מדריכי טיולים

לימודי מדריכי טיולים

איזה קורסים של מדריכי טיולים קיימים?

מה אני צריך כדי ללמוד קורס מדריכי טיולים?

עוד דברים שעלי לדעת


קורס מדריכי טיולים הינו קורס המיועד לתלמידים המעוניינים להשתלב בעולם התיירות בארץ ובעולם. הקורס מעניק ידע ומיומנות בהדרכת קבוצות והדרכת טיולים מכל הסוגים. עולם התיירות מזמן אתגרים רבים בעבור מי שטיולים, גיאוגרפיה ומסעות בעולם הם האהבה שלו. במסגרת קורס מדריכי טיולים מקבלים התלמידים את ההזדמנות לשלב בין תחביב למקצוע ולהפוך את הטיול לעבודה לכל דבר. במסגרת הקורס יועברו תכנים תיאורטיים על ההתמודדות עם קבוצות, ליווי של קבוצות תיירים לחו''ל, ליווי של משלחות בארץ ובחו''ל, ייצוג של חברות טיולים בחו''ל וכדומה. הקורס מקנה לבוגריו את האפשרות לעבוד בארגונים שונים ובמסגרות רבות כמו חברות טיולים, באופן עצמאי, במסגרות חינוכיות, במסגרות לאומיות וכדומה.

איזה קורסים של מדריכי טיולים קיימים?

קורס הדרכת טיולים מכשיר את התלמידים בקורס לקראת עבודה כמדריכי טיולים בארץ ובעולם. קורס  להדרכת טיולים משלבים תכנים מעולם התיירות והגיאוגרפיה להעשרת הידע והמקצועיות של התלמיד והפיכתו למדריך טיולים מקצועי. הנושאים שילמדו במהלך הקורס יהיו נושאים בזיקה לעולם התיירות המקומי והעולמי. במסגרת תכניות הלימודים יועברו תכנים מעולם התיירות כמו מושגים מעולם התיירות הנכנסת והיוצאת, לימודי ביורוקרטיה של מעבר בין גבולות, לימוד אנגלית ושפות רלוונטיות אחרות, קורסים להכרת היעדים המבוקשים על ידי תיירים בעולם,מושגים מעולם הנסיעות והתחבורה, לימודי הנחיית קבוצות מאורגנות, לימודי גיאוגרפיה, לימודי ניווט והתמצאות בשטח, לימודי בניית מסלולי טיול בארץ ובעולם, רכישת מיומנות לקריאת מפות, קורסים להכרת עולם התעופה ועוד.

מה אני צריך כדי ללמוד קורס מדריכי טיולים?

קורס מדריכי טיולים אינו מצריך הכנה מיוחדת ואינו כולל תנאי קבלה מסוימים מלבד מספר מצומצם של תנאים. הקבלה לקורס מדריכי טיולים נעשית לאחר ביצוע ראיון אישי הבוחן את היכולת של התלמידים להתמודד עם מטלות הקורס והתכנים של הקורס. בנוסף, מועמדים לקורס יתבקשו לעבוד בחינה בסיסית באנגלית לבירור רמת השליטה שלהם בשפה האנגלית.

עוד דברים שעלי לדעת?

אם אתה חייל משוחרר, תוכל להשתמש בכספי הפיקדון של חיילים משוחררים למימון עלויות קורס מדריכי טיולים. אם את עוסקת במקצועות ההוראה, תוכלי להשתמש בכספי גמול השתלמות למימון הקורס ולקבל סיוע בעלויות הקורס. לפני ביצוע הרשמה ללימודי הדרכת טיולים בררו את זכויותיכם ואת אפשרויות המימון המוצעות לכם על ידי המוסדות השונים על מנת שתוכלו להרוויח לימודים במימון מלא או חלקי. לימודי הדרכת טיולים הכוללים לימודים תיאורטיים ומעשיים הם הדרך הטובה ביותר להיכנס אל עולם התיירות המרתק.

לקבלת מידע ללא התחייבות
מלאו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר