לימוד סוכן ביטוח

לימוד סוכן ביטוח

איזה לימודי ביטוח קיימים?

מה אני צריך כדי ללמוד לימודי ביטוח?

יש עוד דברים שעלי לדעת?

קורס ביטוח

יש לך הכשרה בתחומים פיננסיים אבל עולם הביטוח תמיד משך אותך, ואתה חושב להפוך את זה לקריירה? לימודי ביטוח פתוחים לקראתך ובטוח תמצא בהם את מקומך. את אוהבת לדבר עם אנשים ולעזור להם כשמשהו קורה ובמקביל את מרגישה בבית בכל מה שקשור לחוזים, להתקשרויות ולשירות לקוחות? זה נכון שיש הרבה תחומים שבהם את יכולה לפרוח, אבל בכל מה שנוגע למסגרת של קורסים בביטוח אלו לגמרי מתאימים לך. אתם אוהבים לראות את הפרטים הקטנים בתוך התמונה השלמה ולהיות מוכנים לכל מה שהגורל יציב לפניכם? קורס ביטוח יכול להפוך את התחביב שלכם ואת האופי שלכם לקריירה רווחית ומעניינת.

איזה לימודי ביטוח קיימים?

קורסים בביטוח פנסיוני הוא אחד הקורסים המעניינים ביותר בתחום לימודי ביטוח והוא יפתח לכם עולם חדש של ידע ושל כלי עבודה. ביטוח פנסיוני הפך לנושא מבוקש  יותר ויותר בשנים האחרונות בעקבות חוקים חדשים שנוגעים לביטוח והעובדה שהוא משלים את הטיפול שמתחיל יועץ פנסיוני רק הופכת את העבודה עצמה למרתקת יותר. במסגרת לימודי ביטוח פנסיוני תעברו על נושאים רבים, ביניהם: סטטיסטיקה ומימון, חשבונאות, כלכלה, ניתוח ניירות ערך, יסודות הביטוח ועוד הרבה תחומים. לימודים אלו אורכים בדרך כלל בסביבות שנתיים במסלולי לימודי שונים, בוקר וערב, ותנאי הקבלה הם בסיסיים ואינם גבוהים במיוחד. תואר ראשון בביטוח הוא אולי לא קורס ביטוח שעליו חשבתם, אבל הוא בהחלט מקיף את כל התחומים ואת כל הנושאים שתצטרכו לשלוט בהם כשתתחילו לעבוד בתפקידי סוכני ביטוח. לימודים לתואר ראשון בביטוח כוללים סטטיסטיקה, מתמטיקה וקורסי יסוד נוספים, לצד שיעורים העוסקים בדיני ביטוח, אתיקה מקצועית, מימון, סוגי ביטוח, ניהול סיכונים, ניתוח חוזים, ניירות ערך ועוד. לימודי תואר ראשון בביטוח אורכים שלוש שנים, כמו רוב התוכניות ללימודי תואר ראשון בתחומים אחרים, כאשר ניתן לשלב לימודי ביטוח עם לימודים מדיסציפלינות שונות, כמו מנהל עסקים. קורס סוכני ביטוח מקיף וכולל את הקורסים הבסיסיים העוסקים בתחומי הביטוח לכל מי שמעוניין לעבוד בענף זה. קורסים בביטוח להכשרת סוכני ביטוח כולל את נושא יסודות הביטוח, את נושא ביטוח אלמנטארי ואת נושא ביטוח חיים. במסגרת שלושת הנושאים האלו תלמדו חשבונאות, סטטיסטיקה, מימון, כלכלה, תאונות, רכוש, ביטוח חיים, נושאים נבחרים בביטוח ותרכשו כלים שיאפשרו לכם להתחיל קריירה בביטוח. קורס סוכני ביטוח אורך בסביבות שנה וחצי במסגרת של שלושה מפגשים בשבוע, ולמרות האינטנסיביות הזאת, הוא עדיין מאפשר להמשיך לעבוד במשרה שיש לכם ולנהל שגרת חיים רגילה.

סוכן ביטוח לימודים

מה אני צריך כדי ללמוד לימודי ביטוח?

באופן כללי לימודי ביטוח מכשירים אתכם לתפקידי הביטוח השונים מרמת ידיעות אפסית לכדי מקצועיות והבנה מעמיקה בתחום. מה שזה בעיקר אומר זה שברוב המקרים כדי להתחיל קורס ביטוח לא תצטרכו יותר מאשר 12 שנות לימוד ולהיות נטולי עבירה שיש עמה קלון. במקרה של תואר ראשון בביטוח תצטרכו להציג תעודת בגרות מלאה ולעמוד בתנאים אקדמיים נוספים.

יש עוד דברים שעלי לדעת?

כדי להתחיל לעבוד בתפקידי ביטוח בכל התחומים יהיה עליכם לעבור את הבחינות הרלבנטיות המועברות על ידי הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. לאחר סיום אחד מלימודי קורסים בביטוח תיבחנו בנושאים שונים – בסיסיים ומעמיקים – ותצטרכו להוכיח בקיאות על מנת לקבל את הרישיון הנכסף לעסוק בביטוח.

לקבלת מידע ללא התחייבות
מלאו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר

מוצרים קשורים