לימודי הדרכת לידה

לימודי הדרכת לידה

איזה לימודי דולות ומדריכות לידה קיימים?

מה אני צריכה כדי ללמוד לימודי דולות ומדריכות לידה?

יש עוד דברים שעלי לדעת?

לימודי דולה תמיד משכו אותך ועכשיו את מרגישה שהגיע הזמן ללכת בעקבות החלום ולעזור לזוגות הורים להתכונן לקראת האירוע המשמעותי ביותר בחייהם? קורס דולה פתוח בפניך, אז אין סיבה שלא תתחילי ללמוד. מספר חברות כבר ביקשו ממך ללוות אותן במהלך הלידה כי הן יודעות שאפשר לסמוך עליך, חלק מהן אפילו ישבו איתך לפני הלידה עצמה כדי לקבל כמה טיפים ועצות על התמודדות עם כאב? רוצה להפוך את הנטייה הטבעית שלך לקריירה? לימודי דולה יעזרו לך לעזור לאחרות, וזה בעצם כל הסיפור.

איזה לימודי דולות ומדריכות הכנה לידה קיימים?

אם את מטפלת בתחומי המגע השונים ורוצה להעמיק את הידיעות שלך ואת ההכשרה המקצועית שלך ולהפוך למדריכת הכנה ללידה, קורס מדריכות הכנה ללידה יעניק לך את כל הכלים שלהם תזדקקי בנתיב החיים החדש שלך. במסגרת קורס זה תלמדי אנטומיה של מערכת הרבייה, תפקוד האיברים, בעיות פוריות ודרכי טיפול טבעיים בהן, טיפול טבעי בתופעות ההיריון השונות, עיסוי לנשים בהיריון, תמציות טיפול ליולדת, טכניקות להרחבת צוואר הרחם ועוד.  קורס ליווי היריון זה אורך בסביבות שלושה חודשים. לימודי דולה כוללים הרבה לימודים עיוניים בנוגע למערכת הרבייה, אנטומיה, פיזיולוגיה של הלידה, רצפת אגן, לידה פיזיולוגית ותחומים מדעיים רבים. בנוסף ללימודים בסיסיים אלו דולות לעתיד המשתתפות במסגרת של לימודי דולה רוכשות גם כלים להדרכת תזונה במהלך הלידה ובתקופת ההנקה, תפקיד הדולה בהכנה ללידה ובלידה עצמה, תקשורת בחדר לידה, מושגים רפואיים בלידה, יסודות ההנקה וכן הלאה. לימודי דולה לאחר לידה מכונים גם קורסי דולות פוסט פארטום ונחשבים לאחד התחומים החדשים או המתחדשים ביותר בתחום זה. דולות לאחר לידה מסייעות ליולדת ולבני משפחתה לשלב את התינוק החדש ואת אורח החיים החדש עם הישן והמוכר ותורמות בהחלקת המעבר מזוג למשפחה, או ממשפחה שבה ילד אחד למשפחה שבה מספר ילדים גדול יותר. קורס דולה פוסט פארטום ייתן לך כלים להדריך הורים צעירים ומשפחות גדלות בהתנהלות נכונה לאחר הלידה, כגון: הנקה והאכלת התינוק, רפואת ילדים, משכב לידה ומשמעות תקופה זו, התפתחות התינוק, טיפול ראשוני בתינוק וביולדת, זוגיות אחרי לידה, שינה ועוד הרבה נושאים שמעסיקים הורים לתינוקות רכים.

מה אני צריכה כדי ללמוד לימודי דולות ומדריכות לידה?

אם תחום ההיריון והלידה מושך אותך ומרתק אותך, כנראה שיש לך כל מה שאת צריכה. כדי להתקבל למסגרות השונות המציעות לימודי דולות או קורס מדריכות הכנה ללידה תצטרכי לעבור ריאיון אישי במכללה שבה את רוצה ללמוד ולעבור התמחות מעשית, מעבר ללימודים העיוניים, כדי לסיים את הקורס כשבידייך גם כלים עיוניים וגם כלים מעשיים לעבודת הדולה באשר היא.

יש עוד דברים שעלי לדעת?

בהתחשב בעבודה שדולה פועלת באופן עצמאי וגם רוב בוגרות קורס מדריכות הכנה ללידה מעניקות שירות לא דרך חברה, הרי שברגע שתסיימי קורס דולות ולימודי מדריכות הכנה ללידה תצטרכי להבין מאיפה להתחיל כדי לגייס לקוחות ולמשוך לקוחות חדשים. מסיבה זו בדיוק חשוב שתדעי שלא מעט מסלולים המציעים לימודי דולות כוללים במסגרת הקורס גם שיעורים העוסקים בכלים להקמת עסק, פרסום, בניית אתר אינטרנט, שירות לקוחות וכן הלאה. שיעורים אלו נועדו כדי להקל עליך את המעבר לחיים כעצמאית ולפתח כלים שיעזרו לך להגשים את החלום שלך לעזור לאחרים.

לקבלת מידע ללא התחייבות
מלאו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר