לימודי .NET

לימודי .NET

איזה קורסים של לימוד דוט נט קיימים?

מה אני צריך כדי ללמוד קורס NET?

יש עוד דברים שעלי לדעת?

עולם המחשבים תמיד ריתק אותך ועכשיו את מוכנה לעשות צעד בכיוון ולהתחיל ללמוד כמה תוכנות וכמה שפות עיצוב? קורס דוט נט יכול לתת לך את דריסת הרגל הראשונה בתחום, ולהוות עבורך את הבסיס לתחילת קריירה רווחית ומעניינת. יש לך תואר אקדמי אבל אין לך רצון להתקדם הלאה בתחום שבו למדת, ודווקא עבודה בתחום המחשבים מושכת אותך? קורס NET יעניק לך אפשרות לעשות הסבת אקדמאים למקצועות התוכנה ולפתח את היכולות שלך בעולם מעשי שישמח לקלוט אותך לשורותיו. אתם מבינים במחשבים מאז שהייתם קטנים, אין לכם רצון לשבת אל ספסל הלימודים האקדמי וכל מה שאתם רוצים זה לקפוץ למים ולהתחיל לעבוד? קורס דוט נט יעניק לכם יופי של בסיס להתחלה בתחום התוכנה ופיתוח התוכנה ויאפשר לכם להתקבל למקומות עבודה שיהוו עבורכם קפיצת מדרגה אל העתיד.

איזה קורסים של לימוד דוט נט קיימים?

קורס מפתחי תוכנה בטכנולוגיית דוט נט יכשיר אתכם להשתלב בתעשיית פיתוח התוכנה ויקנה לכם כלים בתכנות מערכות בעולם האינטרנט. קורס מפתחי תוכנה דוט נט ילמד אתכם כיצד להשתמש נכונה בכל יישומי האינטרנט השונים ולשכללם, את יסודות התכנות בשפת דוט נט ובשפות תכנות אחרות, לבצע תכנות מונחה עצמים בעזרת דוט נט, תכנות בסביבת windows ובמערכות הפעלה אחרות, פיתוח שירותי רשת מתקדמים וכלי עבודה רבים נוספים. לימודי דוט נט אורכים בדרך כלל כשנת לימודים במתכונת של מפגש או שניים בשבוע, ובנוסף לכך תצטרכו לבצע שעות תרגול רבות בבית או במעבדות המחשבים במכללה שבה תלמדו. לימודי הסמכה לפיתוח תוכנה ומחשבים ילמדו אתכם את התיאוריה שמאחורי שפות התכנות השונות וכן את היישום המעשי שלהן. במהלך לימודים אלו תלמדו שפות תוכנה שונות, אפליקציות שקיימות ברשת ופיתוח אפליקציות חדשות, כיצד לבצע פונקציות שונות בתכנות ולהתאים אותן לצרכים שונים ומשתנים, איך להשתמש בבסיסי נתונים קיימים וכיצד לתכנת בסיסי נתונים חדשים ועוד הרבה נושאים. הדגש במסגרת לימודים אלו מושם על התרגול המעשי הרב שתבצעו במהלך הקורס, כדי שהיציאה שלכם לשוק העבודה תהיה חלקה ככל האפשר. גם לימודי הסמכה לפיתוח תוכנה ומחשבים אינם קצרים והם ידרשו מכם מחויבות לשניים או שלושה מפגשים בשבוע במשך כמעט שנתיים, מעבר לשעות התרגול שתצטרכו לבצע בבית.

מה אני צריך כדי ללמוד קורס דוט נט?

רוב הקורסים שמציעים לימודי NET יוצאים מתוך נקודת הנחה שאין לכם ידע בתחום או שהידע שיש לכם הוא מינימאלי ביותר. הפועל היוצא של הנחה זו הוא שמסלולי הלימוד של קורס דוט נט פתוחים בפני הקהל הרחב ובפני כל מי שרוצה לפתח קריירה בתחום המחשבים, בין והוא איש מחשבים, בין והוא אקדמאי, בין והוא חייל משוחרר ובין והוא רוצה לעשות הסבה מתחומים אחרים לגמרי.

יש עוד דברים שעלי לדעת?

בהרבה מקרים, קורס NET מוכר על ידי משרד התמ''ת לצורך הכשרה מקצועית או הסבה מקצועית, באותו אופן קורס דוט נטגם מוכר לצורך לימודים על חשבון המענק לחיילים משוחררים. בהתחשב בכך, כדאי לכם לבדוק את הזכאות שלכם לקבלת סיוע בשכר הלימוד ולחסוך בכך את התשלום או לפחות חלק גדול ממנו.

לקבלת מידע ללא התחייבות
מלאו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר