לימודי עיצוב גבות

לימודי עיצוב גבות

איזה קורסים של לימוד עיצוב גבות קיימים?

מה אני צריך כדי ללמוד קורס עיצוב גבות?

יש עוד דברים שעלי לדעת?

את מעוניינת להתפתח בעולם הקוסמטיקה אבל רוצה להתחיל אט אט כדי להיקלט כמו שצריך וכדי להבין מה את עושה בכל שלב? קורס עיצוב גבות זה יופי של מקום להתחיל. אתה עוסק באיפור והיומן שלך מלא באירועים, בתצוגות אופנה, בימי צילום ובפגישות שאליהן אתה דרוש? למרות זאת אתה יודע שחסר לך עוד קצת כדי להקיף את הנושא במלואו? קורס עיצוב גבות יאפשר לך לעשות את הגימור הסופי בעבודה ולהוציא את הלקוחות שלך מרוצים ויפים לא רק באותו יום עצמו, אלא גם הרבה ימים לאחר מכן. אתם מסתכלים על אדם וקודם כל רואים את הגבות שלו? אתם מרגישים צורך לסדר אותן וחושבים לפתח את זה הלאה ולהשתלב בעולם היופי? קורס עיצוב גבות יאפשר לכם ליצור בסיס ראשון של לקוחות ומשם הדרך רק מתקצרת.

איזה קורסים של לימוד עיצוב גבות קיימים?

קורס עיצוב גבות ילמד אתכם איך לעצב גבות ולהתאים אותן למבנה הפנים של כל לקוח וכל לקוחה באופן אישי. תלמדו איך לעבוד עם גבות עבות ועם גבות דלילות, תלמדו טכניקות עיצוב גבות המשלבות חוט, שעווה ופינצטה, תלמדו איך למלא גבה דלילה, איך ליצור אשליה של גבות עבות או דקות יותר, איך ליצור פרופורציות בין הגבות לבין הפנים וגם תכירו את סוגי השעווה המשמשים למריטת גבות, את סוגי השבלונות הנפוצות היום לעיצוב גבות ואת העפרונות המתאימים לסוג עבודה זה. קורס עיצוב גבות אינו ארוך והוא דורש בדרך כלל שתגיעו לכמה מפגשים מעטים ובהם תלמדו את העבודה ותתרגלו אותה כדי לשכלל את הידיעות שלכם ואת היכולות שלכם בעיצוב גבות. אם אתם מתעניינים בעיצוב גבות אבל רוצים ללמוד את הנושא רק לצורך שימוש עצמי, תוכלו לשלב בין לימוד עיצוב גבות לבין קורס איפור עצמי. קורס זה ילמד אתכם איך להתאפר כמו שצריך, איזה גוונים מתאימים לאיזה אירוע ובעיקר איזה סוג איפור מתאים לכם, תגדילו את אוצר המילים שלכם באיפור ותלמדו עוד כלים שיאפשרו לכם לשפר את המראה היומיומי שלכם כל פעם מחדש. קורס איפור מקצועי הוא עוד קורס שיאפשר לכם ללמוד עיצוב גבות, אך הפעם מדובר בצורך מקצועי וברצון לפתח קריירה בתחום זה, ולא בלימודים לשם ההנאה והשימוש האישי בלבד. קורס איפור מקצועי אורך קרוב לחצי שנה וכולל הרבה נושאים באיפור (כולל עיצוב גבות, כמובן). תלמדו להכיר את כל מוצרי האיפור השונים, אסתטיקה של העור, סידור ואיפור גבות, איפור עיניים, איפור כלות וערב, איפור אופנה ואיפור לטלוויזיה, איפור אומנותי וכן הלאה. חלק מהקורסים שעוסקים באיפור מקצועי גם כוללים סדנה של ייעוץ והכוונה מקצועיים שמיועדת לתת לכם כלים להקים עסק עצמאי של איפור.

מה אני צריך כדי ללמוד קורס עיצוב גבות?

להתעניין בתחום, להירשם, לשלם ולהגיע. יותר מזה אתם לא צריכים.

יש עוד דברים שעלי לדעת?

חלק מהמכללות שמציעות לימוד איפור גבות מוכרות על ידי משרד התעשייה, המסחר והתעסוקה ולכן אם תרצו להצטרף לקורסים אלו תוכלו לפעמים לעשות זאת כששכר הלימוד שלכם מסובסד וליהנות מהלימודים כמעט בלי לשלם עליהם.

לקבלת מידע ללא התחייבות
מלאו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר