קורס לינוקס

קורס לינוקס

איזה קורסים של לימוד לינוקס קיימים?

מה אני צריך כדי ללמוד קורס linux?

יש עוד דברים שעלי לדעת?

עולם המחשבים תמיד ריתק אותך ואת מבינה שכדי לעסוק במקצוע שאת אוהבת הגיע הזמן ללמוד כמה תוכנות? קורס linux יעניק לך כלי עבודה באחת התוכנות הפופולאריות ביותר ויאפשר לך להתחיל את החיים האמתיים בתחום המחשבים. אתה מחזיק ביד בתואר אקדמי אבל האמת היא שאתה מרגיש שעדיין לא רכשת מקצוע. רוצה להתחיל ללמוד מחשבים? קורס לינוקס יאפשר לך ללמוד מקצוע מבוקש ורווחי ויפתח בפניך אופציות רבות לקידום ולתעסוקה. אתם בעניין של מחשבים מאז שאתם זוכרים את עצמכם, אבל המחשבה על לימודים אקדמיים מלאים בתחום המחשבים ממש לא מעוררת בכם תיאבון? קורס לינוקס יתן לכם יופי של דריסת רגל בשוק העבודה בתחום התוכנה ופיתוח התוכנה, אז בעצם, למה לא?

איזה קורסים של לימוד לינוקס קיימים?

קורס מנהל רשת linux בסביבת אנטרפרייז יערוך לכם היכרות מעמיקה עם תוכנת לינוקס ועם השימושים שניתן לעשות בה לצורך ייעול העבודה והמשרד. תפקידו של מנהל רשת לינוקס נחשב לאחד התפקידים המשמעותיים ביותר והוא שותף לקבלת החלטות ולביצוען בארגונים השונים. במסגרת קורס מנהל רשת לינוקס תלמדו את כל כלי העבודה שתוכנת לינוקס מציעה לצד כלי ניהול רשתות, מערכות הפעלה שונות, מודלים בניהול רשתות, יצירת דרגות משתמשים, היררכיה של קבצים, משימות מנהליות, ניהול נתונים ועוד הרבה נושאים בתחום זה. קורס מנהל רשתות LINUX אורך כששה חודשים, תלוי במתכונת הקורס ובאופן שבו הלימודים נפרשים. הלימודים כוללים הן שעות לימוד עיוני והן שעות תרגול מעשי, כך שבסיום הקורס תצאו לשוק העבודה כשאתם מוכנים ובשלים לעסוק בתחום. אם אתם מנהלי רשתות, טכנאי מחשבים, יועצי מחשוב או שאתם פשוט רוצים להכיר את היישומים שיש ללינוקס להציע, קורס לינוקס בסיסי יכול לעזור לכם לעשות את זה. במהלך הקורס תלמדו איך לעבוד בתוכנת לינוקס, איך לנהל קבצים, איך לתחזק את המערכת, מהם יישומי האינטרנט של לינוקס, איך לנהל את התוכנה מקרוב ומרחוק ואיך ליצור סביבת משתמש יעילה. כמו כן תכירו את שרתי הדואר של לינוקס ותלמדו איך לבנות רשת ולשלבה עם מערכת ההפעלה של windows. בחלק מהמסגרות שמציעות קורס לינוקס בסיסי, הוא אורך ששה מפגשים בלבד. קורס מערכות לינוקס משובצות מחשב מקנה את הכלים ואת הידע הדרושים לכם לתכנון, לפיתוח ולבדיקת מערכות משובצות מחשב עם או בלי שילוב של מערכות הפעלה. בקורס זה תרכשו כלים ייחודיים לתפעול LINUX בתנאים אלו ותכירו סוגי מערכות הפעלה ותוכנות מחשב שניתן לשלבן עם לינוקס לצרכים השונים.

מה אני צריך כדי ללמוד קורס לינוקס?

קורס לינוקס מוצע לכל מי שמעוניין ללמוד את התחום לצורך פיתוח קריירה בעולם המחשבים. כך שאם אתם צעירים בתחילת דרכם ורוצים ללמוד לינוקס תוך שאתם משלבים לימודי תואר במחשבים או בתחומים שונים, אם אתם בוגרי מסלולי ניהול והנדסת רשתות שרוצים לזכות ביתרון יחסי בשוק העבודה ואם אתם אוהבי מחשבים שמעולם לא למדו את התחום באופן רשמי, קורס לינוקס מתאים לכולכם.

יש עוד דברים שעלי לדעת?

בהרבה מקרים, קורס LINUX מוכר על ידי משרד התמ''ת לצורך הכשרה או הסבה מקצועית, באותו אופן קורס דוט נט גם מוכר לצורך לימודים על חשבון המענק לחיילים משוחררים. בהתחשב בכך, כדאי לכם לבדוק את הזכאות שלכם לקבלת סיוע בשכר הלימוד ולחסוך בכך את התשלום או לפחות חלק גדול ממנו.

לקבלת מידע ללא התחייבות
מלאו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר