לימודי קואצ'ינג

לימודי קואצ'ינג

קורס הכשרת מאמנים

איזה קורסים של הכשרת מאמנים קיימים?

מה אני צריך כדי ללמוד קורס מאמנים?

יש עוד דברים שעלי לדעת?
אימון אישי – קואצ'ינג, הוא כלי עבודה לעזור לאנשים ולדרבן אותם לעשות שינוי אליו הם שואפים. בואו לעשות קריירה ולסייע לאנשים להגיע ליעדים אליהם ברצונם להגיע, לעשות שינוי ולתת מקום לשינויים שאחרים רוצים לעשות בחייהם. קורס אימון יאפשר לכם להתקדם בעצמכם ולקדם אחרים הן מהבחינה האישית, המשפחתית והעסקית, לדעת לזהות מטרות ולהניע את עצמך ואת אחרים לקראתן, וכך להפוך את הכישורים הטבעיים שלך לקריירה ולעזור לאחרים לעזור לעצמם. בואו להצטרף לזרם חדש של אנשים שמצליחים לחזק ולהתחזק, להנהיג וליצור הנהגה, להוביל ולפנות את הדרך בזמן. הכשרת מאמנים מתאימה לכם הרבה יותר ממה שאתם מדמיינים.

קורס קואצ'ינג

איזה קורסים של הכשרת מאמנים קיימים?

קורס מאמנים אישיים כולל לימוד עיוני של התכנים. תרגול מודרך ועבודה מעשית. מהו אימון, אתיקה, זיהוי חזון וערכים אצל הלקוחות, דרכי הנעה לפעולה, סגנונות שונים, התמודדות עם כישלון, תקשורת בין אישית, מנהיגות, פיתוח סביבה תומכת לשינויים, תכירו את הפסיכולוגיה שמאחורי התהליך, בניית תוכנית עבודה, הגדרת מטרות ועוד הרבה כלים שייתנו יכולות לעזור לכל מי שפונה אליכם. חלק מהקורסים כוללים גם טכניקות הרפיה ודמיון מודרך שבהן ניתן לעשות שימוש במהלך אימון, וכן בניית תוכנית עסקית והקמת עסק. ניתן לפנות לתחומי התמחות ספציפיים, כגון לימודי אימון אישי זוגי ומשפחתי, או בתזונה, המקנה כלי עבודה והנעה ליצירת שינויים תזונתיים והתנהגותיים בתחום; איך לאתר חסמים בפני שינוי, איך להתמודד עם חששות ופחדים, ולבנות תוכנית אימון תזונתית, הקשר בין בריאות אישית לבין מצבי לחץ נפשי, ושלל טכניקות ריפוי להקלה על עומס ולחץ.

מה אני צריך כדי ללמוד קורס מאמנים?

ראיון אישי הוא בדרך כלל הבסיס לקבלה למגוון מסלולי הלימוד המוצעים. עם זאת, בחלק מהקורסים המתקדמים יותר או אלו הממוקדים בתחום ספציפי, תצטרכו להוכיח קשר לתחום או מספר שנות ניסיון אישי בתת נושא שאותו רוצים ללמוד. הכשרת מאמנים פתוחה בפני כל אחד שרוצה ללמוד את התחום, כלומר אין תנאי קבלה ספציפיים ואין דרישות סף אקדמיות. ראיון אישי טרם תחילת הלימודים יבחן את יכולתכם להקשיב ולהשמיע את עצמכם בצורה הנכונה, וזאת כדי לדעת לזהות האם יש בכם את הכשרון לזהות נקודות שבר אצל המתאמנים שלכם ולכבד אותן, ובהמשך להגדיר דרכים בהן ניתן להוציא אנשים מתקיעות. במסגרת הלימודים תבצעו סטאז' - אימון אישי כחלק מתוכנית הקורס, ותתרגלו באופן מעשי את כל מה שלמדתם, תוך גילוי ערכים פנימיים וחיצוניים, תרגול טכניקות לשאילת שאלות, איתור חסמים ואיך לנטרל אותם.

יש עוד דברים שעלי לדעת?

רבים מבין הקורסים המוצעים במסגרת לימודי קואוצ'ינג נלמדים במכללות פרטיות שיש להן נטייה אמונית או רוחנית כלשהי, לכן כדאי לבחון את הזווית שממנה לומדים במקום הספציפי ולוודא שהוא מתאים לאמונות ודרך החיים שלכם. הקורסים מסויימים גם מציעים גמול השתלמות לעובדי הוראה או משרד הביטחון. כך שאם אתם עומדים בדרישות אלו שווה לכם לברר את הנקודה הזאת ולהרוויח לימוד של מקצוע חדש, תוך כדי כך שאתם מתוגמלים גם בקריירה הנוכחית שלכם.

לקבלת מידע ללא התחייבות
מלאו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר