לימודי אוטוקאד

לימודי אוטוקאד

איזה קורסים של לימוד אוטוקאד קיימים?

 מה אני צריך כדי ללמוד קורס אוטוקאד?

יש עוד דברים שעלי לדעת?


סיימת לימודי אדריכלות ועכשיו את מתכוונת להשתלב בעולם האמתי ולמצוא עבודה במשרד אדריכלים נחשק? קורס אוטוקאד אולי לא היה חלק מתוכנית הלימודים שלך, אבל הוא בהחלט עומד להיות לך לעזר במסגרת העבודה החדשה והחיים החדשים. אל תפספסי את ההזדמנות ולכי ללמוד את התכונה הפופולארית ביותר במשרדי אדריכלים ומעצבי פנים. יש לך עבודה בתעשיית ההיי טק וחלק מהעבודה זה לבנות מודלים קטנים וגדולים. עד עכשיו עשית זאת בעזרת תוכנות שונות שהתאמת לצורך התפקיד, אבל חשוב שתדע שיש תוכנות מוצלחות מאוד שיעזרו לך לקדם את העבודה ולהתקדם בעצמך, אם רק תכיר אותן. קורס אוטוקאד יהווה עבורך את הצעד הראשון בדרך למערכת יחסים איכותית ומזהירה. אתם מהנדסים שרוצים להתפתח לתחום ניהול עבודה בבניין? לשם כך אתם זקוקים להכיר את כלי העבודה של האדריכלים שאיתם תעבדו. קורס אוטוקאד יאפשר לכם לדבר את השפה, להבין את השרטוטים ולהשתלב בענף החדש בקלות ובזריזות.

איזה קורסים של לימוד אוטוקאד קיימים?

קורס אוטוקאד למתחילים ייתן לכם את הכלים הבסיסיים ביותר לעבודה עם התוכנה ויאפשר לכם לשלב אותה במהלך העבודה, בין ואתם אדריכלים ובין ואתם מהנדסים. קורס אוטוקאד למתחילים ילמד אתכם כיצד להתקין את התוכנה במערכות הפעלה שונות במחשבים האישיים, יכיר לכם את ממשק המשתמש בתוכנה ואת יכולות השרטוט שלה, ילמד אתכם פקודות שונות לעריכה ולשכפול אובייקטים, יראה לכם איך לעבוד עם מידות ועם טקסט אף יקנה לכם את היכולת להפוך את השרטוטים הדו ממדיים למודלים תלת ממדיים. קורס אוטוקאד למתחיליםאורך בסביבות 15 מפגשים והוא נלמד במסלולים שונים, כולל לימודי בוקר או לימודי ערב. אם אתם חשמלאים, מהנדסים, אדריכלים, מודדים או אנשי מקצוע שרוצים לרכוש ידע בתחומי השרטוט הטכני, קורס אוטוקאד ושרטוט טכני יקיף את כל התחומים שאתם רוצים לדעת ויאפשר לכם לעבוד בשקט וביעילות. מעבר להכרת תוכנת אוטוקאד והיישומים שהיא מאפשרת, במסגרת קורס זה תלמדו גם כיצד לבצע שרטוטים טכניים בדו ממד ובתלת ממד, איך למלא משטחים וקונסטרוקציות, איך להקים ספריות בתוכנה ואיך להשתמש בה בצורה מושכלת לצורך שרטוטים טכניים שאתם צריכים. על מנת להכיר את התוכנה ואת הכלים שהיא מאפשרת בצורה מעמיקה, מעבר ללימודים בכיתה תצטרכו לבצע שעות תרגול רבות במעבדות או בבית, בהתאם לתוכנית הקורס ולמכללה שבה תבחרו ללמוד.

מה אני צריך כדי ללמוד קורס אוטוקאד?

באופן כללי הדבר היחיד שתצרכו כדי ללמוד אוטוקאד זה את הצורך ללמוד את התוכנה הזאת. בהתחשב בכך שהיא יעילה עבור אנשי מקצוע ספציפיים (מהנדסים, אדריכלים, מעצבים או סטודנטים למקצועות הללו) הרי שדרישות הקבלה לקורס אוטוקאד יתמקדו בכך. עם זאת, ברוב המסגרות לא תצטרכו להציג תעודות ספציפיות או לעמוד בתנאים אקדמיים אלו ואחרים, ותוכלו להתיישב אל ספסל הלימודים מתי שתרצו.

יש עוד דברים שעלי לדעת?

קיימים מסלולי לימוד אוטוקאד רבים המשלבים קורס אוטוקאד עם כלי עבודה אחרים, תוך מתן דגש על יישומים ספציפיים למקצועות ממוקדים. הרי יש הבדל אם אתם אדריכלים ורוצים ללמוד קורס אוטוקאד ואם אתם מנהלי עבודה בבניין ורוצים ללמוד קורס אוטוקאד. מסיבה זו לפני שאתם נרשמים לקורס זה או אחר, כדאי לכם לבדוק מה הנטייה של הקורס ואם היא מתאימה לכם ולמקצוע שבו בחרתם לעסוק.

לקבלת מידע ללא התחייבות
מלאו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר