קורס QA

קורס QA

 איזה קורסים של QAקיימים?

מה אני צריך כדי ללמוד קורס בדיקת תוכנה?

יש עוד דברים שעלי לדעת על קורס QA?


אתם מעוניינים לתפוס טרמפ על הגל המתקדם ביותר ולרכוש מקצוע מבוקש ורווחי בתחום המחשבים וההיי טק? לימודי QA הם המקום הטוב ביותר להתחיל. הלימודים מיועדים לאלו המעוניינים ללמוד קורס בדיקת תוכנה ולפתח קריירה בנושא.

איזה קורסים של QA קיימים?

קורס בדיקת תוכנה ידניים פונה לקהל יעד של אנשים שאין להם רקע במחשבים, או לחילופין בודקי תוכנה או אנשי תכנות מתחילים שרוצים לפתוח אופציה נוספת לתפקידים אחרים. הקורס הזה מתמקד בעיקר בהכשרה המעשית הידנית לתפקיד בודקי תוכנה ואם תחליטו להצטרף אליו תוכלו לקבל סקירה על שוק ההיי טק ועל העבודות האפשריות לבוגרי הקורס. בנוסף תלמדו טכניקות בדיקה, איך לארגן נכון את סביבת הבדיקה, כיצד לכתוב תסריטי בדיקות ותבצעו הרבה מאוד תרגול מעשי על התכנים שלמדתם. קורס QA ובדיקות תוכנה מכשיר אתכם לתפקידי ניהול בדיקות תוכנה והבטחת איכות, ואתם מוזמנים להצטרף אליו אם אתם נמצאים בעמדה ניהולית בתחומים אלו. מה שתלמדו בקורס זה הוא איך לנהל בצורה נכונה מערך של בדיקות תוכנה, כולל הוזלת עלויות, טכניקות בדיקה חדשניות, ניהול צוות בודקים, החדרת מערכות בדיקה חדשות לארגון ושדרוג הישנות ועוד הרבה נושאים שיעזרו לכם להפוך למנהלים חזקים יותר ואיכותיים יותר. לימודים אלו אורכים בדרך כלל בסביבות שמונה חודשים, במפגשים של פעם בשבוע, כך שתוכלו להמשיך לעבוד, ללמוד ולנהל חיים פרטיים בזמן הקורס בלי לוותר על אף אחד מהם.

מה אני צריך כדי ללמוד קורס בדיקת תוכנה?

זהו שלא הרבה. רוב הקורסים המיועדים לאנשים שרוצים להפוך לבודקי תוכנה מדגישים שאין צורך ברקע קודם בהיי טק, במחשבים או בתוכנה כדי לרכוש את ההשכלה שהם מציעים. במקרים אלו כל מה שתצטרכו להציג זה את תעודת הבגרות שלכם (ולפעמים גם אותה לא) ולעבור ריאיון אישי במוסד שבו אתם מבקשים ללמוד. בניגוד לקורסים למתחילים, קיימים לא מעט מסלולים של לימודי QA מתקדמים שפונים לקהל יעד של אקדמאים או של אנשים בעלי ניסיון בתחום בדיקות התוכנה. כדי להתקדם לתפקידים בכירים יותר וללמוד במסגרות מתקדמות יותר תתבקשו להראות שיש לכם רקע, הבנה ותעודות בענף בדיקות התוכנה.

יש עוד דברים שעלי לדעת על קורס QA?

אם אתם לא ממש נעולים על משמעות המושג QA כדאי שתדעו שהאותיות הללו מהוות ראשי תיבות למילים QUALITY ASSURANCE, היינו 'הבטחת איכות' (ויש שגם כותבים זאת 'אבטחת איכות', אבל אין סיבה להיות קטנוניים).התפקיד עצמו כולל בדיקות תוכנה שמטרתן לוודא את איכות התוכנות והאביזרים שאתם מייצרים, כדי למצוא תקלות וחריגים וכדי לשווק ללקוחות את התוצרים האיכותיים בלבד. קיימים כמה קורסים QA שונים שמציעים את תוכנית הלימודים הזו, כאשר כל קורס מתמקד בזווית אחרת של תוכנות, כך שאם מעניין אתכם בעיקר להתעסק עם webאו שלחילופין אתם מחפשים קורס מעשי וקצר, כדאי לכם לברר בבתי הספר המתאימים ולמצוא בדיוק את קורס QA או בשמו החלפולי קורס בדיקת תוכנה שרציתם. אל תתפשרו על פחות.

לקבלת מידע ללא התחייבות
מלאו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר