברים שעלי לדעת?

לימודי אבטחת איכות הפכו בשנים האחרונות למצרך מבוקש וקיימים בתי ספר רבים שמעבירים קורס הבטחת איכות ברמות השונות. חלק מהמסגרות האלו מוכרות לצורך לימודים על חשבון הפיקדון לחיילים משוחררים או ללימודים על חשבון משרד התמ''ת, וחלק לא. אם אתם מתעניינים בלימודי קורס אבטחת איכות לקידום מקצועי כחלק מפיטורים במשרד או על חשבון הפיקדון לחיילים משוחררים, כדאי לכם לבדוק באופן ישיר מול כל מכללה ולברר מהו המקום הנכון ביותר עבורכם ללמוד מבחינה זו.

לקבלת מידע ללא התחייבות
מלאו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר