לימודי סו ג'וק

לימודי סו ג'וק

איזה קורסים של לימודי סו ג'וק קיימים?

מה אני צריך כדי ללמוד קורס סו ג'וק?

עוד דברים שעלי לדעת


שיטת הסו ג'וק היא שיטת ריפוי שמקורה בקוריאה והיא נחשבת לשיטה עוצמתית של ריפוי המערכות הפיזיולוגיות והאנרגטיות של הגוף תוך שימוש במרידיאנים וצ'אקרות. עם המודעות ההולכת וגוברת לשיטות הרפואה הלוא קונבנציונאליות, שיטת הריפוי סו ג'וק נחשבת לאחת השיטות המבוקשות על ידי מי שמעוניין בריפוי מסורתי אסייתי. קורס סו ג'וק הינו קורס המשלב בין מגוון רחב של שיטות טיפוליות כמו רפלקסולוגיה, שיאצו, שימוש בצמחי מרפא וכדומה. התלמידים הבוחרים ללמוד לימודי סו ג'וק יכולים ללמוד למטרת טיפול וקבלת תעודת מטפל מוסמך או ללמוד למטרות העשרת הידע האישי שלהם או העשרת הידע שלהם כמטפלים מוסמכים.

איזה קורסים של לימודי סו ג'וק קיימים?

קורסי סו ג'וק נחלקים לסוגים של קורסים אשר נבדלים אחד מהשני בתכנים של הקורסים וברמות השונות. בין הסוגים השונים של הקורסים ניתן למצוא קורסי סו ג'וק בסיסיים או קורסי סו ג'וק למתקדמים ובעלי מקצוע. לימודי סו ג'וק בסיסיים כוללים קורסים שונים שמטרתם להכשיר את התלמיד לטיפול וסיוע ללקוחות בשיטות הריפוי השונות לפי תורת הסו ג'וק. בין הקורסים השונים ניתן למצוא קורס זיהוי והשתקפות גוף האדם באמצעות כף היד וכף הרגל, תורות ריפוי באיברים אלו. קורס זיהוי נקודות האנרגיה הבסיסיות בגוף האדם כמו נקודות אנרגיה של כף היד וכף הרגל ואופן הטיפול בהן למטרות חיזוק הגוף. קורס לשיטות אבחון וטיפול של בעיות שונות על פי תורת ה סו ג'וק, קורס ללימוד שיטות טיפול ברוח ה סו ג'וק כמו שיטות טיפול באמצעות עיסויים, שיטות טיפול באמצעות חימום האזור להגברת האנרגיה, שיטות טיפול באמצעות מקלות אבחון וכדומה וקורס ללימוד שיטות שימוש במגנטים ובצבעים להגברת יכולת הריפוי על פי שיטת סו ג'וק. בנוסף לקורס הבסיס, קורסי סו ג'וק המעניקים תעודת מטפל מוסמך כוללים מגוון רחב יותר של קורסים הכוללים קורסים רבים מעולם הרפואה האלטרנטיבית והרפואה הסינית. במסגרת לימודי סו ג'וק מקצועיים יועברו קורסים כמו קורסי טיפול בזרעים, קורס דיקור סיני, קורס טיפול באור ובצבעים, קורס טיפול במחלות כרוניות, קורס טיפול באמצעות מגנטים, קורב אבחון מחלות ובעיות בגוף, קורס לגברת האנרגיה בגוף וכדומה.

מה אני צריך כדי ללמוד קורס סו ג'וק?

תנאי הקבלה ללימודי סו ג'וק תלויים בסוגי הקורסים וברמות הקורסים השונים המוצעים על ידי מוסד הלימודים. קורס מטפל מוסמך בשיטת סו ג'וק ידרוש תנאי קבלה שונים מהקורסים הבסיסיים הודות למגוון הרחב של התכנים הנלמדים במסגרת הקורס. בנוסף, קורס מטפל מוסמך בשיטת סו ג'וק ידרוש מהתלמידים לעמוד במבחני ידע לצורך קבלת תעודת מוסמך.

יש עוד דברים שעלי לדעת?

קורס סו ג'וק הוא קורס המעניק בסיומו תעודת מטפל מוסמך. אם אתה חושב על מקצוע טיפולי מעולם הרפואה הסינית והרפואה האלטרנטיבית, קורס סו ג'וק הוא הקורס בשבילך. אם את חיילת משוחררת וטרם ניצלת את מענק הפיקדון לחיילים משוחררים, תוכלי להשתמש בו לצורך סיוע במימון הקורס. מטפלים מוסמכים, אם אתם מעוניינים להרחיב את ידיעותיכם בנושא שיטות סו ג'וק לריפוי, הקורס הוא בשבילכם.

לקבלת מידע ללא התחייבות
מלאו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר