לימודי GMAT

לימודי GMAT

איזה קורסים של הכנה למבחן GMAT קיימים?

מה אני צריך כדי ללמוד קורס GMAT?

יש עוד דברים שעלי לדעת?

את עומדת לקראת סיום תואר ראשון במנהל עסקים וכבר פוזלת לקראת לימודי תואר שני במנהל עסקים? כדאי לך כבר עכשיו לקחת קורס GMAT כדי שתוכלי להמשיך את רצף הלימודים וליהנות משנים נוספות באקדמיה. סיימת תואר ראשון בכלכלה (או בהנדסת תעשייה וניהול, או במנהל עסקים או בכל תחום ניהולי אחר) לפני שנים ואחרי שעבדת בתחום לא מעט זמן, הגיע השעה להירשם ללימודי תואר שני במנהל עסקים ולהתקדם? תוכל לבחור את המסלול המתאים לך בין כל אותם קורסי GMAT שקיימים ולחתור לקראת הלימודים שאליהם אתה רוצה להירשם. אתם רוצים ללמוד תואר שני במנהל עסקים למרות שהתואר הראשון שלכם לא קשור? הגעתם למסקנה שעתידכם קשור בתחומים של ניהול ואתם יודעים שזאת אחת הדרכים להגיע לשם? קורס GMAT הוא אחד מהדברים שתצטרכו לעבור בדרך להגשמת הייעוד.

איזה קורסים של הכנה למבחן GMAT קיימים?

קודם כל חשוב שתדעו שאין מניעה ללמוד קורס GMAT באופן עצמאי, בעזרת ספרי הלימוד הרבים שקיימים בשוק בתחום זה. אבל, וזה אבל גדול, כמו שרוב הסיכויים שלא למדתם קורס פסיכומטרי לבד כך גם קורס GMAT שנערך בכיתה ובהדרכה אישית הוא פעמים רבות יעיל הרבה יותר. אחד הדברים המלחיצים ביותר במבחן GMAT (ואת זה יגידו גם אנשים דוברי אנגלית מבטן ומלידה) הוא העובדה שמבחן זה נערך בשפה האנגלית ולכן גם אם אתם זריזי מחשבה ואין לכם בעיה עם הנושאים שבהם אתם נבחנים, הצורך לתרגם לעצמכם כל שאלה וכל תשובה, פעמים רבות הוא שמקשה על הבחינה ומעכב את יכולת התשובות. לכן, הרבה ממה שתעשו במסגרת קורס הכנה ל GMAT זה את לחזק את היכולות שלכם באנגלית, כדי להגדיל את הסיכויים שלכם לא להילחץ ולעבור את הבחינה בשלום. קורסי GMAT פתוחים במספר מסלולי לימוד, וכך תוכלו ללמוד בקבוצה את כל מה שאתם צריכים לדעת לקראת הבחינה, ללמוד פרקים נבחרים או תחומים ספציפיים שבהם אתם מרגישים צורך בחיזוק, קורסים אישיים או פרטיים למי שמרגיש שהוא צריך קצת יותר תשומת לב וגם קורסי GMAT שנערכים במרתון לקראת תאריך המבחן עצמו. כמו לימודי פסיכומטרי, גם קורס GMAT מתקיים בדרך כלל לקראת מועד הבחינה שנקבע על ידי המכון הבוחן. בגלל ההבדלים במבני הקורסים ובגלל הצרכים השונים של כל לומד, משך הזמן שבו תצטרכו ללמוד קורס GMAT (ולהתמיד בתרגולים הרבים גם בבית) משתנה מאדם לאדם ומקורס לקורס. לכן אם אתם חושבים על קורס GMAT כדאי לכם להקדים ולהתעניין מהר ככל האפשר כדי לפתוח לעצמכם אופציות רבות יותר לקורס הכנה.

מה אני צריך כדי ללמוד קורס GMAT?

להרים טלפון למקום שבו אתם רוצים ללמוד ופשוט להירשם לקורס שמתאים לכם. אין תנאי קבלה, אין דרישות סף ואין ועדה פדגוגית או ראיון אישי.

יש עוד דברים שעלי לדעת?

באופן כללי כדאי לדעת שמבחן GMAT כולל שלושה פרקים: פרק כתיבה, פרק מילולי ופרק כמותי. במסגרת הפרק שעוסק בכתיבה תידרשו לכתוב שני חיבורים בנושאים שיוגדרו לכם, בפרק זמן של 60 דקות. החלק הכמותי של הבחינה אורך שבעים וחמש דקות (שעה ורבע), והפרק המילולי של הבחינה ידרוש גם הוא ריכוז על פני שבעים וחמש דקות (במילים אחרות, שעה ורבע של שכרון חושים). ועוד משהו: קורס GMAT נערך בדרך כלל באותן מכללות שמציעות לימודי פסיכומטרי או השלמת בגרויות. רק שתדעו.

לקבלת מידע ללא התחייבות
מלאו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר