קורס בניית ציפורניים

לימודי בניית ציפורניים

איזה קורסים של לימוד בניית ציפורניים קיימים?

מה אני צריך כדי ללמוד קורס בניית ציפורניים?

יש עוד דברים שעלי לדעת?

את עוסקת בקוסמטיקה זה שנים ארוכות ויש לך קהל לקוחות גדול שרק הולך ומתרחב? למרות שאת כבר נחשבת למומחית במה שאת עושה בא לך ללמוד עוד ולגוון את היום שלך? קורס בניית ציפורניים יכול לתת לך עוד כלי עבודה ולרענן את הטיפולים שאת מעניקה. השתחררת לא מזמן מהצבא ואת רוצה ללמוד קורס קצר, מעניין ומבוקש שעוסק במקצועות היופי? קורס בניית ציפורניים ייתן לך לחזור אל החיים באזרחות בצורה חלקה וססגונית. אתן אוהבות להתעסק עם ציפורניים ולקשט אותן כאילו אין מחר? אתן מוסיפות צבע, אבן, ליטוש ומחליפות את הקישוט לפי מצב הרוח או הבגדים שאתן לובשות? קורס בניית ציפורניים יהפוך את התחביב שלכן למקצוע ויאפשר לכן לעשות כל היום את מה שאתן אוהבות, ועוד להרוויח מזה לא רע.

 

איזה קורסים של לימוד בניית ציפורניים קיימים?

קורס בניית ציפורניים עוסק בטכניקות בניית ציפורניים ובטיפוח ציפורניים בנויות. במסגרת קורס בניית ציפורניים קודם כל תכירו את המבנה האנטומי של הציפורן ואת החומר שממנו היא עשויה, תלמדו על תופעות שקשורות לציפורניים מלאכותיות ועל מחלות ציפורניים, תכירו חומרים שאיתם עובדים במסגרת בניית ציפורניים, טכניקות עבודה בבניית ציפורניים (אקריל, טבילה, ג'ל, תבניות), קישוטי ציפורניים, פרנץ' קבוע, הדבקת ציפורניים לכלות, התאמת צורה למבנה הטבעי של הציפורן ועוד. קורס בניית ציפורניים אורך בדרך כלל בין שלושה לבין ארבעה חודשים, על בסיס של מפגש פעם בשבוע או פעמיים בשבוע, והוא כולל הרבה שעות תרגול מעבר ללימוד העיוני. אם את מתעניינת דווקא בצד האומנותי יותר של בניית ציפורניים, קורס קישוט ציפורניים יכול להיות הקורס המתאים לך. קורס קישוט ציפורניים ילמד אותך איך ליצור קישוטי ציפורניים ואיך לבנות מראה מקורי ומעניין לכל ציפורן ולכל לקוחה שרוצה. במסגרת לימודי קישוט ציפורניים תכירי טכניקות קישוטים, פיסול בציפורניים, צבעי אקריל, עבודה עם מכחולים, עבודה עם חוט ומחט, שיבוץ אבנים בציפורניים ועוד הרבה כלים שיהפכו את התשוקה שלך לעבודה של ממש. קורס פדיקור ומניקור רפואי הוא קורס מעמיק יותר שעוסק אף הוא בציפורניים, אך בפן הרפואי והקוסמטי שלהן, יותר מאשר בצד האסתטי נטו. קורס פדיקור ומניקור רפואי ילמד אותך איך להעניק טיפול רפואי על פי הצורך בכל מה שקשור בציפורניים, איך לטפח ציפורניים, איך לנקות ציפורניים בצורה בטוחה ואיך להדריך את הלקוחות שלך לעשות זאת בעצמן, תכירי שיטות טיפול בציפורניהם של חולי סכרת, טכניקות טיפול ביבלות, טיפול בציפורן חודרנית, טיפול בפטרת הציפורניים, ביצוע מניקור, סטריליזציה של כלים, בטיחות והגבלות רפואיות במניקור ובפדיקור ועוד הרבה נושאים. ברוב המכללות קורס פדיקור ומניקור רפואי אורך בסביבות חמישה חודשים והוא כולל עבודה מעשית לצד לימודים עיוניים רבים.

 

 

מה אני צריך כדי ללמוד קורס בניית ציפורניים?

קורס בניית ציפורניים פתוח בפני כל אחת (וכמובן בפני כל אחד) שרוצה ללמוד את התחום, ולכן אין לו הגבלות מיוחדות או דרישות סף ספציפיות.

 

 

יש עוד דברים שעלי לדעת?

אחרי שתסיימו קורס בניית ציפורניים בהצלחה תזכו בתעודת גמר שמוענקת לכם על ידי המכללה שבה למדתם. חלק מהמכללות מעניקות תעודות גמר שמוכרות על ידי ארגונים רפואיים ברחבי העולם לעיסוק בבניית ציפורניים. אם אתם יודעים שבכוונתכם לנסוע לחו''ל, שווה לכם לברר אם המכללה שבה אתם חושבים להירשם מעניקה תעודה כזו, ואם לא – אולי לחשוב על קורס בניית ציפורניים במקום אחר.

 

לקבלת מידע ללא התחייבות
מלאו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר

מוצרים קשורים