לימודי הנהלת חשבונות

לימודי הנהלת חשבונות 1+2

איזה קורסים של הנהלת חשבונות קיימים?

מה אני צריך כדי ללמוד הנהלת חשבונות?

יש עוד דברים שעלי לדעת?

קורס הנהלת חשבונות 1+2

 כבר מזמן אמרו לך שאת חייבת ללמוד הנהלת חשבונות ושזה ממש מתאים לך? תפקידי ניהול חשבונות מתקדמים תמיד משכו אותך אבל אתה לא יודע מאיפה להתחיל וממש לא בא לך על אקדמיה? אתם מחפשים מקצוע יעיל, זמין ושימושי? קורס הנהלת חשבונות הוא יופי של אפשרות עבורכם. אחד הדברים שחשוב ביותר לזכור בכל מה שקשור לקורס הנהלת חשבונות זה שעם סיום הקורס אפשר להתחיל לעבוד ושמספר האפשרויות הנפתחות הוא אינסופי. אתם יכולים לעבוד במפעל, אתם יכולים לעבוד במשרד;אתם יכולים למצוא עבודה בתעשייה, אתם יכולים לעבוד באופן פרטי; אתם יכולים להצטרף לארגון ללא כוונות רווח ואתם יכולים לעבוד בבית ספר. כל מוסד, כל ארגון וכל מפעל מחזיק מנהל חשבונות באופן פנימי או באופן חיצוני, ומבחינתכם זאת יכולה להיות קפיצת מדרגה של ממש.

איזה קורסים של הנהלת חשבונות קיימים?

קורס הנהלת חשבונות סוג 1 מכשיר בכלים הבסיסיים ביותר בהנהלת חשבונות. ניהול חשבונות שוטף, משכורות, מע''מ, עריכת דו''חות כספיים, התחייבויות כספיות, עבודת מנהל החשבונות מרכיבים את סילבוס קורס זה יחד עם עוד הרבה תכנים שימושיים. קורס זה ידרוש מכם בין חצי שנה לשנה של לימודים, תלוי איך תסדרו את לוח הזמנים שלכם ואם תרצו לעבוד במקביל או שתקדישו את עצמכם לקורס בלבד. קורס הנהלת חשבונות סוג 2 מתבסס על קורס הנהלת חשבונות 1 ולוקח את הידע שלכם צעד אחד קדימה. במהלך לימודים אלו תלמדו חשבונאות ממוחשבת, שותפויות, משגור, שיטות פחת, חשבונאות במפעל, חשבונאות במלכ''רים ועוד נושאים מורכבים יותר ופחות. גם קורס הנהלת חשבונות סוג 2 דורש בין חצי שנה לשנת לימודים, תלוי איך תחלקו את השעות שלכם בין הלימודים לבין הבית והעבודה.  

קורס הנהלת חשבונות 1 2 אונליין

מה אני צריך כדי ללמוד הנהלת חשבונות?

כדי להצטרף לקורסים הבסיסיים של הנהלת חשבונות, היינו הנהלת חשבונות 2+1, אתם לא צריכים להוכיח רקע בהנהלת חשבונות או להפגין ידע בנושא, אלא פשוט להציג תעודת בוגר 12 שנות לימוד. אם אתה או את בוגרים 11 שנות לימוד יהיה עליכם לעבור מבחן במתמטיקה, בהתאם לדרישות של המוסד שבו אתם רוצים ללמוד. יש עוד דברים שעלי לדעת? אחת הנקודות החשובות ביותר בלימודי הנהלת חשבונות זאת העובדה שאת המבחן הסופי מעבירה הוועדה המקצועית לבחינות מנהלי חשבונות בכירים, בשיתוף לשכת רואי החשבון בישראל. כלומר, אם אתם רוצים להתחיל לעבוד בתפקיד מנהל חשבונות, בכל רמה שהיא, עליכם לעבור את המבחן ולקבל תעודה של הוועדה המקצועית לבחינות למנהלי חשבונות בשיתוף לשכת רואי חשבון בישראל. רק אז תוכלו להגיד שאתם מנהלי חשבונות ולעבוד בתחום.

לקבלת מידע ללא התחייבות
מלאו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר