לימודי גישור

לימודי גישור

איזה לימודי גישור קיימים?

מה אני צריך כדי ללמוד קורס גישור?

יש עוד דברים שעלי לדעת?


את עורכת דין שעוסקת בתחום דיני משפחה וברצונך להרחיב את הכישורים שלך ולהציע ללקוחות גישור כאחת האפשרויות? קורס גישור ייקח את ההתמחות שלך צעד אחד קדימה ויאפשר לך לעסוק גם בזה וגם בזה. אתה אוהב לעבוד עם אנשים ובעיקר לשדך בין מפעלים לבין עסקים שיכולים לדעתך להניב רווחים לא רעים ממערכת היחסים ביניהם? קורס גישור המתמקד בפן העסקי ייתן לעסקי ה''שידוך'' שלך מקפצה רצינית ויקדם אותך מבחינת החברות שאיתן אתה עובד ושאיתן אתה עתיד לעבוד. אתם יודעים לדבר עם אנשים ובייחוד לעזור להם לראות מעט מעבר לצורך המיידי שלהם? התחום הספציפי שבו אתם עוסקים אינו משנה, מה שכן חשוב הוא שאם תלמדו לימודי גישור תוכלו להעניק לזרימה הטבעית שלכם גם פן מקצועי ולעזור לאנשים הרבה יותר.

איזה לימודי גישור קיימים?

קורס גישור יעמיק לכם את הידע לגבי תפקידו של המגשר ואת הדרך שלו לסייע בפתרון קונפליקטים. תלמדו את עקרונות הגישור, את הגבולות שלהם, את הדרכים שבהן ניתן לפתור סכסוכים, את המקומות שבהם מגשר יכול לסייע וטכניקות שונות בעבודת המגשר. כך תלמדו על ניהול משא ומתן, הקשבה אקטיבית, זיהוי אופציות ויצירת תקשורת חלופית, הסדר גישור, ליווי משפטי, אתיקה בגישור ועוד. אורכו של קורס גישור בסיסי נע בין ארבעה חודשים לבין חצי שנה והוא מתאים לכם גם אם אתם אקדמאיים מתחומים שונים וגם אם אתם מגיעים ללא רקע אקדמי. אם מעניין אתכם התחום של גישור וכן מעניין אתכם הנושא של אימון אישי (המוכר בעיקר בשם קואוצ'ינג), קיימות מסגרות המציעות ללמוד את שני התחומים במקביל. קורס גישור ואימון יעשיר אתכם בשני מסלולים ויאפשר לכם לפתח קריירה הן כמאמנים אישיים והן כמגשרים. במהלך קורס זה תעברו הכשרת מאמנים שכוללת לימוד מעמיק של המיומנויות הנדרשות למאמן אישי, הגדרת יעדים, ביצוע תהליכי אימון, תרגול אימון אישי וכן הלאה. במקביל תעברו גם הכשרת מגשרים ותלמדו על עבודת המגשר, ניהול משא ומתן, פתרון קונפליקטים ועוד נושאים בגישור וכן תשתתפו בסימולציות גישור ותתרגלו באופן מעשי את כל מה שלמדתם. העובדה שקורס זה עוסק בשני תחומים הדורשים עבודה מעשית והתמקצעות רבה, משך הלימודים אינו קצר והוא עומד על בסביבות 280 שעות אקדמיות במפגשים של פעם או פעמיים בשבוע (אתם מוזמנים לעשות את החישוב בעצמכם).

מה אני צריך כדי ללמוד קורס גישור?

קורס גישור בסיסי לרוב לא ידרוש מכם תנאי קבלה ספציפיים אך ברור שאם אתם יודעים לאיזה תחום אתם רוצים לנתב את כלי הגישור ויש לכם היכרות מעמיקה איתו, הידע והכלים שתפיקו מהקורס יהיו ממוקדים הרבה יותר.

יש עוד דברים שעלי לדעת?

קורס גישור יכול להילמד במסגרות שונות, כאשר פעמים רבות לימודי גישור מציעים התמחות בתחום מסוים בגישור: קורס גישור עסקי, קורס גישור זוגי או משפחתי וכן הלאה. התמחות זו אולי תצמצם לכם את קהל הלקוחות אך תגרום לכם להיות בקיאים יותר בקרב קהל היעד שאיתו בחרתם לעבוד ותעלה את רמתכם בעיסוק הספציפי שבו תבחרו. עוד משהו: לאחר שתסיימו קורס גישור תוכלו לבקש אישור ממשרד המשפטים להכרה כמגשרים וכך תפתחו לעצמכם אופציה נוספת לתעסוקה במסגרת המשרד עצמו, בבתי משפט ובמוסדות ציבוריים אחרים.

לקבלת מידע ללא התחייבות
מלאו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר