קורס חשבי שכר

לימודי קורס חשבות שכר

איזה קורסים של לימודי חשבי שכר קיימים?

מה אני צריך כדי ללמוד קורס חשבי שכר?

יש עוד דברים שעלי לדעת?

קורס חשבי שכר

את עובדת כמנהלת חשבונות כבר מספר שנים ורוצה להתקדם לתפקידים בכירים יותר? קורס חשבי שכר יאפשר לך להישאר בתוך עולם המספרים שאותו את מכירה ובמקביל להתפתח למקום שאליו את שואפת להגיע. אחרי חיפושים רבים החלטת שאתה רוצה להיות חלק מתחום הכספים והשכר, אבל אתה לא ממש יודע איפה להתחיל? קורס חשבי שכר ינתב אותך לחטיבות השכר בתעשיות השונות ולתפקידים שבהם אתה רוצה לשמש. סיימתם תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים ואתם רוצים לרכוש גם כמה כלים פרקטיים וספציפיים שיעזרו לכם למצוא את מקומכם בחטיבות השונות בתעשייה או בעסקים? קורס חשבי שכר יעשיר את ארגז הכלים המקצועי שלכם וייתן לכם את אותו משהו נוסף שהמעסיקים הפוטנציאליים מחפשים.

לימודי חשבי שכר

איזה קורסים של לימודי חשבי שכר קיימים?

קורס חשבי שכר עוסק בלימוד מעמיק של כל התחומים שעליהם אחראי חשב השכר במהלך עבודתו במפעל, בתעשייה או בעסק. מה שתלמדו במסגרת קורס חשבי שכר זה את עקרונות מס ההכנסה, דיני ביטוח לאומי, דיני עבודה, חישובי שכר למיניהם, פרקים בביטוח פנסיוני, מערכות ממוחשבות לחישוב שכר ועוד הרבה מאוד נושאים מרתקים ורלבנטיים. חלק מהקורסים שעוסקים בלימודי חשבי שכר מוסיפים לתוכנית הלימודים גם היכרות עם תוכנות חדשות לחישוב שכר והתמצאות בדרכים שבהם תוכלו לעשות שימוש בתוכנות אלו. קורס חשבי שכר בכירים, שהוא בעצם הקורס העיקרי שעוסק בתחום זה כיום (ראו: ''יש עוד דברים שעלי לדעת?'' בסוף העמוד), יכין אתכם לקראת בחינות לשכת רואי החשבון ומשרד התמ''ת לעיסוק בתחום. הנושאים שתלמדו בקורס זה כוללים את כל חוקי מס הכנסה לגבי משכורות והטבות מס, קופות גמל, עקרונות חוק הביטוח הלאומי וזכאויות שונות, דיני עבודה, ביטוחים סוציאליים שונים, תוכנות שכר, נהלי עבודה ועוד הרבה מאוד נושאים. חשוב לציין שהדגש בקורס זה הוא גם על הכרת התכנים וגם על הכנה לבחינות שבלעדיהם לא תוכלו לעבוד כחשבי שכר. אם אתם רוצים ללמוד כלי נוסף מעבר לחשבי שכר, תוכלו ללמוד קורס חשבי שכר ומנהלי כספים ולהעמיק את הידיעות בעולם זה. במסגרת הקורס תלמדו את כל מה שלומדים בקורס חשבי שכר אך תקבלו את התוספת של הידע שלו זקוקים מנהלי כספים במהלך העבודה. מה לומדים? מבנה ארגוני, מערך הכספים של הארגון, בניית תקציב ארגוני, גיוס הון, אחריות אישית ואתיקה של מנהלי כספים, עבודה מול גורמים פיננסיים ועוד הרבה נושאים.

מה אני צריך כדי ללמוד קורס חשבי שכר?

כדי להצטרף ללימודי חשבי שכר בעיקרון תצטרכו להוכיח 12 שנות לימוד ואולי גם רקע פיננסי בסיסי. יש קורסים שדורשים קצת יותר תנאים, כמו תעודה בהנהלת חשבונות או ניסיון מעשי בתחום הכלכלה והחשבונאות, ולכן כדאי לכם לבדוק בכל בית ספר באופן נפרד את תנאי הקבלה לקורס חשבי שכר.

יש עוד דברים שעלי לדעת?

בעבר היה הבדל בין קורס חשבי שכר לבין קורס חשבי שכר בכירים גם מבחינת התכנים שנלמדו במהלך הקורס וגם מבחינת הבחינות שאליהם ניגשו הלומדים. כיום לשכת רואי החשבון כבר לא בוחנת חשבי שכר ורק מעבירה בחינות ומעניקה תעודות לאנשים שלומדים קורס חשבי שכר בכירים.

 

לקבלת מידע ללא התחייבות
מלאו פרטים ונחזור אליכם תוך זמן קצר

מוצרים קשורים