קורס CNC

קורס CNC

איזה קורסים של לימודי CNC קיימים?

מה אני צריך כדי ללמוד קורס CNC?

יש עוד דברים שעלי לדעת?

לימודי CNC

את מגיעה מעולם של מחשבים אבל יש לך רצון עז לשלב גם תחום של פרקטיקה שבו תוכלי לראות את העבודה שלך מתגשמת בעולם המוחשי?קורס CNC יכול לעזור לך לעשות את זה ולפתוח בפניך אפשרויות רבות חדשות של עבודה מרתקת ורווחית. אתה מחפש לעשות הסבה מקצועית לתחום המחשבים אבל יש לך עדיין זיקה עזה לעבודה עם הידיים? קורס CNC שיש בו גם עיבוד שבבי וגם טכנולוגיות ותוכנות חריטה ישלב בשבילך בין כל האהבות שלך ויאפשר לך להתפתח בנתיב חדש לגמרי. אתם מחפשים ללמוד קורס CNC פשוט כי אתם יודעים שזאת טכנולוגיה מתקדמת ומבוקשת? ובכן, אתם צודקים. לימודי CNC לא רק יעניינו אתכם, אלא גם יהפכו אתכם להרבה יותר מושכים מבחינת המעסיק הנוכחי שלכם ומבחינתם של מעסיקים עתידיים.

קורס CNC מומלץ

איזה קורסים של לימודי CNC קיימים?

קורס תכנות CNC ילמד אתכם איך ליצור תוכנות תהליכי עיבוד שבבי ויקנה לכם שיטות לכתיבת תוכניות למכונות CNC בעזרת תוכנות מחשב שקיימות בדיוק לצורך זה. היתרון המשמעותי של קורס זה הוא שלא רק תלמדו את התכנים באופן תיאורטי, אלא גם תתרגלו באופן מעשי את כל מה שלמדתם כדי להבין עד הסוף ולהתמקצע בצורה מוחשית בתכנות CNC. התכנים שתכירו במהלך הקורס כוללים שיטות לבניית תוכניות למכונות CNC, שיטות קיצור זמן תהליכים תוך שמירה על איכותם, בחירה נכונה של כלים לעבודה, נהלי עבודה במכונות CNC, לימוד של חוזק חומרים והתאמתם לדרישות הפרויקט, שרטוט תלת ממד, שיטות מדידה ובקרת איכות, חריטה וכרסום CNC, טכנולוגיות חדשות ועוד הרבה שיעורים בתחום זה ובתחומים שנושקים לו. אם אתם יותר בעניין הפרקטי של CNC, קורס מפעילי מכונות CNC הוא המתאים לכם. מה שתלמדו בקורס (שמכונה, דרך אגב, גם קורס כוון מכונות CNC) זה תורת החומרים, שרטוט, אבטחת איכות ומדידות טכניות, תכנות CNC בסיסי ושיעורים עיוניים אחרים. בהמשך הקורס גם תשתתפו בסדנאות מעשיות שכוללות חריטה וכרסום ועבודה מעשית בעזרת CNC. קורס עיבוד שבבי ממוחשב CNC יכיר לכם שיטות וטכניקות עבודה שיאפשרו לכם לעבוד עם מכונות CNC בלי תוכניות ובלי שרטוטים (וכמובן גם עם שתי הדרישות גם יחד). תלמדו על מכונות CNC, על הנתונים הטכנולוגיים שמתבצעים בעזרת המכונה, על מחזוריות כרסום, על הפעלת מערכות הדמיה של CNC ועל הפעלת מכונות CNC, לעבוד עם מחרטה CNC, משחזה CNC וכלי כרסום CNC, תלמדו איך ליצור חלקים מדויקים בעזרת התוכנה והמכשירים ואיך להפעיל מערכות תכנות בעזרת המחשב שייחודיות לתחום זה. כמו קורסים אחרים שעוסקים בלימוד CNC, גם קורס זה נלמד במישור המעשי ובמישור העיוני במקביל.

מה אני צריך כדי ללמוד קורס CNC?

רוב המסלולים שמעניקים לימודי CNC פתוחים עבור קהל יעד רחב מאוד, ולכן לא תתבקשו להציג תעודות אקדמיות מיוחדות או ניסיון בתחום. עם זאת, יש לא מעט קורסים שפונים לעובדי תעשייה או לתכניתנים מנוסים ולכן כדאי לבדוק את תנאי הקבלה לכל קורס באופן ספציפי.

יש עוד דברים שעלי לדעת?

עדיין לא מבינים מה זה CNC? אז ככה: COMPUTER NUMERICAL CONTROL עוסק בעבודה עם מכונה שהיא מעין רובוט שניתן לתכנת אותו ולאפשר יצירה של חלקים באופן חוזר ללא השגחה צמודה. ועוד משהו: משרד התמ''ת מכיר במכללות רבות שמציעות לימודי CNC ולכן גם מאפשר לימודים על חשבון משרד העבודה וקבלת דמי אבטלה בזמן הקורס עצמו לאלו שנמצאים זכאים לכך. שווה לבדוק את הנושא ולחסוך את שכר הלימוד (או לפחות את רובו), אם תחום זה מעניין אתכם.

 

לקבלת מידע ללא התחייבות
מלאו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר

מוצרים קשורים