קורס עיסוי תינוקות

קורס עיסוי תינוקות

איזה קורסים של עיסוי תינוקות קיימים?

מה אני צריך כדי ללמוד קורס עיסוי תינוקות?

יש עוד דברים שעלי לדעת?

ילדת ממש לא מזמן ואת מחפשת חוג שיאפשר לך לצאת מהבית, יפגיש אותך עם אמהות אחרות ויעזור לתינוק הקטן שלך להתפתח וללמוד איך ליהנות מהחיים? עיסוי תינוקות יחבר בינך ובין כל מה שאת מחפשת וייתן לך בית בתקופה החדשה והייחודית הזאת בחיים. את מטפלת במגע במבוגרים ומחפשת לעזור גם לילדים בכלים שאותם את מכירה ושבהם את בקיאה כל כך? קורס עיסוי תינוקות ילמד אותך איך לגעת באנשים הקטנים שמגיעים לטיפולך ויפתח בפניך עולם חדש של לקוחות ושל מקצועיות. למדתם עיסוי תינוקות כשהילדים שלכם היו קטנים וראיתם עד כמה העיסוי השפיע ואיך הוא עזר גם להם וגם לכם? עכשיו כשהם בגרו אתם מחפשים דרך חדשה בחיים ונזכרים באותה תקופה בחיבה? הדרכת עיסוי תינוקות יכולה לעזור לכם להתפתח הן מהבחינה האישית והן מהבחינה המקצועית וכך תמשיכו את מה שאהבתם לעשות כל כך מזמן.

איזה קורסים של עיסוי תינוקות קיימים?

עיסוי תינוקות יוצא מתוך נקודת הנחה אמתית שתינוק זקוק למגע ולחיבור ושאחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא על ידי ליטוף ועיסוי שנעשה באהבה ותוך התחשבות בצרכים של התינוק. במהלך הקורס תלמדו שיטות עיסוי שונות לצורך הנאה ולצורך טיפול במכאובים ייחודיים לתינוקות, תכירו את התיאוריה שמאחורי העיסוי, תלמדו איך עיסוי מחזק את המערכת החיסונית ומאזן את זרימת הדם ותפקוד האיברים, תלמדו איך לעזור לשרירים ולגופו של התינוק להסתגל לעולם שמחוץ לרחם בעזרת עיסוי, תכירו סוגי שמנים שבהם משתמשים בעיסוי תינוקות ותלמדו איך לתת תחושת חום, אהבה וביטחון בסיועו של עיסוי תינוקות סדיר וקבוע. אם אתם רוצים ללמד אמהות ואבות איך לבצע עיסוי תינוקות בעצמם קורס הדרכת עיסוי תינוקותיאפשר לכם לעשות זאת. תלמדו על נושא עיסוי תינוקות לעומק, תכירו תנוחות נכונות לעיסוי, את הזמנים שבהם רצוי לעשות עיסוי ואת אלו שלא, שמנים מומלצים לעיסוי תינוקות, אזורי מגע נכונים והדרכת תנועות עיסוי נכונות, רפלקסולוגיה בסיסית לתינוקות לשימושכם האישי ולהדרכת הורים, התפתחות תינוקות עד גיל שנה, טכניקות עידוד צמיחה ועוד נושאים רבים. כמו כן, במהלך הקורס תבצעו סטאז' בעיסוי תינוקות ותתנסו בעיסוי ובהדרכת עיסוי בפיקוח מנחי הקורס, במטרה לעצב את הידיעות שלכם ולהתאים אותן לעיסוק הממשי. עיסוי תינוקות מעניין אתכם ואתם רוצים להעמיק עוד גם בתחום נוסף שכולל עבודה עם תינוקות?קורס מדריכי שחיית תינוקות יכול להיות הקורס שמתאים לכם. במהלך הקורס תכירו את עולם המים ואת הדרך שבה אפשר להשתמש בתחושות הייחודיות למים כדי לסייע לתינוקות להתפתח ולהרגיש בנוח, תלמדו פסיכולוגיה התפתחותית, שלבי התפתחות מוטוריים, ליווי התפתחותי ונושאים שונים שקשורים להתפתחות תינוקות בייחוד בשנים הראשונות לחייהם, תרכשו ידע בכללי בטיחות במים וידע בעזרה ראשונה ותבצעו שעות התנסות במסגרת חוגי שחיית תינוקות קיימים באופן פעיל, כחלק מדרישות הקורס עד סיומו.

מה אני צריך כדי ללמוד קורס עיסוי תינוקות?

כדי ללמוד עיסוי תינוקות לצורך אישי כל מה שאתם צריכים זה להתעניין בנושא, למצוא את החוג הקרוב אליכם ולגשת אליו (וכמובן גם תינוק). אחרי שתאתרו את המכללה שבה מתקיים לימוד עיסוי תינוקות לצורך מקצועי, תוכלו להירשם ללימודים. לרוב לא ידרשו מכם להציג תעודות מקצועיות או אקדמיות שונות, אך כן תצטרכו לעבור ראיון אישי לבדיקת התאמה למסלול הלימודים.

יש עוד דברים שעלי לדעת?

קיימים לא מעט מדריכים ומדריכות שמציעים חוגי עיסוי תינוקות ברחבי הארץ. כדי למצוא את הקורס או את החוג המתאים, כדאי לכם לקבל המלצות מחברים באזור שבו אתם מתגוררים וכך תוכלו לדעת שבאמת הגעתם למקום הנכון כדי ללמוד איך לטפל ברך הקטן שלכם.

לקבלת מידע ללא התחייבות
מלאו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר