קורס טווינא

לימודי טווינא

איזה קורסים של לימודי טווינא קיימים?

מה אני צריך כדי ללמוד קורס טווינא?

יש עוד דברים שעלי לדעת?


סיימת לימודי רפואה אלטרנטיבית ואת מרגישה שחסר לך משהו אחד קטן שיאפשר לך לפתוח קליניקה משלך ולצאת לדרך עצמאית שכוללת ניהול עסק וטיפול בלקוחות ובמטופלים? לימודי טווינא יכולים לתת לך את הדבר הזה שחסר לך ולסייע לך בהצלחה בדרך החדשה. אתה מטפל ברפלקסולוגיה ובמגע כבר שנים רבות ויש לך בסיס לקוחות איתן? מה דעתך לקחת את המקצועיות שלך עוד צעד אחד קדימה ולהציע ללקוחות הוותיקים והחדשים שלך עוד אספקט טיפולי? לימודי טווינא יפתחו לך דרך נוספת לעזור לאנשים ויעמיקו את המקצועיות שלך בתחום שבו אתה מעולה גם ככה. שמעתם על טווינא מספיק פעמים כדי לרצות לדעת עוד וגיליתם שהתחום מושך אתכם? יש לכם עבודה מסודרת אבל אתם שמחים לתת הצצה קטנה לעולם אחר ולכיוון נוסף? לימודי טווינא בהחלט יענו על כל מה שאתם רוצים, והעתיד כבר יראה לך את המשך הדרך.

איזה קורסים של לימודי טווינא קיימים?

לימודי טווינא עוסקים בהיכרות מעמיקה עם שיטת טיפול זו, המהווה חלק בלתי נפרד מהרפואה הסינית. במסגרת לימודי טווינא תכירו טכניקות עיסוי רקמות רכות ושיטות אקופרסורה ובעיקר תעמיקו את הידע שלכם במה שעומד מאחורי תורה זו ובדרכים שאפשר לעשות בה שימוש. לימודי טווינא נמשכים שלוש שנים, כאשר כל שנה מהווה בסיס לשנת הלימודים שאחריה. בשנה הראשונה ללימוד טווינא, שנה שבסופה תקבלו את התואר 'מטפל בטווינא' תלמדו על הפילוסופיה של הרפואה הסינית, על הקשר בין הפילוסופיה הסינית לבין טווינא, את עקרונות הטיפול בטווינא, תלמדו פרקים ברפואה מערבית (כולל אנטומיה ופיזיולוגיה), תלמדו בצורה עיונית תרגילי אימון והכנה לטיפול בטווינא וכן טכניקות בסיסיות ומורכבות בטווינא ותתרגלו רבות את כל מה שלמדתם כדי להגיע למצב שבו אתם שולטים בטיפול בטווינא ויכולים לצאת לדרך ולגייס לקוחות ומטופלים. שנה שנייה של לימודי טווינא מסמיכה אתכם תחת הכותרת 'מטפל מוסמך בטווינא' והיא מעמיקה את מה שלמדתם בשנה הראשונה ומרחיבה את הידע בתחום. תלמדו שיטות אבחון על־פי הרפואה הסינית, תכירו את מסלולי המרידיאנים הקלאסיים, את מיקומן של נקודות מיוחדות על פני המרידיאנים ושל תפקודן, תלמדו איך לשלב טכניקות מתקדמות בטיפולי טווינא, תתרגלו אבחון וטיפול בפתולוגיות אורטופדיות שכיחות וטיפול בכוסות רוח ומוקסה. פרקים נוספים שתלמדו בשנה זו הם מבוא לאבחון ברפואה סינית באמצעות הדופק והלשון, פרקים ברפואה מערבית (פתולוגיה, יחסי מטפל מטופל ועוד) ותבצעו הרבה מאוד תרגול וסטאז' בטווינא בקליניקות שונות. 'מטפל בכיר בטווינא' הוא בוגר שנה שלישית של לימודי טווינא שלמד פתולוגיות ברפואה הסינית במערכות הגוף השונות, אבחון וטיפול בפתולוגיות שכיחות לפי מערכות הגוף, היסטוריה ופיזיולוגיה של טווינא לילדים, טכניקות ושיטות טיפול בילדים, אבחון וטיפול בפתולוגיות שכיחות בילדים, ניתוח מקרה ועבר גם סטאז' קליני.

מה אני צריך כדי ללמוד קורס טווינא?

מן הסתם כדי להתקבל לשנים המתקדמות של לימודי טווינא תצטרכו לעבור את השנים הראשונות של לימודים בתחום. עם זאת, כדי ללמוד קורס טווינא מההתחלה ברוב המכללות תצטרכו לעבור ראיון אישי ולהציג 12 שנות לימוד.

יש עוד דברים שעלי לדעת?

אם לא ידעתם עד עכשיו המילה ''טווינא'' מורכבת משתי מילים: טווי ו- נא. משמעותן של שתי מילים אלו היא הבסיס לטכניקת המגע של טווינא – לדחוף וללפות.

לקבלת מידע ללא התחייבות
מלאו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר