לימודי ארומתרפיה

לימודי ארמותרפיה

איזה קורסים של לימודי ארומתרפיה קיימים?

מה אני צריך כדי ללמוד קורס ארומתרפיה?

יש עוד דברים שעלי לדעת?

ראית לא פעם ולא פעמיים את ההשפעה הייחודית שיש לשמנים על הגוף ועל הנפש, ואת יודעת שבזה תרצי לעסוק? קורס ארומתרפיה יסלול לך את הדרך לקריירה מבטיחה שעוזרת לאנשים להתגבר על מכאובים ועל תחלואים. למדת רפואה משלימה לפני מספר שנים ועכשיו אתה רוצה לתפוס כיוון קצת אחר? קורס ארומתרפיה יפתח לך את הראש ויאפשר לך להציע ללקוחות הוותיקים והחדשים שלך הסתכלות נוספת ועוד שיטת טיפול שיכולה להתאים להם. מאז ומתמיד פניתם לתחומי הרפואה המשלימה כשצצה לה בעיה רפואית וכעת אתם רוצים להשתלב במקצוע? שמנים, ריחות ויצירת מרקחות מושכים אתכם? לימודי ארומתרפיה ישלבו את כל מה שאתם אוהבים, את כל מה שאתם מוכשרים בו ואת כל מה שאתם רוצים ויעזרו לכם לעזור לאחרים.

איזה קורסים של לימודי ארומתרפיה קיימים?

קורס ארומתרפיה ילמד אתכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על ארומתרפיה ועל טיפול באמצעות שמנים ותמציות ארומתיות. תלמדו על התכונות של השמנים, על התאמת שמנים וריחות למצבים רפואיים ונפשיים שונים, על טכניקות טיפול ועל הרבה נושאים אחרים. תכירו את ההיסטוריה של הארומתרפיה, בטיחות בעבודה עם שמנים ועם ריחות, תמציות בסיס ושמני בסיס, הרכבת תערובות לטיפול, הכנת קרמים ומשחות, טיפול בעור, טיפול בבעיות גניקולוגיות, טיפול במצבים רגשיים ובבעיות התנהגות, טיפול בכאבי גב ושלד, טיפול באוכלוסיות מיוחדות (ילדים, תינוקות, נשים הרות), ותעמיקו את הידע שלכם באנטומיה ופיזיולוגיה ובתחומים נוספים מהרפואה המערבית. מעבר ללימודים העיוניים תזכו גם לתרגל את מה שלמדתם באופן מעשי, וכך להבין איך הדברים פועלים על מטופלים אמתיים כחלק מההבנה של התכנים ומההכנה לחיים שאחרי הקורס. קורס ארומתרפיה קוסמטיקה טבעית הוא אחד הקורסים במסלול לימודי ארומתרפיה שמשלבים בין לימודי ארומתרפיה לבין לימודי קוסמטיקה טבעית. קורס זה כולל את כל הנושאים שתלמדו במסגרת קורס ארומתרפיה וכן נושאים שקשורים לקוסמטיקה טבעית ולטיפולים קוסמטיים. מעבר ללימודי בטיחות בעבודה עם שמנים, היסטוריה של הארומתרפיה, יצירת תערובות טיפול וכן הלאה, תתמקדו בשמנים אתריים שמעצימים את הטיפול הקוסמטיובעצם מהווים תמיכה לטיפול זה. תכירו עיסויים שונים לראש ולקרקפת, תלמדו על שמנים שעוזרים לטפל בפצעי אקנה, שמנים שמטפלים בסימני מתח ובצלקות ועוד הרבה נושאים שקשורים גם לארומתרפיה וגם לקוסמטיקה.

מה אני צריך כדי ללמוד קורס ארומתרפיה?

קורס ארומתרפיה פונה לכל מי שרוצה ללמוד בו ולכן הוא לא מציב תנאי קבלה או דרישות ספציפיות כדי להתקבל. אולי תצטרכו לעבור ראיון קבלה מזורז, אבל רוב הסיכויים שלא יבקשו מכם דבר ותוכלו פשוט להירשם ולהגיע.

יש עוד דברים שעלי לדעת?

חלק מהמכללות שמציעות קורס ארומתרפיה מעניקות הנחות או הכרה לגמולי השתלמות, לחברים במערכת הביטחון או ללימודים על חשבון הפיקדון לחיילים משוחררים. אם אתם עומדים באחד התנאים האלו כדאי לבדוק את הנושא וכך תוכלו ליהנות גם מהקורס ומהלימודים המרתקים, וגם מהנחות משמעותיות, מזיכויים בגמולים, מסבסוד שכר לימוד וכן הלאה. מעבר לזה, יש מכללות שמעניקות לבוגרים שלהן ערכת ארומתרפיה למתחילים. למרות שזאת לא סיבה להירשם, זה יכול להיות צ'ופר נחמד, אז אם אתם מתלבטים שווה לברר את כל מה שיש למכללות להציע מעבר למסלול הלימודים עצמו וכך להפיק את המיטב והמרב מהלימודים בכל התחומים.

לקבלת מידע ללא התחייבות
מלאו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר