לימודי נומרולוגיה

לימודי נומרולוגיה

איזה קורסים של לימוד נומרולוגיה קיימים?

מה אני צריך כדי ללמוד קורס נומרולוגיה?

יש עוד דברים שעלי לדעת?


את מטפלת מוסמכת ועובדת עם מטופלים רבים כבר שנים? בזמן האחרון את מרגישה שחסרים לך מעט כלים שיעשירו את הטיפול ויסייעו לאנשים שלא תמיד מצליחים ללכת בדרכים קונבנציונאליות? קורס נומרולוגיה יכול לפתוח בדיוק את המקום הזה ולעזור לך לעזור לאחרים. אתה אוהב לחשוב מחוץ לקופסא ומספרים תמיד משכו אותך לכל מיני כיוונים חיוביים? לימוד נומרולוגיה ייתן לך דרך נוספת להסתכל על דברים ויהפוך את החיים שלך להרבה יותר מגוונים ומעניינים. אתם נעזרים בנומרולוגיה כשאתם לא יודעים בוודאות לאיזה כיוון ללכת ועכשיו הגיע הזמן מבחינתכם לעזור גם לאחרים, כמו שהנומרולוגיה עזרה לכם? קורס נומרולוגיה ילמד אתכם כל מה שאתם צריכים לדעת בנושא וכדי להתקדם למקומות שאליהם אתם רוצים להגיע.

איזה קורסים של לימוד נומרולוגיה קיימים?

באופן כללי קורס נומרולוגיה ילמד אתכם את המשמעות שיש מאחורי המספרים מהבחינה האנרגטית ומהבחינה הטיפולית, תלמדו איך להבין את משמעותם של תאריך הלידה ושל תאריכים חשובים אחרים בחיים, תלמדו איך לבנות מפה נומרולוגית ואיך להעניק ייעוץ לאנשים שמבקשים על בסיס זה. קורס נומרולוגיה קרמתית הוא קורס נוסף מעולם הנומרולוגיה שמתבסס על מודל שמקשר בין אותיות השם ותאריך הלידה לבין תקופות חיים גורליות ועתידיות. אם תבחרו ללמוד בקורס זה תכירו את המספרים הקובעים בתאריך הלידה, בשם ואת השילובים שלהם, משמעותם של המספרים במהלך התמודדויות בחיים, משפחות של מספרים, חיזוק על ידי הוספת מספרים לשם, התמודדות עם אתגרים, מודלים לבניית עצי חיים, חד ספרתיים לעומת דו ספרתיים, מודלים של אותיות מול מספרים, בניית מפה נומרולוגית בשיטה הקרמתית, הוצאת מידע מהמפה הנומרולוגית ועוד הרבה נושאים שקשורים לשמות ולמספרים ולקשר בין השניים לבין החיים. אם אתם מתעניינים גם בנומרולוגיה וגם בקבלה, תוכלו לשלב בין השניים וללמוד קורס נומרולוגיה על פי הקבלה. תכירו את הנושא של מעורבות הגורל בחיי האדם על פי הקבלה, את כוח המספרים והאותיות והשפעתם על הגישה לחיים, את המשמעויות הנגזרות משמו הפרטי של האדם, את תאריך הלידה ואת היכולת שלו לסייע בקבלת החלטות, בניית אתגרים ותכנון חיים בהתאם לשנה האישית הצפויה בפני כל אחד וכל אחת, את השילוב של פרשת השבוע בתהליך החשיבה האישי ובקבלת החלטות, תלמדו על בניית מפה נומרולוגית בהשפעה קבלית ואף תלמדו גרפולוגיה בסיסית כחלק מהקורס. אם אתם מנהלים ורוצים להעשיר את הידע שלכם ואת הידע של העובדים שלכם בנומרולוגיה, תוכלו להזמין הרצאות שעוסקת בנושא נומרולוגיה בעולם הניהול ועבודת צוות. זאת הרצאה שמתקיימת בהזמנה אישית על ידי מוסדות וארגונים, היא אורכת שעתיים בלבד והיא כוללת נושאים בסיסיים בנומרולוגיה בעולם העסקים והניהול. תשמעו על קודים של מספרים ועל המשמעות שלהם, תכונות האדם והביטוי שלהן בשם ובתאריך הלידה, התנהגות בתנאי לחץ בעזרת נומרולוגיה, ניהול עובדים ועבודת צוות ועוד הרבה נושאים שמשלבים בין תורת המספרים לבין עסקים.

מה אני צריך כדי ללמוד קורס נומרולוגיה?

מלבד עניין בנושא ורצון להעמיק ידע? שום דבר. פשוט להתקשר, להירשם ולבוא.

יש עוד דברים שעלי לדעת?

רבים מהלומדים במסגרת קורס נומרולוגיה עושים זאת לשימוש אישי ומוצאים את עצמם עוזרים גם לאחרים, לבני משפחה ולחברים. אם אתם יודעים שהמטרה שלכם היא לפתח את הנושא כמקצוע כדאי לכם לחשוב על שילובים מעניינים עם נומרולוגיה כגון חשיבה עסקית, דמיון מודרך, מקצועות טיפוליים ועוד.

לקבלת מידע ללא התחייבות
מלאו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר