לימודי שיווק

לימודי שיווק

איזה קורסים של לימודי שיווק קיימים?

מה אני צריך כדי ללמוד קורס שיווק?

יש עוד דברים שעלי לדעת?

עולם השיווק והמכירות תמיד משך אותך ואת יודעת איך לדבר עם אנשים בגובה העיניים ולגרום להם לקנות את כל מה שיש לך להציע? קורס שיווק ומכירות יעזור לך לקחת את הנטייה הטבעית שלך ולהפוך אותה למקצוע מבוקש ורווחי. הגעת לתחום השיווק לגמרי במקרה ואתה עובד בו כבר לא מעט שנים. למרות הניסיון הרב שיש לך לפעמים אתה נתקל במקומות שבהם חסר לך קצת ידע וקצת היכרות של התחום? קורס שיווק יעשיר את אוצר המילים שלך ואת ארגז הכלים המקצועי שלך, בדיוק כמו שאתה רוצה. אתם מקימים עסק או מפתחים את העסק העצמאי שלכם ואתם רוצים לפתח את המודעות אליו ולהגדיל את קהל הלקוחות שלו? קורס שיווק לעסקים קטנים בשיטת 'עשה זאת בעצמך' יאפשר לכם לעשות את זה בדרך שלכם.

איזה קורסים של לימודי שיווק קיימים?

קורס שיווק ומכירות יקנה לכם את הכלים הדרושים להשתלבות בתחום המבוקש ביותר כיום בלוח המשרות. אם אתם יודעים למכור ואוהבים את זה, אם אתם מבינים בשיווק ורוצים להתמחות בתחום, קורס שיווק ומכירות יעשיר את הידע שלכם בתחום ויחבר ביניכם לבין התפקיד הבא. בין הנושאים שתלמדו בקורס: תיאוריות שיווקיות, שיווק באינטרנט, ניהול פרזנטציות ודיוני מכירה, תקשורת בין אישית, זיהוי התנגדויות והסרתן, התמודדות עם מצבי לחץ, חשיבה שיווקית יצירתית, טכניקות מכירה, ניהול שיווק ומכירות, דיני עסקים, פרקים בפרסום וביחסי ציבור ועוד הרבה מאוד נושאים מרתקים מתחומי השיווק והמכירות. אם אתם בעלי עסק או עצמאיים מתחומים שונים ואתם רוצים ללמוד טכניקות שיווק לשימוש עצמי,קורס טקטיקות מכירה ושיווק אסטרטגי יכול לעזור לכם לעשות את זה. מה שתלמדו במהלך הקורס זה איך לבנות תדמית נכונה לעסק שלכם בהתאם לקהל הלקוחות הפוטנציאלי, איך לבנות תוכנית שיווקית ואסטרטגיה שיווקית, איך לנהל משא ומתן שיווקי ואיך להניע צוותי שיווק ומכירות, תכירו טקטיקות שיווקיות חדשות ומתקדמות, תלמדו טכניקות פרסום ובניית מסר פרסומי, כאשר בסופו של דבר תגדילו את אוצר המילים ואת ארגז הכלים שלכם בתחום זה. אחד מהכלים השימושיים ביותר בשיווק ובמכירות זה לדעת לנהל משא ומתן עסקי בצורה נכונה, ולכן השתתפות בכל קורס ניהול משא ומתן עסקי יכולה לעזור לכם להגיע אל המטרות שהצבתם לעצמכם במהלך שנת העסקים. במסגרת קורס זה תלמדו איך ליצור קשר עם לקוחות פוטנציאליים, איך לאתר את צרכי הלקוח בהתאם למה שאתם רוצים למכור, איך לטפל בהתנגדויות, איך לסגור עסקה, איך להגדיר את המוצר שלכם ועוד הרבה מאוד נושאים חשובים בתחום המשא ומתן במכירות.

מה אני צריך כדי ללמוד קורס שיווק?

בהתחשב בכך שקורסי שיווק רבים מתבססים על ידע מקצוע מתחום המכירות, הניהול, הפרסום או העסקים, הרי שתנאי הקבלה לעתים כוללים ריאיון אישי והבנה בסיסית בשיווק ובמכירות. עם זאת, גם אם אתם לא מגיעים מעולם זה ואתם רוצים להשתלב בו קיימים עשרות מסלולי לימוד שפתוחים בפניכם ועליכם לברר במקום שבו אתם רוצים ללמוד מהו הקורס המתאים לכם ביותר.

יש עוד דברים שעלי לדעת?

קורס שיווק וקורסי מכירות נלמדים במסגרות רבות ומגוונות, ביניהן דרך משרד התמ"ת וכן דרך מט"י, המרכז לטיפוח יזמות. אם אתם מתעניינים בלימודי שיווק כדאי לכם לבדוק את הקורסים המוצעים על ידי גורמים אלו, וכך תוכלו פעמים רבות לחסוך בשכר הלימוד.

לקבלת מידע ללא התחייבות
מלאו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר