קורס איביי

לימודי קורס איביי

מה נדרש ללימודי איביי?

אפשרויות קידום והרחבה מקצועית

יתרונות ללימודי איביי

אי-ביי היא רשת אתרים בינלאומית למכירות באינטרנט, אשר החלה פעילותה לפני למעלה מעשרים שנה כאתר למכירות פומביות מקוונות, וכיום היא אחת מהפלטפורמות המסחריות הגדולות בעולם, עם למעלה משלושים גרסאות מקומיות לאתר הראשי ושווי שוק של עשרות מיליארדי דולרים. איביי מסייעת לאלפי מוכרים פרטיים וארגוניים, מקומיים ובינ''ל באמצעות שיווק יעיל וזול בעל כלי מכירה ייחודיים ומתקדמים, פריסה גלובלית וקהל לקוחות נאמן ועצום. לקונים בו מוצעים עשרות מיליוני פריטים מדי יום, מחפיסת מסטיק ועד עיירות וגם איים שלמים; חפצי אספנות, חשמל, תכשיטים, רכבים, ביגוד, אמנות ושפע של חפצים משומשים וגם חדשים. רובם מוצרי צריכה סטנדרטיים הניתנים לקנייה גם מחוץ לאתר, אלא שהמשווקים מודעים לתועלת השיווקית האפשרית, ולכן מוכרים גם בו את תוצרתם הרגילה כאפיק שיווקי נוסף. להבדיל מרוב אתרי המסחר האלקטרוני, איביי למעשה איננה חנות במובן המקובל; האתר אינו זה שמנהל את המכירה, אלא רק מעניק במה וכלים לאינספור מוכרים עצמאיים שמפעילים חנויות תחת חסותו. לא מסובך לפתוח בית עסק תחת חסות איביי ולהתחיל לסחור בעזרת הכלים הגלומים בו. בעבר היו עושים זאת בעיקר מי שביקשו לייצר הכנסה מפריטי אספנות שונים שנמצאו ברשותם ללא תועלת ממשית. כמעט כל אחד מחזיק בידיו חפצים בעלי ערך ייחודי; ספרים שהפכו נדירים עם הזמן, תקליטים וספרים ישנים, או אפילו בגד ששינה סטטוס מ''סמרטוט'' ל''וינטג''' ויכול לפתע לייצר כיום תשואה כלכלית קטנה. עם זאת, הכסף האמיתי לא נמצא בפעילות מסוג זה, אלא בהפעלת חנות קבועה ומכירה סדירה של מלאי מתחדש. כדי לעשות זאת, יש קודם כל למצוא הזדמנות ייחודית כמו מוצר שאינו נמכר אונליין, שישנם פערים במחירו בין טריטוריות שונות, ובעצם כל יתרון יחסי שיכול להעניק אטרקטיביות להצעת המכירה. על המוכרים לעמוד במערכת הכללים וההתנהלות המוכתבת על ידי איביי והם יסוד קשיח ובלתי מתפשר. חוסר הקפדה עליהם יגרור דירוג שלילי או פשוט הרחקה מיידית מהמערכת. בהקשר זה יש לציין כי בהעדרה של גרסה עברית מקומית, הגולשים הישראלים מופנים לאתר הראשי באנגלית. הדבר מקשה לא פעם על ההתמצאות בכללים הנדרשים, ועל כן מומלץ לקבל הדרכה בנדון כדי לא ליפול בפח או לשגות במהלך הפעילות ולשלם על כך מחיר כואב. עבור מי שהשתלט בהצלחה על כל האתגרים האלה, יכולה לשמש חנות במסגרת איביי ככלי הכנסה משני, ועם הזמן אפילו ראשי, אותו ניתן להפעיל מהבית במאמץ נמוך יחסית, תוך אכסון מלאי סחורה לא גדול, המאפשר סיכון כלכלי מינימלי.

מה נדרש ללימודי איבייי

כפי שנזכר כבר, האתר המשמש בארץ הוא זה האמריקאי הראשי; למרות הפופולריות הגדולה יחסית של איביי אצלנו, והעובדה שהחברה מפעילה מרכז פיתוח גדול בישראל, אין אתר מכירה מקומי המשמש את קהל דוברי העברית, אלא רק כזה שנועד להדרכת מכירה. מכיוון שרוב הפעילות מתבצעת באנגלית, ידיעת השפה היא הכרח עבור מי שמעוניין לעסוק בעניין ברצינות, ולקיים שירות מכירות מתקבל על הדעת. כמו כן נדרש בעיקר חוש עסקי, לדעת לאתר ספקים נכונים ולייצר עמודי מכירה אפקטיביים. מי שינסה למכור מוצר הנמכר ממילא בתעריף אטרקטיבי יותר ובסיוע שירותי שילוח נוחים יותר, יזכה לתוצאות דלות ופעילות מינימלית בלבד.

אפשרויות קידום והרחבה מקצועית

מרגע שמצא מוכר באתר נישה שיווקית מוצלחת, עם מוצרים אטרקטיביים הנמכרים ביתרון כלשהו, הרי שהשמיים הם הגבול. למרות הקושי הניכר שמערימים שירותי הדואר הגרועים בארצנו, ניתן לפתח בהדרגה הכנסה הולכת וגדלה עם פיתוח המיומנות, בתקווה שתהפוך עם הזמן למקור פרנסה עיקרי, שבסיסו בעבודה מהבית.

יתרונות ללימודי איביי

לימודי קורס איביי מומלצים מאוד למי שמתעניין באפשרות לסחור בזירה זו, משום שהטרחה שבהם היא מינימלית, מהירה וגם זולה בהרבה מאשר לימוד עצמאי מתסכל של ניסוי וטעייה. מי שיבחר לצאת ולרכוש את המידע הדרוש, את כל הטריקים המתוחכמים שיכולים לתמוך ולהטיב את המסחר ואת כל הדרכים להימנע מכשלים ומהמורות בדרך, יחסוך מעצמו טעויות יקרות ושגיאות של מתחילים. רק מניעתם של אלה לבדם יכולה להצדיק את המאמצים שקורס כזה תובע.

לקבלת מידע ללא התחייבות
מלאו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר