תקשורת שיווקית

תקשורת שיווקית

איזה קורסים של לימודי תקשורת שיווקית קיימים?

מה אני צריך כדי ללמוד קורס תקשורת שיווקית?

יש עוד דברים שעלי לדעת?


העובדה שהכול זה עניין של שיווק לא נסתרה ממך ואת יודעת שהעתיד הולך לדרך של פיתוח מיומנויות תקשורת במקביל לנושאי שיווק שונים? קורס תקשורת שיווקית יכול לקדם אותך ולעזור לך להתפתח בדיוק בכיוון שאליו העולם הולך. אתה איש פרסום מנוסה שמחפש כל הזמן איך לחדש ואיך ליצור קמפיינים טובים יותר ועשירים יותר עבור הלקוחות שלך? במקביל אתה מעוניין לפתח את המשרד ולפנות לערוצי פרסום חדשים שבהם לא עסקת עד היום? לימודי תקשורת שיווקית יאפשרו לך לשכלל את היכולות הרבות שלך ושל המשרד וליצור בסיס גדול לקבלת לקוחות חדשים ולעסוק בתחומים נוספים. אתם מרצים או יועצים בתחומי התדמית והשיווק וכדי להרחיב את הדעת אתם מחפשים עוד צדדים בתחום שבהם תוכלו לעסוק מול הלקוחות הרבים המזמינים את השירותים שלכם? קורס תקשורת שיווקית יגדיל את אוצר המילים שלכם ואת הכישורים שתוכלו להעביר הלאה. אז למה לא?

איזה קורסים של לימודי תקשורת שיווקית קיימים?

קורס מנהל תוכן שיווקי הוא אחד הקורסים המבוקשים ביותר במסגרת תקשורת שיווקית, בעיקר בגלל שהוא עוסק בתחום מבוקש מאוד ורווחי מאוד במגזר העסקי. תלמדו על ערוצי תוכן שיווקי באינטרנט ובכלל, מושגי יסוד בשיווק ובמכירות, איך לעשות אופטימיזציה לתוכן, איך לכתוב בצורה שיווקית (ומה ההבדל בעצם בין כתיבה עסקית לכתיבה שיווקית), איך לעשות שיווק נכון בכל מיני ערוצים, יצירת דפי נחיתה, אתרי שיווק מקובלים, אסטרטגיה שיווקית ועוד הרבה מאוד נושאים שעוסקים גם בשיווק, גם בכתיבה וגם בניהול שיווקי. אם לא למדתם מעולם איך לכתוב כמו שצריך אבל העבודה מחייבת אתכם להבין בתקשורת שיווקית או בטקסטים פרסומיים, כדאי לכם לחשוב על קורס כתיבה שיווקית משוכללת בעידן הדיגיטלי. הכלים שתרכשו בקורס זה יכשירו אתכם לחשוב בצורה שיווקית, להבין טקסטים פרסומיים וללמוד מה החשיבה שעומדת מאחוריהם, מושגים בפרסום ובכתיבה פרסומית (בריף, קמפיין וכו'), לזהות ולהגדיר קהלי יעד, שיטות לקידום חשיבה שיווקית, כלי עבודה ברשת ועוד הרבה נושאים שיאפשרו לכם לצלול אל תוך הכתיבה בלי לחשוש לרגע. אתם רוצים לקחת קורס תקשורת שיווקית וללמוד איך לבצע משא ומתן כמו שצריך? קורס אומנות השכנוע ומשא ומתן עסקי יכול להיות המקום המתאים לכם. במסגרת קורס קצר מועד זה תוכלו ללמוד על השלבים החשובים שיש לבסס עוד לפני המשא ומתן עצמו, אסטרטגיות בניהול משא ומתן, טקטיקות שיוצרות בסיס של win win במשא ומתן, זיהוי אינטרסים, ויתור במהלך משא ומתן וכן הלאה.

מה אני צריך כדי ללמוד קורס תקשורת שיווקית?

קורסים רבים במסגרת לימודי תקשורת שיווקית לא דורשים מהמשתתפים בהם (כלומר מכם) תנאי קבלה ספציפיים או דרישות סף אקדמיות. עם זאת, חלק אחר של הקורסים, ובייחוד אלו שעוסקים בתקשורת שיווקית ממוחשבת, יבקשו מכם להציג ידיעות בתחומי שיווק או בתכנות בסיסי. קיימים גם לא מעט קורסים שמיועדים לארגונים ונערכים על פי הזמנה של ארגון או מפעל. קורסים אלו לא פתוחים בפני כל אחד שרוצה להירשם אליהם, ואם אתם מעוניינים במה שיש למרצים אלו להציע, תוכלו לשכנע את הבוסים שלכם או להזמין את ההרצאה למקום העבודה בעצמכם.

יש עוד דברים שעלי לדעת?

אם אתם יודעים שאתם רוצים לעסוק בתקשורת ובשיווק (ובייחוד באיזה תת תחום ששייך לעולם רחב זה), כדאי לכם לחפש מסלולי לימוד מלאים מעבר לקורסים הבודדים, כדי להתמקצע ולשכלל את הידיעות שלכם.

לקבלת מידע ללא התחייבות
מלאו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר