קורס ייעוץ פנסיוני

קורס ייעוץ פנסיוני

איזה קורסים של ייעוץ פנסיוני קיימים?

מה אני צריך כדי ללמוד קורס ייעוץ פנסיוני?

יש עוד דברים שעלי לדעת?

אתה איש כלכלה ועוסק בזה כבר מספר שנים, אבל בזמן האחרון אתה מרגיש צורך לשנות ולפנות לכיוונים אחרים? קורס ייעוץ פנסיוני יכול לתת לך בדיוק את התפנית שאותה אתה מחפש ולעזור לך להשתמש בכל הידע שצברת במהלך השנים גם בקריירה החדשה שלך. את עובדת במשרד שעוסק בניירות ערך ואת מרגישה שהגיע השעה שלך להתקדם בתוך המשרד או מחוצה לו? קורס ייעוץ פנסיוני ייתן לך את ההזדמנות שאותה את מחפשת ויאפשר לך לחפש עבודה חדשה ולפתח דרך חיים רווחית ומבוקשת. החוקים החדשים של הפנסיה והצורך לנהל קרנות פנסיה רווחיות אינם חומקים מעיניכם, ואתם מרגישים שיש לכם את היכולת לעזור לאנשים לבנות לעצמם עתיד בטוח ונוח לפחות מהבחינה הכלכלית? קורס ייעוץ פנסיוני יסייע לכם לסדר תוכניות ביטוח ופנסיה לעצמכם ולאחרים.

איזה קורסים של ייעוץ פנסיוני קיימים?

קורס ייעוץ ושיווק פנסיוני יכשיר אתכם לתת שירותי ייעוץ פנסיוני ולשווק תוכניות פנסיה ללקוחות פרטיים או לארגוניים. מה שתלמדו במסגרת קורס ייעוץ ושיווק פנסיוני זה הרבה מאוד שיעורי מבוא לכלכלה, מבוא לחשבונאות ועוד שיעורים אלו ואחרים. בהמשך תלמדו גם ביטוח, חטיבה בניירות ערך, ביטוח פנסיוני, מימון ותחום נוספים שבתור יועצים פנסיוניים אתם חייבים להבין בהם. קורס ייעוץ ושיווק פנסיוני אורך בדרך כלל בסביבות שנה עד שנה וחצי, תלוי במספר המפגשים השבועי ובאופי הקורס שבו בחרתם. אם אתם מתעניינים בתפקידים אחרים בתחומי הפנסיה והייעוץ ולא בהכרח להיות יועצים פנסיוניים,קורס רפרנט פנסיוני יכול להיות יופי של אפשרות עבורכם. אם לא הכרתם את התפקיד, רפרנט פנסיוני הוא האדם בתוך המערכת שמטפל בהקמת תוכניות פנסיה, בבקרת איכות התוכניות, בגבייה, בפדיונות ובכל מה שדרוש כדי לנהל באופן שוטף את הצרכים של הלקוחות הפרטיים ושל המוסדות השונים בתחומי הפנסיה. קורס רפרנט פנסיוני ילמד אתכם על העבודה שאותה תבצעו בתור רפרנטים פנסיוניים, תכירו חוקי ביטוח, תלמדו תקנות קופות גמל, תלמדו איך לבנות תוכניות פנסיה וביטוח, איך ליצור בסיס לקוחות ובעיקר איך לשמר אותו, תלמדו חוקי מיסוי ועוד הרבה נושאים מעניינים. קורס יועץ השקעות הוא עוד אחד מהקורסים שתוכלו ללמוד אם תחומי הייעוץ הפיננסי מעניינים אתכם ואתם רוצים לפתח קריירה בעולם זה. קורס יועץ השקעות הוא קצר יותר מאשר קורס ייעוץ פנסיוני והוא עוסק בכלכלה, מימון, סטטיסטיקה, חשבונאות, דיני ניירות ערך וקורסי מקצועית א' ומקצועית ב' שהמטרה שלהם היא להכין אתכם לקראת בחינות הרשות לניירות ערך. יש כמובן גם מסלול שמשלב קורס ייעוץ פנסיוני עם קורס ייעוץ השקעות, הוא אורך 455 שעות לימוד אקדמיות ושם תלמדו גם את התחום הזה וגם את התחום הזה.

מה אני צריך כדי ללמוד קורס ייעוץ פנסיוני?

באופן כללי, קורס ייעוץ פנסיוני פתוח בפניכם אם אתם רוצים לפתח קריירה בתחום הייעוץ הפנסיוני ולעשות הסבה לעסוק בתפקיד זה. חלק מהמכללות יבקשו מכם להציג ידע קודם בכלכלה או בחשבונאות ויציעו לכם לעשות קורסי יסוד בתחום, אבל ברוב המקרים קורסים אלו נחשבים לחלק מתוכנית הלימודים הכללית לתואר יועץ פנסיוני.

יש עוד דברים שעלי לדעת?

המטרה העיקרית של קורס ייעוץ פנסיוני ושל כל אותם קורסים שעוסקים בתחומים אלו, היא להכין אתכם לבחינת ההסמכה המתבצעת על ידי המפקח על הביטוח והרשות לניירות ערך. כדי לגשת לבחינה תצטרכו ללמוד חטיבות בכלכלה, בחשבונאות, ביסודות הביטוח, בסטטיסטיקה ומימון, בגמר פנסיוני ובלימודי מקצועית א', בכל המקרים.

לקבלת מידע ללא התחייבות
מלאו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר