קורס נטורופתיה

לימודי נטורופתיה

איזה קורסים של לימודי נטורופתיה קיימים?

מה אני צריך כדי ללמוד לימודי נטורופתיה?

יש עוד דברים שעלי לדעת?

אתה אוהב לעבוד עם אנשים ולעזור להם להתגבר על מכאובים? רפואה טבעית נראית לך הדבר הנכון ביותר עבורך ואתה חי חיים שמתאימים לאמונה זו? לימודי נטורופתיה יהפכו את דרך החיים שלך ואת הנטייה הטבעית שלך לנתיב קריירה שרק הולך ונהיה מבוקש יותר ויותר. למדת קורסים ברפואה אלטרנטיבית ואת יודעת שזה המקום הנכון ביותר עבורך? את מחפשת עכשיו להעמיק את הידע שלך ולהעניק בסיס איתן לכל מה שלמדת? לימודי נטורופתיה מקיפים יתנו לך את כל מה שאת מחפשת ויאפשרו לך לתת ללקוחות הרבים שיש לך טיפול מעמיק וכוללני הרבה יותר. מתעניינים בנטורופתיה? עולם הרפואה הטבעית והאלטרנטיבית מושך אתכם? למדתם נטורופתיה ואתם רוצים להוסיף לארגז הכלים המקצועי שלכם עוד כמה כישורים? לימודי נטורופתיה כוללים גם קורסים ספציפיים וגם מסלולי לימוד מקיפים שפתוחים לכל המעוניין באשר הוא.

איזה קורסים של לימודי נטורופתיה קיימים?

לימודי נטורופתיה מלאים אורכים ארבע שנים והם מתבססים על האמונה שתזונה נכונה, תוספי מזון מתאימים, צמחי מרפא וטיפולי מגע יכולים לשפר את ההרגשה ואת בריאותם של המטופלים בכל שלב שבו הם נמצאים בחיים. במהלך לימודי נטורופתיה תכירו את מושגי היסוד הנפוצים בנטורופתיה, תלמדו על קבוצות המזון השונות, את השימוש הנכון במזון לכל אדם בהתאם לייחודיות שלו, תלמדו על תוספי מזון, על ויטמינים, על מינרלים וחומצות אמינו, תלמדו טיפולים במגע, תכירו צמחי מרפא ותלמדו איך להתאים אותם לכל לקוח באופן ספציפי, לרקוח תרכובות מתאימות בצמחי מרפאה, תלמדו פרקים ברפואה מערבית (אנטומיה, פיזיולוגיה, היסטולוגיה, פתולוגיה ועוד), תלמדו על בניית תפריט במצבים קליניים ועל התאמתו למחלות שונות ולסוג הדם של המטופל, תכירו שיטות ניקוי רעלים, תבחרו טיפולי מגע להתמחות בהם (רפלקסולוגיה, שיאצו, טווינא, עיסויים וכו'), ותלמדו לקרוא בדיקות מעבדה, התוויות לתרופות מערביות ועוד הרבה מאוד תחומי ידע מגוונים ומרתקים. במקביל למסלולי הלימוד שמציעים לימודי נטורופתיה, אתם יכולים גם להתמקד במסלול המכונהלימודי הרבליסט קליני. לימודים אלו יעמיקו את הידע שלכם בצמחי מרפא והם כוללים שיעורים מדעיים וקליניים שיעזרו לכם להבין את ההיגיון מאחורי הטיפול ואת הדרך הנכונה לתשאל את החולה שמגיע אליכם בבקשת סיוע. מה שתלמדו במסלול לימודי הרבליסט קליני הוא על ההיסטוריה והפילוסופיה שמאחורי רפואת צמחים, עזרה ראשונה בצמחים, אנטומיה ופיזיולוגיה, תזונה, רוקחות טבעית, מדיטציה, פתולוגיה, מרפאות צמחים, קריאה והבנה של בדיקות דם ועוד הרבה נושאים תיאורטיים ומעשיים כאחד. אם אתם מתעניינים בנושא צמחי מרפא אבל לא מחפשים ללמוד שנים רבות כדי להבין בתחום,קורס רוקחות טבעית יכול להתאים לכם. במהלך קורס זה תלמדו על מבנה העור ועל סוגי עור שונים, תכירו חומרי גלם טבעיים שאיתם אפשר ליצור מרקחות ומשחות שמסייעות לטיפול, תלמדו איך להכין מוצרים מגוונים לטיפוח העור (שמפו, סבונים, קרמים וכן הלאה) ותתרגלו את הנושאים שלמדתם עד לגימור מעשי של מה שביקשתם לייצר.

מה אני צריך כדי ללמוד לימודי נטורופתיה?

מכללות שמציעות לימודי נטורופתיה, בין ומדובר במסגרת לימודים מלאה ובין ומדובר בקורס קצר ותמציתי, לרוב יבקשו מכם לעבור ראיון אישי לצורך קבלה. דרישות סף אחרות משתנות ממכללה למכללה ועליכם לבדוק זאת באופן עצמאי.

יש עוד דברים שעלי לדעת?

קיימים מסלולים המאפשרים לימודי נטורופתיה ומשלבים אותם עם לימודי תואר ראשון בתחומים שונים (מנהל מערכות בריאות, תזונה מערבית ועוד). אם חשוב לכם התואר האקדמי ואתם לא מוכנים לוותר על לימודי נטורופתיה, כדאי לכם לבדוק את אותם המסלולים ולמצוא את הדרך הנכונה לכם להגשים את החלום.

לקבלת מידע ללא התחייבות
מלאו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר