קורס גרפולוגיה

לימודי גרפולוגיה

איזה קורסים של לימודי גרפולוגיה קיימים?

מה צריך כדי ללמוד קורס גרפולוגיה?

איזה עוד מידע עליי לדעת?


לימודי גרפולוגיה נחשבים לתחום לימודים מבוקש ומתקדם ביותר. לימודי גרפולוגיה מתאימים במיוחד לכל מי שמעוניין לעסוק בגרפולוגיה באופן מקצועי או לעסוק בגרפולוגיה כהשלמה לעיסוקים נוספים. לימודי גרפולוגיה מקצועיים מעניקים לתלמיד את היכולת לאבחן מצבים שונים. השימוש בגרפולוגיה נפוץ ביותר בארץ ובעולם ושירותים וארגונים רבים משתמשים בניתוחים גרפולוגיים לשימושים שונים כמו ניתוח גרפולוגיה בשירות המשפטי, ניתוח גרפולוגי לצורך קבלה לעבודה, ניתוח גרפולוגי בתחום הטיפול הפסיכותרפי וכדומה. על ידי לימודי גרפולוגיה יכולים אנשי מקצוע רבים כמו מורים, משפטנים, מטפלים וכדומה להרחיב את ההתמקצעות שלהם ולהעניק ללקוחותיהם או לתלמידיהם נדבך נוסף של שירותים.

איזה קורסים של לימודי גרפולוגיה קיימים?

לימודי גרפולוגיה נחלקים ללימודים למתחילים ולימודים למתקדמים. בנוסף, היום שוק ניתן למצוא קורסי גרפולוגיה מקצועיים שמטרתם להכשיר את התלמיד לעסוק במקצוע הגרפולוגיה באופן מקצועי וקורסים לא מקצועיים שמטרתם היא לימוד גרפולוגיה לצרכי תחביב או השתלמות קצרה ולא מקצועית. קורס גרפולוגיה למתחילים יכילו תכנים מקצועיים שמטרתם להכשיר את התלמידים לעסוק במקצוע הגרפולוגיה באופן מקצועי. בין התכנים הנלמדים ניתן למצוא שיעורי מבואות למקצוע הגרפולוגיה, שיעורי זיהוי וניתוח מבנה שורה, זיהוי וניתוח מבנה כתב, השפעות של מצבים רגשיים על כתב היד וזיהוי בעיות רגשיות על פי כתב היד, זיהוי של מבנה האישיות על פי תורת הפסיכולוגיה בכתב היד ועוד. קורס גרפולוגיה למתקדמים יכילו תכנים שמטרתם להכשיר את הגרפולוג המקצועי לביצוע ניתוח מעמיק. בין התכנים הנלמדים במסגרת זו ניתן למצוא תכנים מעולם הפסיכולוגיה והטיפול, תכנים לזיהוי סימני מצוקה, לימודי ניתוח צורות וציורים וכדומה. קורס גרפולוגיה למשתלמים יכיל תכני לימודים שמטרתם לנתח גרפולוגית את כתב היד של הנבדק באופן שטחי ולזהות לא לעומק בעיות ומצבים רגשיים. תכני הקורס יכללו ניתוח כתב יד במישור הזוגי, במישור העסקי, במישור הלימודים וכדומה.

מה אני צריך כדי ללמוד קורס גרפולוגיה?

תנאי הקבלה ללימודי גרפולוגיה תלויים במטרה של הלימודים ובעומק הלימודים. לימודי גרפולוגיה להעשרה לרוב לא יידרשו עמידה בתנאי קבלה מסוימים או דרישות מיוחדים ואילו לימודים מקצועיים להכשרת גרפולוגים מקצועיים יצריכו עמידה במבחני סיום ותנאי קבלה מינימליים בהתאם לדרישות המוסד המלמד.

יש עוד דברים שעלי לדעת?

חשוב שתדע! לימודי גרפולוגיה הינם לימודים המוכרים על ידי משרד התמ''ת ויכולים להיות ממונים על ידי גמול השתלמות של מורים. במסגרת הלימוד תקבל תעודה מקצועית שתאפשר לך לעסוק כגרפולוג עם סיום הלימודים. חיילת משוחררת, תוכלי להשתמש בכספי הפיקדון למימון קורס גרפולוגיה מקצועי או מעשיר וליהנות ממגוון רחב של תכנים לימודיים ללא עלות כספית מצדך. בין אם אתם נמשכים לתחום הגרפולוגיה למטרות עיסוק מקצועי ופיתוח קריירה בתחום ובין אם אתם מעוניינים בקורסים קצרים להעשרה והרחבת הידיעות בלבד, חשוב שתבדקו את הזכויות המגיעות לכם מטעם המוסדות השונים למימון וסיוע ומימון לימודי גרפולוגיה מכל סוג.

לקבלת מידע ללא התחייבות
מלאו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר